Gæst thomas_staby Skrevet December 3, 2010 Rapporter Share Skrevet December 3, 2010 Hej, Jeg skal have en Golf 4 snart, og der skal være plads til begge vores hunde. Vi har en Beagle og får om nogle måneder en Stabyhoun. De skal begge være i bagagerummet, hvilket der også er plads til, men da jeg gerne ville udnytte hele bagagerummet, ville det være mest optimalt med et gitter og ikke et bur. Har kigget lidt på et Artfex hundegitter, men det er vist kun til stationscars. Et bur ville dog heller ikke gøre noget, det skulle dog meget gerne være delt i to, og skulle kunne tages ud, uden at skulle skille hele bilen ad. Prisen er ikke så vigtig, men selvfølgelig bedst jo billigere det er. Jeg håber nogen har erfaring med dette, og evt. kan komme med input. På forhånd tak. vh Thomas Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Kan godt forstå at du gerne vil have en Golf 4'er - den er død lækker ( drømmer selv om en sort 2,0 tdi ) Anyways, mon ikke dette vil passe http://www.safedogshop.dk/product.asp?product=721 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Jeg ville prøve at høre om gitter hos VW.. Vi har også en golf og har købt et hundegitter hos VW, der passer lige ind.. Så er man fri for at biksebakse med noget, der måske ikke lige passer præcist.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst thomas_staby Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Kan godt forstå at du gerne vil have en Golf 4'er - den er død lækker ( drømmer selv om en sort 2,0 tdi ) Anyways, mon ikke dette vil passe LINK VÆK! Hej, Denne har jeg set, men den er vist kun til stationcar. Problemet er at der er kant på bagagerummet i en Golf, og det er der ikke i en stationcar. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst thomas_staby Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Jeg ville prøve at høre om gitter hos VW.. Vi har også en golf og har købt et hundegitter hos VW, der passer lige ind.. Så er man fri for at biksebakse med noget, der måske ikke lige passer præcist.. Det vil jeg prøve. Hvem kontaktede I? En VW forhandler eller VW danmark? Har du evt. et billede? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Det vil jeg prøve. Hvem kontaktede I? En VW forhandler eller VW danmark? Har du evt. et billede? Kæresten kendte en, der arbejder hos VW forhandler. Han købte det til os, så vi kunne score personalerabatten. Har ikke noget billede, desværre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Ja VW eller en smed... Det kan ikke koste alverden at lave....og så får man det ligesom man vil have det....:5up: Har selv en gammel polo..der lavede vi bare gitteret så det dækkede hele vejen over, fordi den er gulplade... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts