potil Skrevet December 4, 2010 Rapporter Share Skrevet December 4, 2010 PYHA! Tinkatossen er kommet i løbetid og vi har jo ham den søde Jack på besøg, og han er meget intakt hvornår er det nu at tæver er højløbske? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret December 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 (rettet) nå.. nu fandt vi vidst ud af det... og det passer med at hun er højløbsk til juleaften :stupid: Det skal nok blive en fest!! EDIT: synes jeg læste noget herinde på et tidspunkt om noget man kunne give tæven som dæmpede hende lækre duft, hvad var det nu det var? Redigeret December 4, 2010 af potil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Husk nu på, at det der med hvornår tæven er højløbsk, det kan altså varierer fra tæve til tæve, så du må endelig ikke gå og tro at den hellige grav er velforvaret, det kan jo også være at I ikke lige opdagede de tre første dage hun var i løbetid, og dette kan også snyde jer med hensyn til tidspunktet hvor hun bliver højløbsk. Produktet hedder Klorofyl, men det er ikke alle tæver det ser ud til at have en effekt på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Og hvordan har du regnet dig til juleaften hvis hun er gået i løb nu, så vidt jeg ved, så bliver tæven højløbsk inden for de første 10-12 dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret December 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Og hvordan har du regnet dig til juleaften hvis hun er gået i løb nu, så vidt jeg ved, så bliver tæven højløbsk inden for de første 10-12 dage Det var noget min mor havde googlet sig frem til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Normalt siges at gennemsnittet er 12-14 dagen fra 1 ste blødningsdag. Men altså ægløsning er forskellig og kan komme fra 5te dagen til 17-18 dagen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Produktet hedder Klorofyl, men det er ikke alle tæver det ser ud til at have en effekt på. Min begrænsede erfaring er, at dosis skal være 5-10 gange det der står på glaset (aner intet om bivirkninger ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Jeg kan heller ikke lige gennemskue hvordan i kan komme frme til juleaften? Karla har været højløbsk så tidligt som dag 6 i løbetiden... Og hendes højløbske periode har varieret fra 3 dage til 12 dage! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Som de andre også skriver, så kan I ikke regne med en bestemt tid i løbetiden, så det er med at holde de to fra hinanden fra nu af.... Besværligt men det er egentlig den eneste løsning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret December 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Tusind tak for alle jeres svar :hjerte: De må bare holde øje med de to basser - hele tiden :blink: Har også tilbudt at tage en af dem med hjem :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts