Gæst MorTilKatja Skrevet December 1, 2010 Rapporter Share Skrevet December 1, 2010 Jeg er en kvinde der i morgen skal hente min første dansk-svenske, så kryds lige fingre for snestormen holder sig væk Hans navne er Njord, som jeg selv har valgt, han er opkaldt efter en hav-gud i den nordiske mythologi Jeg desværre ikke poste et billede af ham endnu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Velkommen hertil! Og pøj-pøj med det imorgen, for at vejret ikke bli'r så slemt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Jeg har fået uploadet nogle billeder i et album fra da han var 3 og 4 uger gammel Velkommen hertil! Og pøj-pøj med det imorgen, for at vejret ikke bli'r så slemt... Tak skal du have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Jeg har fået uploadet nogle billeder i et album fra da han var 3 og 4 uger gammel Tak skal du have Hva' så - hvordan ser det ud med din hvalpe-hentning i dag??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 kør forsigtigt, og jeg glæder mig til at se mere til vidunderet - han er så fin på billederne i dit album! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Hva' så - hvordan ser det ud med din hvalpe-hentning i dag??? Jeg venter på klokken bliver 17, så jeg kan komme afsted Jeg ville have hentet ham i formiddags, men der havde opdrætteren desværre ikke tid.. Indtil videre er der ingen snestorm her, og jeg håber den bliver væk Jeg skal nok skifte billederne i albummet og lige lave en tråd når han er kommet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 super! held og lykke, jeg kan godt huske hvor spændende, spændende, spændende det var at hente hvalp glæder mig til at høre om turen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Hej og velkommen til:-D Tillykke med den lille ny og jeg håber alt lykkes, så du kan hente ham. Her i Køge sner det og det sner en hel del.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Jeg venter på klokken bliver 17, så jeg kan komme afsted Jeg ville have hentet ham i formiddags, men der havde opdrætteren desværre ikke tid.. Indtil videre er der ingen snestorm her, og jeg håber den bliver væk Jeg skal nok skifte billederne i albummet og lige lave en tråd når han er kommet : for at snestormen holder sig væk!!! Glæder mig også til at se og høre mere - han ser reddi, reddi nuser ud i albumet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Tak skal i have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Så er han kommet hjem, jeg laver lige en tråd i morgen, da han er lidt pjevset idag Men det er jo også hårst at miste både mor og søskende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Velkommen til . og stort tillykke med den lille hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts