guanomo Skrevet December 3, 2010 Rapporter Share Skrevet December 3, 2010 http://plantetorvet.dk/haveudstyr/iceaway.html?gclid=CO71j9vqz6UCFcUz3godVln8kA det genere hellere ikke hundepoterne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 http://plantetorvet.dk/haveudstyr/iceaway.html?gclid=CO71j9vqz6UCFcUz3godVln8kA det genere hellere ikke hundepoterne. Vi bruger bare sand - det er så dejlig billigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Vi bruger bare sand - det er så dejlig billigt ja men det skal fjernes igen jo og man skal ikke bruge det grus komunen stiller til rådighed, for de blander salt i også, så igen går det ud over hundene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 ja men det skal fjernes igen jo og man skal ikke bruge det grus komunen stiller til rådighed, for de blander salt i også, så igen går det ud over hundene. Vi har bare en bunke, som vi har taget af og det der bliver spredt på terrassen tager ikke længe at feje sammen - de andre steder går det bare i et med naturen Lige noget for en jysk nærigrøv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Vi har bare en bunke, som vi har taget af og det der bliver spredt på terrassen tager ikke længe at feje sammen - de andre steder går det bare i et med naturen Lige noget for en jysk nærigrøv nu bor du hellere ikke i byen vel... så dine metoder kan kun de færreste bruge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Jeg bruger aske fra pillefyret, men jeg bor jo også på landet, så det er jo noget heeeeelt andet :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 nu bor du hellere ikke i byen vel... så dine metoder kan kun de færreste bruge Overvejer dog 'dit' produkt til vores ladegulv - for det støver godt nok meget, når jeg en gang imellem tager mig sammen til, at feje det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Jeg bruger aske fra pillefyret, men jeg bor jo også på landet, så det er jo noget heeeeelt andet :blink: får luna ikke sjove sorte fødder så? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Måske man skulle prøve at sprøjte det på bilruden - det skulle jo holde rigtig mange timer :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 får luna ikke sjove sorte fødder så? Jo, men vi har kun lige strøet det ud på trappestenen da den er glat, så det er ikke så slemt med de sorte fødder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Vi har bare en bunke, som vi har taget af og det der bliver spredt på terrassen tager ikke længe at feje sammen - de andre steder går det bare i et med naturen Lige noget for en jysk nærigrøv Osse noget for en svensk-fynsk nærigrøv - og hundeejer... :5up: Problemet er bare at min sandbunke lige pt. ligger under et tyyykt lag sne... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts