Gæst Saphiira Skrevet November 30, 2010 Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 Nu når sneen er faldet og temperaturen er meget lav, så kan vi ikke få Charlie til at tisse ude. Dette resulterer i at han gør begge dele inde, og det kan godt gøre en lidt irriteret, når man går med ham flere gange om dagen!.:stupid: Han står bare og glor i den retning vi bor i. Hvis vi har ham løs løber han hjem. Vi har prøvet med godbidder, legetøj osv. Vi har prøvet at gå længere væk, men det dur heller ikke! ÅÅH... Har I nogle gode råd? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 Nu når sneen er faldet og temperaturen er meget lav, så kan vi ikke få Charlie til at tisse ude. Dette resulterer i at han gør begge dele inde, og det kan godt gøre en lidt irriteret, når man går med ham flere gange om dagen!.:stupid: Han står bare og glor i den retning vi bor i. Hvis vi har ham løs løber han hjem. Vi har prøvet med godbidder, legetøj osv. Vi har prøvet at gå længere væk, men det dur heller ikke! ÅÅH... Har I nogle gode råd? kan i ikke købe ham et lille dækken, der kan holde ham varm? han fryser garanteret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 han har kun en sweater... Dækken er han alt for lille til endnu... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 jeg har nok ikke de store bud så ... mange småhunde er vist ikke så glade for kulden. set farten op måske, men han skal selvfølgelig også have ro til at tisse. eller prøv at gå steder, hvor der er lidt mere læ :hmm: ej, jeg ved det ikke, desværre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Belladonna Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 Hvad med at få fat i f.eks. et lille stykke af en form for underlag eller en kattebakke, som I så kan tage med ud og lade ham tisse i/på? Det virker selvfølgelig bedst hvis han så vil gøre det i starten af gåturen, så I ikke skal slæbe en kattebakke med på hele turen Der er selvfølge en risiko for at han indlære en uheldig vane, men den må I jo så arbejde på, når vejret bliver varmere.. og hvis alternativet er at han gør det indefor, sååå... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 Tak for gode ideer... Tænker om jeg evt. kan gøre hans sweater varmere..? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Tak for gode ideer... Tænker om jeg evt. kan gøre hans sweater varmere..? du kan fore den? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 du kan fore den? Undskyld, jeg spørger dumt.. :stupid: men fore den? Jeg har ingen ide, hvad der er god til at holde varmen osv.. så i må MEGET gerne fortælle om stof eller lignende, der kan varme... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Jeg ville nok vælge at fore den med noget fleece, det tager også meget af vinden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Jeg ville nok vælge at fore den med noget fleece, det tager også meget af vinden Så må jeg være lidt kreativ... :slem: Kan det købes i en stof forretning eller noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 der er det her dækken Så er det ikke så dyrt et fleese tæppe koster imellem 20 og 40 kr, og der er til mange gange nu han er så lille. Du kunne evt ligge fleeset dobbelt (eller så forsvinder han måske?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Ja det kan det og jeg ville tage hundens trøje med og så spørge godt om hjælp og vejledning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Han skal selvfølgelig være klædt varmt på.... Men det skal altså også være SJOVT at gå tur. Hvis du selv synes det er pissekoldt og surt at gå tur i dether vejr, så vil han synes det samme. Du skal selv have LYST til at gå tur. Og du skal overbevise ham om at det faktisk er et rigtig dejligt vejr. Hvad går I på? Jeg tror, at mange hunde er mere generet af salt end af kulden.. Det skal jo helst ikke gøre ondt at gå tur.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 der er det her dækken Så er det ikke så dyrt et fleese tæppe koster imellem 20 og 40 kr, og der er til mange gange nu han er så lille. Du kunne evt ligge fleeset dobbelt (eller så forsvinder han måske?) Jeg må prøve mig lidt frem, men er godt nok ikke den bedste til det, men hellere det end han fryser! Ja det kan det og jeg ville tage hundens trøje med og så spørge godt om hjælp og vejledning Okay! Det vil jeg prøve..ellers skal jeg prøve at lave det dækken, som Aslan giver forslag til. Han skal selvfølgelig være klædt varmt på.... Men det skal altså også være SJOVT at gå tur. Hvis du selv synes det er pissekoldt og surt at gå tur i dether vejr, så vil han synes det samme. Du skal selv have LYST til at gå tur. Og du skal overbevise ham om at det faktisk er et rigtig dejligt vejr. Hvad går I på? Jeg tror, at mange hunde er mere generet af salt end af kulden.. Det skal jo helst ikke gøre ondt at gå tur.. Ja, det skal være sjovt... Hmm.. Synes nu selv, det er hyggeligt at gå derude, men måske det smitter af, at jeg bliver irriteret over, at han ikke vil tisse ude?... Vi går i sneen.. På en kæmpe græsplæne. Det er en af de eneste steder, at han er glad for at lege og gå nemlig... Det går okay, når både min kæreste er med. Så går han. Men tisser eller laver ikke nr. 2.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anders46fils Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Tak for gode ideer... Tænker om jeg evt. kan gøre hans sweater varmere..? Giv den et regnslag uden på dens sweaters så kommer vinden ikke ind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 jeg fik ham til at tisse...jeg fik ham til at tisse...:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Argh, han har ellers tisset inde i dag udover, da jeg fik ham til at tisse. Jeg har fået en til at lave et godt dækken .. Så det glæder jeg mig til.. Skal jeg lægge aviser eller noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 der er det her Dækken-linkSå er det ikke så dyrt et fleese tæppe koster imellem 20 og 40 kr, og der er til mange gange nu han er så lille. Du kunne evt ligge fleeset dobbelt (eller så forsvinder han måske?) Det var da smart Så er det heller ikke så dyrt i dækkener til når hunden vokser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts