Rams Skrevet December 4, 2010 Rapporter Share Skrevet December 4, 2010 Jeg har bestemt mig for, at Dexter skal have nogle sko. Udslaget gjorde, at jeg hørte om en artikel i Nordjyske (min mor fortalte mig om den, men har ikke set det selv endnu), hvor en dyrlæge udtaler, at det slet ikke er noget pjat at give hunden sko på, men en hjælp for hunden. Jeg har bestemt mig for Pawz hundeskoene. Men har målt Dexters pote til at være ca 5,5 cm i længen (har målt to gange). Så derfor ligger han lige mellem to størrelser:vedikke: Skal jeg vælge dem, som står til at være til hunde med en potelængde på ca. 6,3 cm? Eller skal jeg vælge dem, som står til at være til hunde med en potelængde på ca 5 cm? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Jeg har bestemt mig for, at Dexter skal have nogle sko. Udslaget gjorde, at jeg hørte om en artikel i Nordjyske (min mor fortalte mig om den, men har ikke set det selv endnu), hvor en dyrlæge udtaler, at det slet ikke er noget pjat at give hunden sko på, men en hjælp for hunden. Jeg har bestemt mig for Pawz hundeskoene. Men har målt Dexters pote til at være ca 5,5 cm i længen (har målt to gange). Så derfor ligger han lige mellem to størrelser:vedikke: Skal jeg vælge dem, som står til at være til hunde med en potelængde på ca. 6,3 cm? Eller skal jeg vælge dem, som står til at være til hunde med en potelængde på ca 5 cm? Hmm, jeg ville vælge den store af de to. Jeg har medium til Luna og de måtte godt gå en smule mere op af anklerne.. Men poten kan sagtens være der:-D De er møgbesværlige at få på, bare så du ikke opgiver:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Carlos er Large, men det måtte også gerne være nummeret større.. Han vil komme til at prikke hul i dem med sine negle (de er lidt spøjse).. Og så måtte de gerne gå længere op at benet, de sidder lige på ulvekloen, og de sys han ikke er så sjovt.. Men har endnu ikke gået tur med dem, men glæder mig til at prøve dem.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Carlos er Large, men det måtte også gerne være nummeret større.. Han vil komme til at prikke hul i dem med sine negle (de er lidt spøjse).. Og så måtte de gerne gå længere op at benet, de sidder lige på ulvekloen, og de sys han ikke er så sjovt.. Men har endnu ikke gået tur med dem, men glæder mig til at prøve dem.. Luna's sidder lige under ulvekloen.. Hun går hurtigt helt normalt i dem, når vi er ude.. Og har ikke prikket hul med kløerne... endnu ihvertfald:-D Vi har også de dyre ruffwear og det er dem vi skal bruge. Jeg skal dog lige have nogle mindre til bagpoterne, tror jeg:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret December 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Så tager jeg de store. Så Dexter kommer til at se således ud: Overivrig hund, der stormer frem gennem sneen med en mærkelig klipning, Lyseblåt og mørkeblåt dækken og røde fødder:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Så tager jeg de store. Så Dexter kommer til at se således ud: Overivrig hund, der stormer frem gennem sneen med en mærkelig klipning, Lyseblåt og mørkeblåt dækken og røde fødder:slem: Vi skal så meget ha et billede:mrgreen: Luna's er jo blå.. og man ser dem faktisk ikke, når hun går.. Jeg går og stirrer indimellem, for skal jo tjekke at de stadig er på poterne:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Hehe ja de er farverige... Carlo skal spankulere rundt med lilla fødder.. Men lilla er selvfølgelig også in til mænd, så hvorfor ikke til han-hunde.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Hehe ja de er farverige... Carlo skal spankulere rundt med lilla fødder.. Men lilla er selvfølgelig også in til mænd, så hvorfor ikke til han-hunde.. Ja og blå til en brun hunhund:roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Går de sko der op over sokkerne på en løveklippet løve? Så køber jeg en halv butik ihvertfald..Er så træt af sokkerne i det her lortevejr..De bliver våde, og tørrer via gulvvarmen.. og så bliver de filtrede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Går de sko der op over sokkerne på en løveklippet løve? Så køber jeg en halv butik ihvertfald..Er så træt af sokkerne i det her lortevejr..De bliver våde, og tørrer via gulvvarmen.. og så bliver de filtrede klip klip Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Jeg ville bestille de store Zita måler 4 cm og jeg har bestilt dem på 5 cm så hun for smukke orange poter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 klip klip Snak ordentligt, hva hva :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Går de sko der op over sokkerne på en løveklippet løve? Så køber jeg en halv butik ihvertfald..Er så træt af sokkerne i det her lortevejr..De bliver våde, og tørrer via gulvvarmen.. og så bliver de filtrede Det tror jeg ikke de gør. De går kun lige op over selve poten, til "anklen" om du vil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Det tror jeg ikke de gør. De går kun lige op over selve poten, til "anklen" om du vilPokkers også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts