skipper-odense Skrevet December 1, 2010 Rapporter Share Skrevet December 1, 2010 Ja jeg har lige købt sådan en til skipper og han fanger bare slet ikke princippet i den :hmm:jeg har prøvet at vise ham hvordan man får godbidderne ud og han gør en ihærdig indsats, det eneste han ikke prøver på er dog at trække rebet frem og tilbage Er der nogen af jer der har sådan en derhjemme og hvordan fik i hunden til at forstå hvordan den fungerede? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Luna kunne ikke få noget ud af den, så endte med at klippe rebet over og smide ud.. Så kunne lige så godt nøjes med en tom sodavandsflaske:roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret December 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Luna kunne ikke få noget ud af den, så endte med at klippe rebet over og smide ud.. Så kunne lige så godt nøjes med en tom sodavandsflaske:roll: øv jeg er lidt bange for at det ender på samme måde her nå jeg prøver lige et par gange mere... evt kunne man måske udskifte rebet med et der var tyndere så godbiderne nemmere kunne komme ud :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Herhjemme er det kun Pablo der ikke ødelægger flasker....så hvis Victoria fik sådan en ville det nok nærmere være en crush-a-jug...elle en bust-a-jug... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret December 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Herhjemme er det kun Pablo der ikke ødelægger flasker....så hvis Victoria fik sådan en ville det nok nærmere være en crush-a-jug...elle en bust-a-jug... hehe skipper smadrer også alle de sodavandsflasker vi har prøvet at give ham foder i så tænkte den her var smart fordi det er hård plastik... desværre skal foderet jo helst også kunne komme ud uden menneskehjælp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 hehe skipper smadrer også alle de sodavandsflasker vi har prøvet at give ham foder i så tænkte den her var smart fordi det er hård plastik... desværre skal foderet jo helst også kunne komme ud uden menneskehjælp Jeg prøvede at købe sådan et rundt aktiveringslegetøj...en slags bold der kunne skilles ad og fyldes...de mente ikke Victoria kunne ødelægge den...men jo... Lavede et forsøg med Pablo i dag...gav ham en hustlerflaske(blød plastic) og da jeg kom hjem var det stadig muligt at brue den... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 hehe skipper smadrer også alle de sodavandsflasker vi har prøvet at give ham foder i så tænkte den her var smart fordi det er hård plastik... desværre skal foderet jo helst også kunne komme ud uden menneskehjælp Herhjemme er det kun Pablo der ikke ødelægger flasker....så hvis Victoria fik sådan en ville det nok nærmere være en crush-a-jug...elle en bust-a-jug... Hvilke sodavandsflasker bruger I?? Liva har en af de billige, der stadig er i hård kraftig plast. Den er nede fra Spar, og jeg mener, at det var en Frem cola (½ liter) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret December 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Hvilke sodavandsflasker bruger I?? Liva har en af de billige, der stadig er i hård kraftig plast. Den er nede fra Spar, og jeg mener, at det var en Frem cola (½ liter) vi har prøvet med de hårde og de holdt da lidt længere men han får dem ret hurtigt bidt ud af form Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 vi har prøvet med de hårde og de holdt da lidt længere men han får dem ret hurtigt bidt ud af form Livas har holdt i over 1 år - den ser lidt hærget ud, men maden kan stadig komme ind og ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Hvilke sodavandsflasker bruger I?? Liva har en af de billige, der stadig er i hård kraftig plast. Den er nede fra Spar, og jeg mener, at det var en Frem cola (½ liter) En af de hårde ½liters som din... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Det tog Pajko ret lang tid at lære at bruge den, men nu har han fanget det... Jeg viste ham det de første par gange og roste ham meget verbalt, når han gjorde det rigtige... Skipper skal nok lærer det, men det kan tage lidt tid - tålmodighed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret December 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Jeg ved ikke helt om min hund er meget dum eller meget kvik :hmm: Jeg gav ham flasken og han styrtede straks ned i soveværelset hvor han nu har stået i 5 minutter og kastet den fra sengen ned på gulvet, så hopper ham ned tager den med op i sengen igen og så forfra :stupid:nu må vi se hvor længe den holder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts