Petrine Skrevet December 2, 2010 Rapporter Share Skrevet December 2, 2010 Petrine er ikke glad for fremmede hunde, MEN vi træner agility med en papillon, han har været lækker fra dag 1, der er efterhånden dukket 5 papilloner op i nabolaget og første gang hun så dem trak hun og ville hilse. Ved Petrine, at hun er en papillon? Er jeres hunde også racistiske? Eller reagerer hun mon på mig - hun kan jo også godt lide muskelhunde :hmm: men et par af papillonerne så hun før mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Jeg ved ikke, om det er mig som digter, men jeg synes, Nelson er mere interesserede i andre bulldogs... Så jeg tror, de ved hvilken race de er... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sonir Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Min franske er helt ligeglad med race, bare de gider lege... Men det kan jo være han blir mere sær med tiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Beagler en bundracistiske!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Nana er total racist, selvom hun er en blandingshund Jeg har jo opdraget hende godt, så hun har valgt at foretrække den 1/4 border, der er i hende :klap: Hun bliver helt elektrisk, når hun ser en border og kommer der en anden hund hen imod hende for at hilse, ser hun lige igennem dem og går hen mod borderen. Især min AG træners hanhund er bare sååå lækker Og det er egentligt mærkeligt, da mange bordere er skide sure og ikke gider hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Hehe.. Jeg synes nærmere, at det er de andre hunde vi møder, som er racistiske:blink: Hvis de ikke er mindre hunde og kan løbe hurtigt, så gider de ikke Dexter. Har en ide om, at de store hunde ser ham lidt som en irriterende pestilens der hopper alt for hurtigt rundt om dem og larmer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Karla er helt sikkert også racistisk... Hun kan bedst lide pudler og andre krølhårede hunde! som fx wheaten terriere Sidst hun var i løb var hun kun interesseret i gårdhunde og pudel-drenge jeg ved ikke om hun tror hun er en pudel :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Bamse er så absolut racistisk!! Mørke hunde er bare NO-GO og de skal helst holde sig langt væk Det samme gælder mørke mennesker - det er endnu ikke lykkes at få ham til at kunne lide, en eneste med mørk hudfarve, til trods for fantastiske guffere Han er tilgengæld ret glad for golden damer og DVS'er. Næsten alle små lyse hunde, uanset køn bliver accepteret og han absolut eeeeelsker en DSV dame ude fra klubben - Hun er bare den beeeedste Brune lab. damer, kan til nøds gå an, men så går grænsen altså også der Så det har ikke så meget med hans egen race at gøre, mm. han selvfølgelig tror han er 30 cm mindre end han er Kaia har ikke noget imod nogen, undtagen sorte cocker spaniels, efter en sindssyg hund fra hvalpe holde fløj på hende Men det er MEGET tydeligt, at hun leger bedst med cavaliers og cavalier blandinger - Og så hunde der ligner Bamse Hun går helt klart efter hunde der ligner hende selv og det er meget tydeligt, at de har samme legestil og jeg har endnu ikke mødt en cavalier hun ikke svingede super godt med :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Simba er tydeligvis klar over, at han er en Berner og Bernere kan han spotte i miles omkreds. Man siger om Bernerne, at de er racistiske og at det er meget vigtigt at træne dem sammen med andre hunde for, at de ikke skal udvikle denne kedelige tendens. Det tror jeg i den grad er sandt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 min hund er fuldstændigt ligeglad med, hvordan andre hunde ser ud. generelt en ukritisk type. jeg kan slet ikke finde noget mønster i, hvem han elsker. dog, hvis der er mange hunde, har han tendens til at finde sammen med andre unghunde af cirka samme størrelse - men det er jo meget naturligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Bassil er vild med alle hunde.. størrelse, farve osv er ham ligegyldigt Til gengæld er han bange for katte, får og og så en sten, der i går eftermiddags lignede en død skildpadde.. Hold k... hvor havde jeg svært ved at holde masken da han listede sig laaaangsomt ind på den sten.. (piveskid!!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Luna er ikke racistisk, eller måske alligevel lidt, bare omvendt :hmm: Luna kan lide alle hunde, bortset fra dem med lyd på, det bryds hun sig altså ikke om... Og så er hun lidt mere forsigtig overfor hunde af hendes egen race, men det tror jeg skyldes, at de jo for det meste er lidt mere voldsomme i deres måde at hilse på, og Luna er jo lidt usikker når hun møder nye hunde, og foretrækker derfor de mere rolige af slagsen. Men når hun først har lært dem at kende, så tror jeg egentlig at hendes fortrukne legekammerater er dem der leger ligesom hende selv, nemlig ved at wrestle og bryde lidt Men hunde der brummer eller gør ved første møde, dem vil hun slet ikke hilse på og går lettere fornærmet sin vej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Luna er ikke racistisk, eller måske alligevel lidt, bare omvendt :hmm: Luna kan lide alle hunde, bortset fra dem med lyd på, det bryds hun sig altså ikke om... Og så er hun lidt mere forsigtig overfor hunde af hendes egen race, men det tror jeg skyldes, at de jo for det meste er lidt mere voldsomme i deres måde at hilse på, og Luna er jo lidt usikker når hun møder nye hunde, og foretrækker derfor de mere rolige af slagsen. Men når hun først har lært dem at kende, så tror jeg egentlig at hendes fortrukne legekammerater er dem der leger ligesom hende selv, nemlig ved at wrestle og bryde lidt Men hunde der brummer eller gør ved første møde, dem vil hun slet ikke hilse på og går lettere fornærmet sin vej Eller også skal hun bare lære dem at kende - Nana brummer nemlig når hun leger og de to kan da godt finde ud af det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Eller også skal hun bare lære dem at kende - Nana brummer nemlig når hun leger og de to kan da godt finde ud af det Jamen så snart hun kender dem så er der ingen problemer med at de siger lyde eller er voldsomme, det er kun i det første indledende møde at hun ikke bryder sig om det, herefter er hun fyr og flamme næsten ligegyldig hvordan de er Men vi mødte en staff som tillod sig at brumme (sådan en selskablig brummen) af hende 2 sekunder efter de havde mødt hinanden, og her drejede hun om på hælen og gik sin vej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Jeg syntes enlig ikke Zita er Racistisk :hmm: Men der er da racer hun har gode oplevelser med! men generelt er hun lige syg med alle hunde alt efter hvordan de reagere på hende. hun vil helst havde dem allesammen til at lege med hende:roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Tilde er Cavalier racist Men hvis der ingen cavalier er, så går andre racer da også an Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Obelix er ikke racist, så længe de gider lege er han klar og så er det lige meget om de er store eller små . Måske det også hænger sammen med at vi kun har mødt andre westier 3 gange :hmm:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogslover Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Min hund vil helst lege med en Labrador, andre retriver racer eller bare store hunde. Hun gider ikke de små racer, hun vil helst lege med dem på hendes egen størrelse. :-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogslover Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Bassil er vild med alle hunde.. størrelse, farve osv er ham ligegyldigt Til gengæld er han bange for katte, får og og så en sten, der i går eftermiddags lignede en død skildpadde.. Hold k... hvor havde jeg svært ved at holde masken da han listede sig laaaangsomt ind på den sten.. (piveskid!!) He he:lol: Min hund blev engang meget sur på sådan en (ved ikke hvad det hedder, men det de der, der står i vejkanten, de hvide med den der orange refleks på), den var meget farlig, synes hun. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Ninja er ikke som sådan racistisk, men der går ikke 5min. før hun er i gang med god leg med hunde på hendes egen størrelse. Små hunde skal lige sniffes til, og det er sådan set det - undtagen Franske Bullere og Mops, de går også fint an til leg :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 He he. Vores to cavaliers er i hvert fald også racistiske. De vil allerhelst lege med andre cavaliers, men er der ikke sådan nogle, går andre racer også an. Vi træner sammen med en masse dværgschnauzere, hvilket har resulteret i, at den ene taler "schnauzisk". Hun laver de sjoveste lyde : ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Ninja er ikke som sådan racistisk, men der går ikke 5min. før hun er i gang med god leg med hunde på hendes egen størrelse. Små hunde skal lige sniffes til, og det er sådan set det - undtagen Franske Bullere og Mops, de går også fint an til leg :banan: Sjovt, mopser er da ellers talehæmmede (synes jeg, mange hunde ser forskrækkede ud når de grynter) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Bassil er vild med alle hunde.. størrelse, farve osv er ham ligegyldigt Til gengæld er han bange for katte, får og og så en sten, der i går eftermiddags lignede en død skildpadde.. Hold k... hvor havde jeg svært ved at holde masken da han listede sig laaaangsomt ind på den sten.. (piveskid!!) Så det sådan her ud? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Jeg har kun haft en enkelt hund, der var racistisk, det var min gamle tæve, Dini. Hun kunne ikke fordrage Goldens. Hun var ca. fem år gammel, da vi fik hende, så ved ikke, hvad hun har oplevet med en Golden, men det har jo nok været ubehageligt. Alle andre hunde havde hun det fint med. Ingen af de andre har skelnet, hverken på form, farve, størrelse eller andet, de kan/har alle kunnet lide alle andre hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Izzie elsker dsger og hun kan kende dem på lang afstand! er 100 % sikker på at hunde kan genkende deres egen race...lidt ligesom et par jyder eller kjøwenhavnere :blink: folk der kender hinanden, selvom de aldrig har mødt hinanden! Smille, den labrador jeg tit har passet, var en gammel dame og nægtede at lege med diverse hunde vi mødte. Men en dag da hun var med til træning mødte hun en labrador og de legede rigtig godt sammen og hun virkede bare interesseret i ham fra første snus! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts