Hop til indhold

CM i Forum


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Synes bare det er så kikset at lave demonstration og så står der 4 forkølede retrievere :oops: men ikke umuligt jeg anmelder en og dukker op så!

 

 

Min retriever er ik' forkølet at du bare ved det!! :fornaermet:

 

Hvis jeg arrangerer, så er hunde velkomne, så man kan vise en velopdragen hund OG være modstander af Milan (jeg kan garantere, at han ikke kommer i nærheden af vores hunde...og der er ikke noget galt med retrievere, de er bare sådan...født søde)

 

Så er det nok bedst at jeg lader Noomi blive hjemme :genert: Hun er vist ikke det bedste eksempel på at de bløde metoder virker lige så godt :oops::genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 961
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Min retriever er ik' forkølet at du bare ved det!! :fornaermet:

 

 

 

Så er det nok bedst at jeg lader Noomi blive hjemme :genert: Hun er vist ikke det bedste eksempel på at de bløde metoder virker lige så godt :oops::genert:

 

Det var også det jeg tænkte med hensyn til Liva. Hun har vist bedst af at blive hjemme (måske blive passet et sted i nærheden)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænkte det samme med Tilde :genert: på den anden side er hun jo hvalpenuttet endnu :engel:

 

Så tag hende med, hun tiltrækker helt sikkert opmærksomhed så :klap: (I hvert fald hvis du kan fastholde hendes hvalpenuttethed til den 10. maj :mrgreen:)

 

Det var også det jeg tænkte med hensyn til Liva. Hun har vist bedst af at blive hjemme (måske blive passet et sted i nærheden)

 

Vi laver en CM-fri legestue for forkølede retrievere den dag :mrgreen: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Af ren og skær faglig interesse vil jeg så lige høre jer hvordan i ville "kurere" Shadow her for den adfærd han viser?

 

Jeg er egentlig ikke helt med på hvad problemet er med ham? For mig at se går han kun amok når CM kvæler ham? :vedikke:

 

Er problemet de andre hunde, så vil jeg starte på afstand hvor han ikke reagerer og give guffer så han får positive oplevelser med andre hunde og så nærme mig stille og roligt i takt med at han kan håndtere det. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fået svar fra VMH..:

 

Jeg kan ikke få at vide hvem der står for "showet"

 

Hej Frank

Nej, vi har ikke noget med arrangementet at gøre – det er et privat foretagende – og vi gør ikke andet end at vi omtaler det og laver et interview med ham J

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fået svar fra VMH..:

 

Jeg kan ikke få at vide hvem der står for "showet"

 

Hej Frank

Nej, vi har ikke noget med arrangementet at gøre – det er et privat foretagende – og vi gør ikke andet end at vi omtaler det og laver et interview med ham J

 

Det er squ da også nok til at tage sig til hovedet over VMH :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Problemet Shadow har er at hans reaktion på den anden hund vender han mod sin fører. Det vil sige han angriber føreren fordi han ikke kan komme til hunden.

 

 

Så vil jeg sende hunden ned til Ninjamor :mrgreen: (altså ikke for at den kan tygge i hende, men fordi hun garanteret kan få den til at holde op vha. nogle HELT andre metoder :5up:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Problemet Shadow har er at hans reaktion på den anden hund vender han mod sin fører. Det vil sige han angriber føreren fordi han ikke kan komme til hunden.

 

Jeg kan ikke se hvorfor det skulle ændre metoden?

 

Start med så god afstand at hunden ikke reagerer, kontrabetingning og god tid, præcis om en anden nævnte...

Link til indlæg
Del på andre sites

Problemet Shadow har er at hans reaktion på den anden hund vender han mod sin fører. Det vil sige han angriber føreren fordi han ikke kan komme til hunden.

Ja da.

 

Men ikke hundens skyld jo.

Det er ejeren der bringer sin hund i din situation, og han har gjort det adskillige gange nok til hunden er nød til at reagere på det anderledes end den plejer jo, fordi ejeren ikke har set tidligere tegn og/eller reageret på dem.

Og hvis den er nød til den reaktion, så er de for tæt på.

 

Jeg kvæler hellere ikke knægte fordi han plager 2 gange om en kindermælksnitte fordi vi går lige forbi køleren. Selvom det kunne være rart at ligge ham under indkøbsvognen og handle i fred :hmm:

 

Ligesom jeg ikke vader hen i hovedet på de hunde som vores ikke kan lide, og omvendt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja

Hold da op, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige :(

 

Stakkels dem der evt. stiller deres hund til rådighed overfor ham.

 

Hvis jeg så en stå og kværke min hund på den måde have jeg været ret så meget ligeglad med dårlig og god karma :evil:

 

Næ så hellere victoria, ved hende er det somregl ikke hundens skyld, og det lykkes da for hende at fortælle på en pædagogisk korrekt måde hvad der er man gør forkert og så elelrs ungå vold

Link til indlæg
Del på andre sites

Problemet Shadow har er at hans reaktion på den anden hund vender han mod sin fører. Det vil sige han angriber føreren fordi han ikke kan komme til hunden.

For mig ser det udsom. Hunden reagere i første omgang på den anden hund, derefter reagere den på smerten som kommer fra kvælerhalsbåndet som er pladseret helt oppe bag ørene for at påføre hunden mest mulig smerte.

 

Var det mig. ville jeg bruge et fast bredet halsbånd som ikke lukker for luftvejene. Jeg ville bruge MEGET mere tid til at vende hunden til andre hunde...Såsmart hunden reagere det mindste på den anden hund ville jeg vende om og gå den anden vej. Belønne for når jeg fik kontakt med hunden og belønne den for ikke at reagere på den anden hund...BNår der så kommer en reaktin igen vil jeg vende om og gå den anden vej.. osv

Link til indlæg
Del på andre sites

:evil: Han skal sku ikke komme herover og forpeste danmark, med hans idiotiske metoder.. føj for den lede..

 

 

(undskylder grimt sprog :blink:)

Hva'fo et grimt sprog:vedikke: Du har da et smukt og tiltalende sprog :-D:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:badr:

 

Et buhhh kor var på sin plads, men man blev nok smidt ud.

 

En demonstration synes jeg vil være fedt.

 

Jeg har kontaktet min ven i DKK for at høre om DKK kan/vil gøre noget.

 

Vi kunne oversvømme aviserne med indlæg i dagene op til foredraget...

Link til indlæg
Del på andre sites

 

JEG ER TOTALT I SHOCK:shock::shock::shock:

 

Jeg vidste heller ikke hvem han var. Men NU er jeg pludselig glad for, at jeg ikke rigtigt kender til ham!!!

 

HAN KVÆLER DA DET STAKKELS HUND! Hunden bliver jo mishandlet!!:evil::evil::evil:. Hunden får da ikke blod til hjernen, det er da derfor den falder om!:shock:

 

 

Mht. VMH: Så kan jeg se på hjemmesiden, at det er blevet en 'underhjemmeside' (kan ikke huske, hvad det rigtige ord er) til BT. Det gør altså også noget ved min tro på VMH's validitet, at det er opkøbt af BT..:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...