KarinaG Skrevet December 1, 2010 Rapporter Share Skrevet December 1, 2010 SÅÅÅ er vi endelig kommet hjem igen og hvor ER jeg lykkelig for min dyrelæge og vet. sygeplejersken De endte med at ordne Misja midt i lukketiden og vet. sygeplejersken kørte os hjem igen! Hvad der end var kommet ind i poten, udviklede den sig til en kæmpe byld der nu er blevet skåret og lagt dræn i to steder og hele poten op til midt på benet er pakket ind i rød-hvide bandager. HURRA for min dyrelæge og deres søde og hjælpsomme personale, vi kom jo ligsom 3 timer for sent pga. at Taxa Nord satte os bagerst i køen selv om vi stod forrest, pga der var hund med! Men nu er vi som sagt hjemme, Misja ligger i hendes bløde kurv og sover brandert ud med et tæppe over sig, når hun vågner får hun lidt mad og så skal hun ud og tisse af - med bandage og plastikpose og sok på :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Calico Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Hurra for din dyrlæge ... og taxa skulle skamme sig God bedring med din vaps:vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Det var godt i fik det ordnet :5up: Så er der styr på Misja og så skal du vel have lidt aftensmad :blink: God bedring til foden :ae: Syntes du skal klage til falck og få en masse penge retur :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 God bedring med hende og godt i kom afsted. Den behandling kan taxanord bare ikke være bekendt, det burde man kunne klage over ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 God bedring til Misja, og :5up: til dyrlægen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Hurra for din dyrlæge ... og taxa skulle skamme sig God bedring med din vaps:vuf: Taak Ja jeg er godt nok også skuffet, de fik turen kl. 15.10 og kom først mere end 2 timer senere og mange rykkere fra Falck Det var godt i fik det ordnet :5up:Så er der styr på Misja og så skal du vel have lidt aftensmad :blink: God bedring til foden :ae: syntes du skal klage til falck og få en masse penge retur :5up: Tak skal du have Jeg sidder og spiser nogle ostemadder for jeg orker ikke at kokkerere nu, nu skal der bare noget indebors God bedring med hende og godt i kom afsted. Den behandling kan taxanord bare ikke være bekendt, det burde man kunne klage over ! Ja det var rigtig godt, det kunne ikke have ventet for sådanne bylder gør såå ondt indtil de bliver tømt. Ja jeg må ringe og snakke med dem i morgen, lige nu skal jeg bare have noget mad og så lande nede på jorden igen for det har været nogle lange timer :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Godt I er hjemme igen og godt gjort af dyrlægen!! Jeg ville helt klart også klage.. Det der er bare ikke i orden!!! God badering til Mitte 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 :ae: bette sorte pus :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 :klap::klap: dejligt at i er hjemme igen begge to Og sikke en dejlig dyrlæge + sygeplejeske :5up: Giv Mitte et stort kys fra mig :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Godt I er hjemme igen og godt gjort af dyrlægen!! Jeg ville helt klart også klage.. Det der er bare ikke i orden!!! God badering til Mitte Tark (badering?? ) Nej det er ikke, men jeg tror ikke det nytter at klage de giver jo vejret skylden for det :ae: bette sorte pus :ae: Taark :klap::klap: dejligt at i er hjemme igen begge to Og sikke en dejlig dyrlæge + sygeplejeske :5up: Giv Mitte et stort kys fra mig :hjerte: Yes og det skal jeg gøre når hun vågner igen, lige nu ligger hun under tæppet og sover - det tror jeg hun trænger til :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Sikke dejligt med sådan en dejlig dyrlæge:5up: Rigtig god bedring til tøsen - dejligt at de kunne hjælpe jer:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Det lyder godt at hun blev behandlet godt hos dyrlægen. Det var da rigtig sødt af dem, at de kørte jer hjem. Det er godt nok utroligt med sådanne nogle taxier/taxaer at de kan tillade sig at prioritere som det passer dem, når man nu har en tid ved dyrlægen. Hvad ville de sige, hvis det var deres barn der havde brækket et ben og så måtte de bare vente et par timer på at nogle gad hente dem... Nå, undskyld, bliver bare så MEGA harm over sådan noget. Dejligt at det gik godt og at hun ligger og bobler. Stort hundekys herfra og god bedring :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 :5up: til doktor dyr. Rigtig god bedring med hende . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Godt at læse at hun er hjemme i god behold God (og hurtig) bedring til hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Godt at du kom afsted, til trods for den lede betjening fra Falck/Taxa. Håber Misja kommer sig hurtigt. Sådan en dyrlæge og asst. er guld værd! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Hvor er det bare dejligt at i har så god en dyrlæge :5up: Godt tøsen er hjemme i god behold og at hun nu kan se frem til en fin pote igen!! Men hvor er det altså bare flabet, at i får sådan en behandling, når i står og skal have transporteret en syg hund til dyrlæge Men godt det gik som det gik, trods alt!! Og god bedring til prinsessen :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Åååhr, for helvede, det er sq da til at blive harm over det taxa-selskab! :evil::evil: Der skulle fandme klages, skulle der! :evil::evil: Men godt at sødeste søde Misja er i bedring og at du har så god en dyrlæge og veterinærsygeplejerske :5up: Super, at de lige tog sig den ekstra tid! God fortsat bedring med tøsen, hun er jo snart på toppen igen :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Årh, det var godt at høre Skønt at dyrlægen gad blive efter lukketid, for det må have gjort helt vildt ondt på Mitte, den stakkel :ae: og sødt af vet.plejersken at køre jer hjem :5up: Og hvor er det godt at de fandt ud af hvad der var i vejen - det er nu en gang lettere at forholde sig til Kys smukke tøsen fra mig og sig god bedring :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Åh det var godt!! :klap: Og hvilken fantastisk dyrlæge :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Godt at Misja fik skåret hul på bylden, sådan en grimme en gør f*ndens ondt. :ae: :5up: til dyrlægen og vet sygeplejesken. til taxa. De bør have at vide at det ikke er i orden, at i kom bagerst i køen. Hader den indstilling, at det kun er en hund, så det kan vente. Dine penge er vel lige så gode som alle andres. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 God bedring til Misja :ae: Håber du får en undskyldning fra taxaselskabet, for det serviceniveau er da bare ikke i orden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Tusind-tusind tak for alle jeres søde og dejlige hilsner - og jeg skulle hilse og sige fra Misja, at hun er helt klar igen (mener hun selv) Faktisk måtte jeg holde igen på hende ude på morgenturen for hun nærmest sang "SEE JEG KAN HOPPE JEG KAN DANSE JEG KAN GRAVE IGEN" :banan: Skøre tøs :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Ejjjjjjjjj! Ser først tråden nu.. Godt at du har verdens bedste dyrlæge:klap: Det lyder til at Misja allerede er ved at være oven på igen.. Hehe! Rigtig god bedring til din smukke vuf:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Jeg fik en god samtale med Falck i dag (skulle bestille en kørsel til i morgen, hvor vi skal til kontrol) og jeg fik en mailadresse og et opgavenummer og skal skrive om forløbet/min klage over TaxaNord. TaxaNord har sagt ja til at samarbejde med Falck om Falck Kæledyrs abonnenter og så skal TN ikke sylte en kunde, bare fordi der er hund med - det ligger jo ligesom i aftalen at hunde kan forkomme! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Årh altså Misja - godt hun er i bedring. Det må være skønt for hende at få hul på den åndssvage byld! God bedring til damen og kram til dig :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts