Gæst stenshoej Skrevet November 30, 2010 Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 Efter længere tids tænken og diskutioner.. kom konklusionen idag.... Min mor vil ikke lade robin tage med mig, når jeg flytter her d. 15. december.. Jeg har ikke selv fattet det helt endnu.. vil selvfølgelig fortsætte med træning, og tage forbi, og lufte ham så ofte som muligt.. Men... hvem skal jeg så ligge i ske med ?.. Og føler at jeg vil miste så meget til træning.. da den daglige kontakt bliver dårligere... men der er jo mange der løber med andres hunde til AG... er der nogle af dem der er i toppen? Men Robin vil stadig være MIN inde i mit hoved.. og også ifølge alle andre der har set os sammen... hjemme er han fuldkommen ligeglad med resten af familien, bare han ved hvor jeg er henne.. og mit ord er altid lov i hans verden.. så kan virkelig ikke forstå at hun ikke vil lade mig tage ham med.. foreslog endda "hver anden uge" løsning .. men nejnej... ifølge hende er det totalt dyreplageri at have hund i lejlighed.. Men ved ikke hvordan jeg skal kunne overleve hverdagen uden hund... Det er jo ham der former min hverdag, og er mit liv... hvad nu?? tør heller ikke at tænke på at skaffe ny hund med det samme, men mon ikke det sker på et tidspunkt.. bare ikke lige nu... er bange for jeg kommer til at sammenligne for meget, og forvente for meget af den kommende hund.. da Robin og jeg jo er det perfekte par. menmen... alt er ikke helt sort.. som sagt kommer jeg til at se ham næsten hver dag.. fortsætte til træning.. og deltage i træf.. og komme ud og lege... Forbander at han ikke står i mit navn!... og at mutter ikke kan se hun ikke kan give ham det han har brug for... og broder har heller ikke tid.. så han kommer til at gå hjemme de dage hvor jeg ikke kommer forbi.. stakkels vuffer Nu må vi se hvad der sker... men mit håb om at Robin flytter med mig.. er forsvundet ... selvom jeg har skrevet husdyrkontrakt på ham, da jeg skrev under på papirene til lejligheden.. ØVØVØVØVØV! nogle som melder sig til kidnapning? ... jeg betaler godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 ifølge hende er det totalt dyreplageri at have hund i lejlighed.. Kender ikke detaljerne, om du måske er en uansvarlig ung dame med party og heftig rygning (undskyld ), men jeg vil da gerne overtale din mor, byliv er super for en hund og lejlighed er slet ikke dyrplageri Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 Har du overvejet måske bare at give hunden helt til din mor, inden du flytter? Lade hende stå for alle ture, al træning og al ansvar.. KAN jo ske hun ikke har set og ikke forstår hvor meget energi du smider i ham.. Og derudover er det jo fis at man ikke kan have hund i lejlighed.. phhft.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 Kender ikke detaljerne, om du måske er en uansvarlig ung dame med party og heftig rygning (undskyld ), men jeg vil da gerne overtale din mor, byliv er super for en hund og lejlighed er slet ikke dyrplageri haha nejnej.. er skam en ansvarsfuld ung dame.. der smutter vel en enkelt lørdag en gang imellem i byen.. men lejligheden er skam valgt efter hund den er på første plan med have, lige ud til sø og 200m fra hundeskov, ca. 4 km. fra midtbyen (vi bor i midtbyen nu).. så det er han vandt til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 haha nejnej.. er skam en ansvarsfuld ung dame.. der smutter vel en enkelt lørdag en gang imellem i byen.. men lejligheden er skam valgt efter hund den er på første plan med have, lige ud til sø og 200m fra hundeskov, ca. 4 km. fra midtbyen (vi bor i midtbyen nu).. så det er han vandt til Petrine bor på 4. sal med udsigt til bilos og skrigende unger - hun trives alligevel...hvor er den mor henne? Så skal jeg tale et alvorsord med hende. Men ellers tror jeg Tweesa har fat i noget, lad mor få ansvaret NU :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 Har du overvejet måske bare at give hunden helt til din mor, inden du flytter? Lade hende stå for alle ture, al træning og al ansvar.. KAN jo ske hun ikke har set og ikke forstår hvor meget energi du smider i ham.. Og derudover er det jo fis at man ikke kan have hund i lejlighed.. phhft.. har selvfølgelig overvejet det.. men i løbet af disse 17 måneder, er Robin jo blevet min hobby.. og nu når jeg er ved at kunne se noget seriøst AG potentiale, synes jeg ikke jeg har lyst til at opgive ham.. kan selvfølgelig sagtens få mig en ny lille stjerne.. men kan jo først begynde at træne med den om over et år.. og der er kun en måned til robin er gammel nok til konkurrance.. så vil jo gerne se hvad alt vores hårde arbejde kan føre til. Jojo.. det kan hun sagtens se.. og hun har også tilbudt at køre til træning og det der ellers skulle være.. men hoved problemet, er lidt mere personlige problemer.. hvilket i mine øjne, gør at hun ikke er i stand til at tage sig af en hund.. måske en gang imellem.. men ikke så han får en stabil hverdag.. og har været udsat for, siden han var lille.. at blive stukket med en løgn om at han da har været i hundeskoven flere gange iløbet af en dag.. så er det bare ærgeligt når jeg lige konfronterer hende med at begge hans halsbånd ligger oppe på mit værelse .... øvbøv.. men der er jo ikke noget at gøre når han står i hendes navn.. og også på forsikringspapirene... det er kun træningspapirene der står i mit navn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 Petrine bor på 4. sal med udsigt til bilos og skrigende unger - hun trives alligevel...hvor er den mor henne? Så skal jeg tale et alvorsord med hende. Men ellers tror jeg Tweesa har fat i noget, lad mor få ansvaret NU :5up: jaij.. men vil bare ikke opgive ham.. og han har ligesom været under mit ansvar det sidste år.. bare synd for dem, når jeg tager alle de ting med mig, som jeg har købt.. muhahahha:drille: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 Arh øv, det kan jeg godt forstå du er ked af. Men måske - måske er Robin så sød at gøre opmærksom på det i dagligdagen, efter du er flyttet. Selvfølgelig håber jeg ikke at han bliver vildt ked af det, men han kommer da vist også til at savne en at sove i ske med. Er deltid helt skidt? Ikke at det måske skulle være hver uge helt stringent, men at du kunne have ham med hjem nogle gange? Måske er det i virkeligheden fordi din mor ikke kan overskue hvis BÅDE du og hunden flytter på een gang? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 Arh øv, det kan jeg godt forstå du er ked af. Men måske - måske er Robin så sød at gøre opmærksom på det i dagligdagen, efter du er flyttet. Selvfølgelig håber jeg ikke at han bliver vildt ked af det, men han kommer da vist også til at savne en at sove i ske med. Er deltid helt skidt? Ikke at det måske skulle være hver uge helt stringent, men at du kunne have ham med hjem nogle gange? Måske er det i virkeligheden fordi din mor ikke kan overskue hvis BÅDE du og hunden flytter på een gang? jojo.. mig og mutter har ikke et bedste forhold, så hun er sku bare glad for at jeg flytter... hun gider ikke engang hjælpe til med flytningen.. så er det godt jeg har et par halvstore kammerater, som kan hjælpe med kørsel og bære ting.. men problemet er at jeg ikke får ham på deltid jo.. da hun mener at det er dyrplageri at spærre en jagthund af hans størrelse inde i en lejlighed... :damn: men hver anden uge, havde passet mig udmærket.. så kan jeg også feste igennem hver anden uge, og arbejde ekstra meget.. så der er ekstra tid til ham, når han kom.. men næh nej.. ikke tale om Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 Jeg har tre jagthunde på 2. sal midt i Køffenawn. Og det fungerer ganske bra. Ikke at jeg tror din mor er til argumenter af den type, men du kan da liste decemberudgaven af Vi Med Hund ind til hende - vise hende månedens race portræt og dermed lade hende vide, at jagthunde skam lever et godt liv i lejlighed. Forstår godt du er ærgerlig. Og det her viser lidt, hvorfor alle hundene herhjemme står i mit navn. Skulle der ske noget, så er der ikke den store tvivl om, hvem der skal have hundene med - hvilket i mine øjne og er ganske rimeligt, da jeg er den der lægger arbejdet og størstedelen af pengene i husholdet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 Jeg har tre jagthunde på 2. sal midt i Køffenawn. Og det fungerer ganske bra. Ikke at jeg tror din mor er til argumenter af den type, men du kan da liste decemberudgaven af Vi Med Hund ind til hende - vise hende månedens race portræt og dermed lade hende vide, at jagthunde skam lever et godt liv i lejlighed. Forstår godt du er ærgerlig. Og det her viser lidt, hvorfor alle hundene herhjemme står i mit navn. Skulle der ske noget, så er der ikke den store tvivl om, hvem der skal have hundene med - hvilket i mine øjne og er ganske rimeligt, da jeg er den der lægger arbejdet og størstedelen af pengene i husholdet. Ja, det er også mig der har lagt penge i det meste... men det finder hun jo også hurtigt ud af, når halsbånd, seler, liner, legetøj.. neglesaks og karter ikke kommer flyvende ind hver måned.. og godbidskålen lige pludselig er tom... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 Ja, det er også mig der har lagt penge i det meste... men det finder hun jo også hurtigt ud af, når halsbånd, seler, liner, legetøj.. neglesaks og karter ikke kommer flyvende ind hver måned.. og godbidskålen lige pludselig er tom... Det er godt nok en rigtig øv situation at stå i, men lige det her ville jeg nok ikke gøre, jeg synes det er synd for Robin hvis både du OG alt hans legetøj og godbidder lige pludselig forsvinder. Og tager du halsbånd og snor, så giver du nok bare din mor en ekstra undskyldning for ikke at gå med ham. Jeg kan sagtens forstå du er skuffet over din mor, og hendes holdning er da også langt ude, men pas på, at du ikke straffer hunden, når det egentlig er din mor, du vil straffe. Jeg kan sagtens forestille mig, at hun hurtigt bliver træt af at stå alene med hunden, og derfor ombestemmer sig, så jeg ville ikke opgive håbet helt endnu. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 Det er godt nok en rigtig øv situation at stå i, men lige det her ville jeg nok ikke gøre, jeg synes det er synd for Robin hvis både du OG alt hans legetøj og godbidder lige pludselig forsvinder. Og tager du halsbånd og snor, så giver du nok bare din mor en ekstra undskyldning for ikke at gå med ham. Jeg kan sagtens forstå du er skuffet over din mor, og hendes holdning er da også langt ude, men pas på, at du ikke straffer hunden, når det egentlig er din mor, du vil straffe. Jeg kan sagtens forestille mig, at hun hurtigt bliver træt af at stå alene med hunden, og derfor ombestemmer sig, så jeg ville ikke opgive håbet helt endnu. :ae: det var måske også lidt overdrevet selvfølgelig får han lov til at beholde legetøj og yndlingstæppe etc. og så har han også lidt for mange halsbånd/liner.. så tager nok heller ikke alle sammen med Men.. det bedste ville så egentlig være nu, at prøve og give dem mere ansvar.. så han vender sig til at det ikke kun er mig der går med ham... men bliver bare så sur på hans vegne, når jeg ved han ikke har været ude.. og får stukket løgn i hovedet om at det har han da ihvertfald... virkelig svær situation at stå i.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 bliver bare så sur på hans vegne, når jeg ved han ikke har været ude.. og får stukket løgn i hovedet om at det har han da ihvertfald... Det kan jeg squ godt forstå, det må være møg frustrerende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Dum situation :ae: Jeg synes faktisk det er et godt forslag, at lade din mor tage gradvis over allerede nu - for Robins skyld, så han ikke får en "kold tyrker" den dag du flytter. Det vil være hårdt for dig, javist, men lige nu er det hundens hverdag der betyder mest, han kan jo ikke reflektere over tingene som du kan. Så for Robins skyld: Trap lige så langsomt ned på aktiviteterne og fortæl din mor at for hundens skyld må hun begynde at tage overtage ansvaret for den daglige stimulering og træning NU. Og undskyld mor, men det er rungende fis i en hornlygte at det er dyreplageri at have hund i lejlighed. Det er jo da for h...... udenfor hjemmet hunden skal aktiveres mest. Det er BEKVEMT for hundeejeren at have have, men unødigvendigt for hunden, som alligevel skal på daglige opleveture. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Dum situation :ae: Og undskyld mor, men det er rungende fis i en hornlygte at det er dyreplageri at have hund i lejlighed. Det er jo da for h...... udenfor hjemmet hunden skal aktiveres mest. Det er BEKVEMT for hundeejeren at have have, men unødigvendigt for hunden, som alligevel skal på daglige opleveture. hehe.. ja, jeg blev også pænt provokeret.. og så har jeg endda en lille have.. menmen.. hende om de meninger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Jeg har en labber på 1. sal i Køge og hun trives så ganske udemærket:-DVi har ikke have og vi har ikke elevator. Men vi har til gengæld en masse grønne områder, hvor vi går gode lange hyggelige ture Men ja, jeg ville overlade ansvaret til dem, så kan de se, hvor meget arbejde, der er i ham og måske fortryde.. håber jeg:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Jeg har en labber på 1. sal i Køge og hun trives så ganske udemærket:-DVi har ikke have og vi har ikke elevator. Men vi har til gengæld en masse grønne områder, hvor vi går gode lange hyggelige ture Men ja, jeg ville overlade ansvaret til dem, så kan de se, hvor meget arbejde, der er i ham og måske fortryde.. håber jeg:genert: jeg håber også de lige siger.. hey marie... kunne du ikke tænke dig at have robin boende?.. for altid ? :banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts