potil Skrevet December 3, 2010 Rapporter Share Skrevet December 3, 2010 lige lidt stemningsbilleder herfra :hjerte::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret December 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 nårh ja, godt nok ikke et vinterbillede... men er han ikke sød, ham den gamle fjantebamse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 nårh ja, godt nok ikke et vinterbillede... men er han ikke sød, ham den gamle fjantebamse Nåårh, hvor er han sød Jeg bliver helt rørt, for han ligner min brors gamle hund, Oddy og hun var bare helt fantastisk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Sikke nogle skønne billeder :5up:. og jo han ser bare rigtig skøn ud . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret December 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Nåårh, hvor er han sød Jeg bliver helt rørt, for han ligner min brors gamle hund, Oddy og hun var bare helt fantastisk. åh, det kender jeg godt når man falder hunde der minder om nogle selv har haft inde på livet :hjerte: Sikke nogle skønne billeder :5up:. og jo han ser bare rigtig skøn ud . Tak :hjerte: - skal ha' skrevet mails med billeder til fjantebamsens far og fortælle hvordan det går her.. sådan et par gange i løbet af måneden :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Søde billeder Jeg tror flipsedyret er lige under bærene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts