DaniellaJ Skrevet December 1, 2010 Rapporter Share Skrevet December 1, 2010 D. 1 December. Idag har jeg fået en øjenmakeup fjerner fra min Matas gavekalender . Og har skrabet en julemand :klap: Hva med jer andre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Ingenting.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 En skrabekalender - og det blev en mistelten (yaaah, så mangler jeg kun lige 5 til og så har jeg vundet 200 kr!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 ingenting! for min nisse i børnehaven har ikke gjort noget endnu! Skal faktisk finde på noget til hende jeg er nisse for :hmm: (sorry ot) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Imba-manden overraskede med skrabekalender da han var på shopping efter aftensmad Fik julemand... Det skal nok blive godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Uha jeg tror snart at det er 30 år siden, jeg fik min sidste kalender. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Uha jeg tror snart at det er 30 år siden, jeg fik min sidste kalender. Jeg har heller ikke fået kalendergave i 100 år - synes liesom man ryger ned i rækkerne, når der kommer børn:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Jeg har ALDRIG nogensinde fået kalendergaver i år har jeg dog fået mit livs første adventskalender :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 1. søndag i advent: et kalenderlys som er sådan en nisse, muffinsforme, en fin blå kurv og et par hyggesokker! :klap: 1. december: skrabede vi en julemand og en stjerne! 2. december: skrabede jeg en julemand mere og en mistelten! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Har ikke pakket op idag - men igår fik jeg en magnet med skriften "et par sko om måneden - er en hver kvindes ret" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 1 dec. fik jeg: Sokker og chokolade af mine forældre stickers af min veninde chokoladekalender hus af min mand 2 dec. fik jeg: Sokker og chokolade af mine forældre stickersvatrondeller af min veninde Slalompinde af min mand I dag fik jeg (ingenting af mine forældre for vi får hver anden dag, min mand og jeg) sytråd af min veninde læbepomader af min mand Jeg EEEEELLLLSSSKKEEEERRRR kalendergaver. Jeg har selv lavet til 8 og 1 adventskalender Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 stadig ingen nissegave men jeg har været en god nisse igen idag! hende jeg er nisse for fik en lille nissefigur og en mandaring med rød sløjfe på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 God tråd I min familie for alle Kalendergaver, det bliver man aldrig for gammel til 1. Dec Fik jeg en godbids kalender til Zita Skrabekalender 1: Julemand Skrabekalender 2: Mistelten (nr. 2 skrabekalender fik jeg den dag af min gudmor) 2. Dec Fik jeg akryl maling- de 3 grundfarver og sort og hvid Skrabekalender 1: Mistelten Skrabekalender 2: Juletræ Idag. Fik jeg et strikke sæt Skrabekalender 1: Juletræ Skrabekalender 2: Rensdyr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 For første gang nogensinde har jeg slet ikke fået en julekalender og der er stadig heller ikke kommet nogle kalendergaver til mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret December 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Igår fik jeg nolge ulækre piller med chokolade smag Og idag fik jeg renseservietter . - matas altså! har glemt at skrabe julekalender så der ved jeg ikke hva jeg har fået Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Igår fik jeg nolge ulækre piller med chokolade smag iiv hvad i alverden skulle de gøre godt for? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret December 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 iiv hvad i alverden skulle de gøre godt for? Det er kost tilskud med d-vitaminer, omega-3 samt ekstrakter af te og kakao . F*J! - De hedder Womega hvis du er interesseret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Der er ingen der har givet mig pakkekalender, så jeg har bare købt min helt egen Kinder-chokolade-kalender ! Nå Men det smager mums mums :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Det er kost tilskud med d-vitaminer, omega-3 samt ekstrakter af te og kakao . F*J! - De hedder Womega hvis du er interesseret Haha nej tak tror jeg springer over:lol: Det lyder pænt for hvem i alverden finder dog på sådan noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Haha nej tak tror jeg springer over:lol:Det lyder pænt for hvem i alverden finder dog på sådan noget Mænd! der tænker at de kan få kvinder til at købe alt, bare de kalder det sundt og noget med chokolade! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Er man meget barnlig hvis man åbner sin adventsgave allerede i aften i stedet for i morgen? Jeg er alene hjemme så der er ingen der vil opdage det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Mænd! der tænker at de kan få kvinder til at købe alt, bare de kalder det sundt og noget med chokolade! Hehe ja det da helt sikkert en mand der har fundet på det men hvor ville det enlig være fedt vis man kunne få sund chokolade som smagte godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 I kalendergave idag har jeg fået det samme som de sidste 3 dage: og de næste 21... 3 unger, der pakker op og bliver glade for deres små pakker...:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret December 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Haha nej tak tror jeg springer over:lol:Det lyder pænt for hvem i alverden finder dog på sådan noget de smager heller ikke særlig godt . dumme MATAS! - idag i min kalendergave har jeg fået guld spray, og skulle lige prøve det :slem:. UPS nu er der guld glitter ud over hele badeværelsesgulvet . Men i skrabekalenderen er jeg oppe på 2 julemænd og 2 stjerner :banan:. Vinder snart 25,- JAAAHHH!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret December 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Fodsalve et eller andet . Og endnu en julemand :klap::cool: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts