Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er så dygtig, hun kan snart finde ud af at bruge en iPhone og lægge film op af sig selv - udspringer af min misundelse, mine kan kun finde ud af at åbne døre / skuffer og tømme indholdet ud på gulvet :oops:

På den måde :lol:

Jeg har helt bevidst ikke lært Luna at åbne noget som helst, jeg er ikke helt sikker på at hun ville administrere den færdighed på en betryggende måde :blink:

Og så ved jeg da at Petrine også kan agility, så du behøver da vist ikke at være misundelig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har heller ikke lært mine at åbne noget som helst - de ved udemærket hvor vi opbevarer hundemaden :mrgreen:

Til gengæld ønsker jeg mig en IPhone, så jeg kan få taget noget video :-D

Hundemaden står i forvejen frit fremme her i huset, jeg er mere bekymret for småkagerne, franskbrøddet og andre søde ting :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun:

Kan altså godt li at du skælder Bo ud for at kalde hende Lulu - men jeg får ikke skæld ud, når jeg prøver at få hende omvendt til at hedde Pippi :klap:

Det er fordi at pippi er sådan en bomstærk pige der kan klare alt, hvor Lulu derimod for mine tanker hen på en fransk bodel pige :blink:

Og nu håber jeg altså ikke at jeg træder nogen over fødderne, i så fald undskylder jeg på forhånd :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for de søde ord, jeg bliver altid så glad når folk både syntes min hund er dygtig og smuk a010.gif

Hun er da mega smuk - elsker den der "eye patch" og var noget skuffet, da du en overgang fjernede billedet fra din profil/avatar, selvom jeg jo godt forstod baggrunden for det.

Og hun er dygtig, fordi hun har en ejer, der går op i hundevelfærd og som er villig til at prøve alt, indtil hun finder noget der virker.

Jeg har stor respekt for en, som bruger tid og hjernekapacitet på at forske i hvordan man bedst aktiverer sin hund, til trods for de restriktioner der er pålagt jer.

Så ja, Luna er smuk, men du er et smukt hundemenneske. Og som resultat deraf er I begge dygtige! Klik og godbid herfra.

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er da mega smuk - elsker den der "eye patch" og var noget skuffet, da du en overgang fjernede billedet fra din profil/avatar, selvom jeg jo godt forstod baggrunden for det.

Og hun er dygtig, fordi hun har en ejer, der går op i hundevelfærd og som er villig til at prøve alt, indtil hun finder noget der virker.

Jeg har stor respekt for en, som bruger tid og hjernekapacitet på at forske i hvordan man bedst aktiverer sin hund, til trods for de restriktioner der er pålagt jer.

Så ja, Luna er smuk, men du er et smukt hundemenneske. Og som resultat deraf er I begge dygtige! Klik og godbid herfra.

Tak, jeg bliver jo helt forlegen over så meget ros :oops:

Men mange, mange tak a010.gif

Link til indlæg
Del på andre sites