Hop til indhold

Hvad skal jeg se?


Umulia
 Share

Recommended Posts

Jeg er - IGEN :megaked: - snotforkølet, uden ret meget andet at lave end at ligge foran skærmen. Men jeg mangler en god film at se, og vil blive glad for nogle forslag. Må evt. også være en serie.

 

Men ikke sentimentalt eller kærlighed

Ikke socialrealisme

Ikke dansk

Ikke splatter

 

Hvad siger I?

Link til indlæg
Del på andre sites

god bedring umulia!

 

jeg ville se en god amerikansk dramaserie, hvis jeg var dig. mad men eller breaking bad måske, de slår hollywood med en mulliard. hvis det skal være lidt lettere, kan jeg anbefale bored to death, noir-krimi-komedieserie med ted danson og jason schwartzman. eller glee, hvis du er i humør til satirisk high school musical (og helt ærligt, hvem er ikke det :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

god bedring umulia!

 

jeg ville se en god amerikansk dramaserie, hvis jeg var dig. mad men eller breaking bad måske, de slår hollywood med en mulliard. hvis det skal være lidt lettere, kan jeg anbefale bored to death, noir-krimi-komedieserie med ted danson og jason schwartzman. eller glee, hvis du er i humør til satirisk high school musical (og helt ærligt, hvem er ikke det :blink:)

 

Beklager, fuldstændig skudt forbi :lol:

 

Vi skal over i noget i sci-fi, mystik, action.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :-D

 

Kommer meget an på. Jeg er vild med "Lie to me" og kan også godt lide "Alias"

 

Jeg lejer online hos Yousee eller CD-on.

Hvad så med serierne :

 

Special Victims Unit (am. krimi serie)

Raseri i blodet/Wire In The Blood (eng. krimi serie)

The Inspector Lynley Mysteries (eng. krimi serie)

Det var hvad jeg lige kunne komme på af krimiserier der ikke er splatter, men spændende (så der der Barnaby og Morse, men dem ved jeg ikke om du er til). Serierne kan 99% af tiden, ses uafhængigt af hinanden.

Så er der film, er du til si-fie og fantasy?

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige genset "Fallen" med Denzel Washington og John Goodman. Kan godt anbefales! Mystik og action, ingen splatter.

 

Du kan da kun få det bedre af at se en film med DW. :mrgreen:

Den er også god :klap: og mens du er i gang med ham og den genre, så kan jeg anbefale "Deja Vu" med Denzel Washington, Paula Patton and James Caviezel ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad så med serierne :

 

Special Victims Unit (am. krimi serie)

 

Raseri i blodet/Wire In The Blood (eng. krimi serie)

 

The Inspector Lynley Mysteries (eng. krimi serie)

 

Raseri i blodet er virkelig god, men tror jeg har set alle afsnit. De andre kender jeg ikke - vil tjekke.

 

 

 

Så er der film, er du til si-fie og fantasy?

 

Det er stort set det eneste jeg er til :5up:

 

Har lige genset "Fallen" med Denzel Washington og John Goodman. Kan godt anbefales! Mystik og action, ingen splatter.

 

Du kan da kun få det bedre af at se en film med DW. :mrgreen:

 

Tror jeg har set den engang, men den kan vist godt tåle et gensyn :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du ikke har set den så hop på Mystic River, den er fantastisk. hvis du skal have action så er The Expendables jo lige udkommet, det er action hele vejen. Ellers er der jo klassikere som Braveheart, Ringenes herre og 300, dem kan man altid se. Det er jo også den serie jeg har anbefalet i en anden tråd, nemlig Spartacus - blood and sand

Link til indlæg
Del på andre sites

Si-fie serier:

 

Battlestar Galactica og Star Trek Voyager er nok de to der lige springer frem :mrgreen:

 

Film Fantasy, Action m.m.:

 

Ringenes Herre - 300 - Breaveheart - Rob Roy - Van Helsing - Dracula 1992 - DragonHeart - Dragejægerne/Reign of Fire - Indiana Jones - Manden med jernmasken - Daredevil - Arn, Tempelriddern - Bulletproof Monk - Beowolf - The Mission - Cold Mountain - Hidalgo - Bad Boys -

 

 

Film Si-Fie m.m:

AI - I, am Robot - Star Wars (elsker dem alle :mrgreen:) - The Day after Tomorrow - X man - Hellboy - Catwoman - Men In Black - Independence Day -

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er - IGEN :megaked: - snotforkølet, uden ret meget andet at lave end at ligge foran skærmen. Men jeg mangler en god film at se, og vil blive glad for nogle forslag. Må evt. også være en serie.

 

Men ikke sentimentalt eller kærlighed

Ikke socialrealisme

Ikke dansk

Ikke splatter

 

Hvad siger I?

 

Gøg og Gokke ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Si-fie serier:

 

Battlestar Galactica og Star Trek Voyager er nok de to der lige springer frem :mrgreen:

 

Film Fantasy, Action m.m.:

 

Ringenes Herre - 300 - Breaveheart - Rob Roy - Van Helsing - Dracula 1992 - DragonHeart - Dragejægerne/Reign of Fire - Indiana Jones - Manden med jernmasken - Daredevil - Arn, Tempelriddern - Bulletproof Monk - Beowolf - The Mission - Cold Mountain - Hidalgo - Bad Boys -

 

 

Film Si-Fie m.m:

AI - I, am Robot - Star Wars (elsker dem alle :mrgreen:) - The Day after Tomorrow - X man - Hellboy - Catwoman - Men In Black - Independence Day -

 

Been there, done that - det er lissom der problemet ligger :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååh, hvad med Willow? :lun:

 

Sød fantasyfilm, gammel, men god alligevel :5up: Handler om en dværg, der skal beskytte en lille baby mod landets onde dronning.

 

Ellers, Legend, også gamle, ok, den er desværre ikke så godt lavet, men sød historie. Handler om djævlen, der vil dræbe enhjørningene, fordi de besidder nogle gode kræfter, som verdenen ikke kan eksistere uden (agtigt). Det er lang tid siden jeg har set den, så ka' ikke så godt huske :genert:

 

Hvis du ikke har set nogen af dem, vil jeg dog anbefalde Willow :-D Den er absolut bedst af de to :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååh, hvad med Willow? :lun:

 

Sød fantasyfilm, gammel, men god alligevel :5up: Handler om en dværg, der skal beskytte en lille baby mod landets onde dronning.

 

Ellers, Legend, også gamle, ok, den er desværre ikke så godt lavet, men sød historie. Handler om djævlen, der vil dræbe enhjørningene, fordi de besidder nogle gode kræfter, som verdenen ikke kan eksistere uden (agtigt). Det er lang tid siden jeg har set den, så ka' ikke så godt huske :genert:

 

Hvis du ikke har set nogen af dem, vil jeg dog anbefalde Willow :-D Den er absolut bedst af de to :5up:

 

Har dem begge, og har set dem 10+ gange :lol:

 

Der er desværre langt mellem fantasy film, så lige nu står valget mellem Repo Men og The Expendables

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er - IGEN :megaked: - snotforkølet, uden ret meget andet at lave end at ligge foran skærmen. Men jeg mangler en god film at se, og vil blive glad for nogle forslag. Må evt. også være en serie.

 

Men ikke sentimentalt eller kærlighed

Ikke socialrealisme

Ikke dansk

Ikke splatter

 

Hvad siger I?

 

 

Salt

shuttlers island (gyser ikke splatter)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...