potil Skrevet December 2, 2010 Rapporter Share Skrevet December 2, 2010 Jeg er jo faldet pladask for de her "Casual Canine Cozy Dog Boots" Køb Casual Canine hundesko Medium 4stk. - Tilbud: 315,00,- flipsedyret skal nok have en small/medium - og jeg kan ikke finde nogen forhandlere af dem her hjemme der har dem på lager (online) og amazon.co.uk har dem heller ikke... hjælp, hjælp! Det er jo lige sådan et sæt i lyseblå at han skal have :pray: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret December 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 *BUMP* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret December 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 ... virkelige ingen der har nogle bud på hvor de kan findes på lager i str. small/medium? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret December 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 øv øv øv :megaked::megaked: må vidst gi' op - har lige været i gang med links-tråden... og det er kun i USA at de findes 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Prinsen Romo Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Hvor er de søde gg Kunne også lige se min med dem på... Hvor i usa kunne man få dem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret December 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Hvor er de søde gg Kunne også lige se min med dem på... Hvor i usa kunne man få dem? Cozy Boots -- Quantities Extremely Limited! --- Bowmeow men du kan nok stadig nå at få dem hos loppetjansen :blink: Køb Casual Canine hundesko XX-small 4stk. - Tilbud: 216,00,- Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts