Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst MorTilKatja

:vinken: Jeg er en kvinde der i morgen skal hente min første dansk-svenske, så kryds lige fingre for snestormen holder sig væk :mrgreen:

Hans navne er Njord, som jeg selv har valgt, han er opkaldt efter en hav-gud i den nordiske mythologi :)

Jeg desværre ikke poste et billede af ham endnu :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja

Jeg har fået uploadet nogle billeder i et album fra da han var 3 og 4 uger gammel :)

Velkommen hertil! :vinken: Og pøj-pøj med det imorgen, :x: for at vejret ikke bli'r så slemt...

Tak skal du have :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja
Hva' så - hvordan ser det ud med din hvalpe-hentning i dag???

Jeg venter på klokken bliver 17, så jeg kan komme afsted :) Jeg ville have hentet ham i formiddags, men der havde opdrætteren desværre ikke tid..

Indtil videre er der ingen snestorm her, og jeg håber den bliver væk :mrgreen:

Jeg skal nok skifte billederne i albummet og lige lave en tråd når han er kommet :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg venter på klokken bliver 17, så jeg kan komme afsted :) Jeg ville have hentet ham i formiddags, men der havde opdrætteren desværre ikke tid..

Indtil videre er der ingen snestorm her, og jeg håber den bliver væk :mrgreen:

Jeg skal nok skifte billederne i albummet og lige lave en tråd når han er kommet :)

:x::x::x: for at snestormen holder sig væk!!! Glæder mig også til at se og høre mere - han ser reddi, reddi nuser ud i albumet... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites