Hop til indhold

CM i Forum


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

  • Svar 961
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst The dogfather
CM og Dennis knudsen er sammen eller hva prøver du på at sige:slem:

 

 

Altså da jeg så den lille cremebøsse sidde og sige "Hi...I'm here in Denmark" og han så tilmed sad sammen med, hvad der lignede, Dennis Knudsen tænkte jeg også "det går galt"...:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså da jeg så den lille cremebøsse sidde og sige "Hi...I'm here in Denmark" og han så tilmed sad sammen med, hvad der lignede, Dennis Knudsen tænkte jeg også "det går galt"...:klap:

Var det reklame for det i Forum, eller har han tævet op til flere hunde i DK i nogle nye programmer, hvad lignede det, og havde han udstyret Knudsen med et pighalsbånd/elhalsbånd:confused::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Var det reklame for det i Forum, eller har han tævet op til flere hunde i DK i nogle nye programmer, hvad lignede det, og havde han udstyret Knudsen med et pighalsbånd/elhalsbånd:confused::mrgreen:

 

 

Tror ikke det var en reklame for det i forum...han siger bare noget med "is your dog behaving like this" og så er der en mops der render rundt...og så noget med at man skal se "dæ dååårg viiihisperør" på National geographic channel...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror ikke det var en reklame for det i forum...han siger bare noget med "is your dog behaving like this" og så er der en mops der render rundt...og så noget med at man skal se "dæ dååårg viiihisperør" på National geographic channel...

Fårk man, Saga render også rundt, og noglegange sover hun på nakken af mig, den hund er så langt ude:megaked::megaked::megaked::megaked:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hun ser ca. sådan her ud: :klovn:

 

Er det noget der kan rettes op på:vedikke::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Miss_menelli

Så er der langt om længe kommet en udmelding fra DcH: http://dch-bording.dk/exchange/dchpresse/DcHPressemeddelelseCesarMillan.pdf

 

Nu har den været lang tid undervejs, men den er heldigvis ret uddybende og fornuftig :5up:

 

Nu har følgende DKK, DcH, Dyrenes beskyttelse, Dyreværnet og Dyrekassen DK via Irene Jarnveds blog, advaret mod manden :klap:

 

Det er så kun de større organisationer/firmaer i Dk... Så kan vi lægge de udenlandske til og alle de mindre klubber, foreninger og firmaer, som ikke lige er store i pressesammenhæng.

 

Fatter ikke, at nogle stadig helt seriøst kan mene, at ALLE de foreninger er dumme og at Millan er fantastisk.... :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Det er måske desværre folk der ikke rigtig ved noget/nok om hunde i forvejen :vedikke:

 

Lidt ligesom folk der slår deres børn, fordi de ikke ved bedre.. :hmm:

 

Edit: Kan åbenbart ikke citere med linket, derfor er der rettet i det citerede.

 

Det har du i hvert fald tildels ret i... :5up:

Har dog også oplevet folk der virkelig burde vide bedre, der støtter ham.

 

Altså, folk der har med hundetræning at gøre... Der bliver jeg for alvor bekymret, for det kan jo gøre enorm skade, hvis de begynder at lære Millans teknikker og teorier fra sig på træningsbanen :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Der er ikke så meget andet at sige end; sørgeligt :cry:

 

Ja, desværre....

 

Heldigvis er jeg pt. i gang med træneruddannelsen i DcH og ved derfor at alle Millans dominansteorier skydes i sænk på uddannelsen - Og de er begyndt indførelsen af klikkertræning rigtig, rigtig mange steder.

 

Så der er håb for, at trænerne som jo er dem med størst mulighed for at påvirke hundeførerne, efterhånden får en ordentlig uddannelse og at dem der inden starten på uddannelsen er tilhængere af ham (forstår så slet ikke, at de bliver tilbudt uddannelsen :vedikke:) bliver uddannet ordentligt og kan tage nogle ting med hjem til de andre trænere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...