Hop til indhold

Recommended Posts

Jaaaa nu sidder jeg jo bænket og venter på atd en nye sæson af ANTM starter. Det har jeg glææædet mig til, jeg er simpelthen så hooked på alt det model/reality tv :oops: Nogle, der skal se det sammen med mig? (tv 3, nu)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har set det hele på nettet, men vil meget gerne være med til at diskutere! mangler vi i det hele taget ikke en tråd for tvnarkomaner?

Vi har vel i princippet hele TV/ Film underforummet at boltre os i.

Du er meget velkommen til at være med i tråden, bare du følges med os (mig?) og ikke spoiler noget, som ikke har været på tv endnu.

Jeg fik et chock da hende den bi-racial (ja fuck, men kan ikke huske navne.) som også var med i sidste sæson kom med igen. Hun er bare IKKE modelkøn :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har vel i princippet hele TV/ Film underforummet at boltre os i.

Du er meget velkommen til at være med i tråden, bare du følges med os (mig?) og ikke spoiler noget, som ikke har været på tv endnu.

Jeg fik et chock da hende den bi-racial (ja fuck, men kan ikke huske navne.) som også var med i sidste sæson kom med igen. Hun er bare IKKE modelkøn :shock:

Angelea? Hende der virker sådan meget "skarp" i det? Hende med de lange, falske negle (ikke i denne sæson, men i sidste sæson)?

Arh, jeg synes nu ikke hun var så slem som f.eks. hende der med de store krøller, som jeg selvfølgelig ikke kan huske navnet på.

Og en der bare irriterede mig var hende der "Jeg er rig. Eller, min mormor er rig. Min mor har aldrig arbejdet, jeg har aldrig arbejdet"... jeg synes bare ikke det er noget, man praler med. Det er lidt at sige "Jeg er rig, fordi min mormor har opnået noget, men jeg kan ikke opnå en skid selv"... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Angelea? Hende der virker sådan meget "skarp" i det? Hende med de lange, falske negle (ikke i denne sæson, men i sidste sæson)?

Arh, jeg synes nu ikke hun var så slem som f.eks. hende der med de store krøller, som jeg selvfølgelig ikke kan huske navnet på.

Og en der bare irriterede mig var hende der "Jeg er rig. Eller, min mormor er rig. Min mor har aldrig arbejdet, jeg har aldrig arbejdet"... jeg synes bare ikke det er noget, man praler med. Det er lidt at sige "Jeg er rig, fordi min mormor har opnået noget, men jeg kan ikke opnå en skid selv"... :hmm:

jeg ELSKER angelea! ellers en liiidt tam sæson, næste er sjovere :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det var da godt nok utrolig tamt at sige sådan noget. Hvis jeg var i sådan en situation, ville jeg sku ikke prale af det, jeg ville være flov. Glæder mig til på torsdag så jeg kan se det næste afsnit. Det er svært at vente...

Link til indlæg
Del på andre sites