Hop til indhold

TV program - navn?


Tweesa
 Share

Recommended Posts

Årh, nu kom jeg til at tænke på et tv show.. og kan jo selvfølgelig ikke huske hvad det hed.. at all!

 

Det er ret gammelt, og handlede om at almindelige danskere (mener jeg bestemt) kom ind, blev klædt ud og skulle optræde som den kunstner de var fan af..

Der var vist en Kate Bush og en Michael Jackson.. Når de så kom ud, og var blevet klædt ud, så kom de igennem nogle skydedøre og ud på en scene med voldsom brug af røgmaskiner..

 

Er der NOGEN der kan huske navnet, inden jeg bliver tosset...

Link til indlæg
Del på andre sites

anders frandsen er ikke kikset, han er jo en vaskeægte renæssancemand!

 

fabelagtigt talentfuld musiker, charmerende tv-vært og kreativ designertype af bl.a. smørbakker og bagsmækstickers. og lækkert hår, mand, det var jeg lige ved at glemme.

 

her i huset taler man KUN respektfuldt om anders frandsen, mit store barndomscrush sammen med krumme og thomas eje :oops::mrgreen:

 

ps. kan godt huske programmet, jeg elskede det!

Link til indlæg
Del på andre sites

anders frandsen er ikke kikset, han er jo en vaskeægte renæssancemand!

 

fabelagtigt talentfuld musiker, charmerende tv-vært og kreativ designertype af bl.a. smørbakker og bagsmækstickers. og lækkert hår, mand, det var jeg lige ved at glemme.

 

her i huset taler man KUN respektfuldt om anders frandsen, mit store barndomscrush sammen med krumme og thomas eje :oops::mrgreen:

 

ps. kan godt huske programmet, jeg elskede det!

 

Krumme! :lun: Havde en LP fra filmen, med Laus på forsiden, KÆMPE billede.. Og blev simpelthen så forfjamsket når jeg tog den frem at jeg til sidst måtte lære at ordne LP'er i blinde xD Rødmede op til håret ellers..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...