Hop til indhold

CM i Forum


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Nja, det kommer vel an på hvilke venner man har... ;-) Er temmelig sikker på at alle mine er modstandere af CM's metoder!

 

Men rigtig nok - der burde startes en facebook-gruppe!!! Det tror jeg ville være den bedste måde at få fat i rigtig mange folk. Men gad vide om ikke der allerede er noget anti-Millan derinde..? :hmm::vedikke: Må straks tjekkes...

 

Ved da jeg er medlem af en del... hvis de stadig findes, kigger lige.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 961
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Jeps, men de er "udenlandske", og kan nok ikke hjælpe ret meget her... Fandt denne her, en nordisk gruppe:

Nordiska ANTI-Cesar Millangruppen / The Nordic ANTI-Cesar Millan Group | Facebook

Ser dog ud til at den ikke er ret aktiv... Men har da meldt mig til, og skrevet en lille kommentar!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg foreslog Bjørn at vi skulle tage derhen bare for at smide et par æg e.l. i hovedet på gutten.

Bjørn sagde "Nej, så bliver han jo bare aggressiv... og så bliver vi nødt til at have en snor med... som vi snor om halsen på ham og strammer mens han kæmper... og når han så ligger sig ned klapper vi ham og siger til det måbende publikum 'now he is in a submissive state, look! He is completely calm!'" :engel:

Redigeret af cs-dumle
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja
Jeg foreslog Bjørn at vi skulle tage derhen bare for at smide et par æg e.l. i hovedet på gutten.

Bjørn sagde "Nej, så bliver han jo bare aggressiv... og så bliver vi nødt til at have en snor med... som vi snor om halsen på ham og strammer mens han kæmper... og når han så ligger sig ned klapper vi ham og siger til det måbende publikum 'now he is en a submissive state, look! He is completely calm!'" :engel:

 

:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså.. Så kommer man jo aldrig nogen steder. Jeg har for mange år siden været inde og se en boksekamp, trods det at denne meningsløse "sport" overhovedet ikke tiltaler mig. Velvidende at mange af de tilskuere der overværede showet, senere i livet, ville finde det iorden at bokse folk ned...

Men det var sq da meget skægt alligevel... og der var fadøl :engel:

 

Jamen, jeg skrev da også, at jeg faktisk godt kunne tænke mig at se det? Men er bekymret over, hvor mange der kommer, med en forventning om rent faktisk at blive klogere - og bagefter også føle sig klogere :???:

 

Eller misforstod jeg dig? :genert:

 

Jeg foreslog Bjørn at vi skulle tage derhen bare for at smide et par æg e.l. i hovedet på gutten.

Bjørn sagde "Nej, så bliver han jo bare aggressiv... og så bliver vi nødt til at have en snor med... som vi snor om halsen på ham og strammer mens han kæmper... og når han så ligger sig ned klapper vi ham og siger til det måbende publikum 'now he is in a submissive state, look! He is completely calm!'" :engel:

 

Oh God, godt jeg ikke lige var i gang med at drikke noget, da jeg læste det der! :shock: :banan::klap::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg foreslog Bjørn at vi skulle tage derhen bare for at smide et par æg e.l. i hovedet på gutten.

Bjørn sagde "Nej, så bliver han jo bare aggressiv... og så bliver vi nødt til at have en snor med... som vi snor om halsen på ham og strammer mens han kæmper... og når han så ligger sig ned klapper vi ham og siger til det måbende publikum 'now he is in a submissive state, look! He is completely calm!'" :engel:

 

Okay, jeg er flad af grin her - det kunne være så godt! Hvis I gør det så kommer jeg med og tager en fin video af det. :klap:

 

Jeg fortalte lige at Milan kommer til DK for at holde foredrag til et par andre hundenørder... den ene så bare helt forkert ud i hovedet og den anden sagde "det er løgn - så dumme er der da ingen i Danmark der er" FNIS!

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, jeg er flad af grin her - det kunne være så godt! Hvis I gør det så kommer jeg med og tager en fin video af det. :klap:

 

Jeg fortalte lige at Milan kommer til DK for at holde foredrag til et par andre hundenørder... den ene så bare helt forkert ud i hovedet og den anden sagde "det er løgn - så dumme er der da ingen i Danmark der er" FNIS!

 

Det er forhåbentlig også den reaktion, de fleste seriøse hundefolk har.

 

Hvor ville det være fryd, hvis det endte med at blive aflyst p.g.a for få solgte billetter

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg skrevet en klage-mail til Vi med hund. Har desværre ikke abonnement, ellers havde jeg opsagt det.

 

Selv om Vi med hund som sådan ikke har noget med selve arrangementet at gøre, så promoverer de det i stor stil - og det er skammeligt!

 

Vi med hund kan ikke stoppe arrangementet, det er jeg godt klar over. Men ved at sende mails, opsige abonnementer m.m. kan man måske få dem at ændre holdning, i det mindste. Det optimale ville jo være at få dem at vende 180°, men det er nok ikke sandsynligt...

 

Skriver nok videre, og får sendt noget til koncertbureauet også, selv om det helt sikkert er totalt meningsløst. Men hellere det end ingenting!

 

Er der nogen der er interesseret i at komme videre med idéen om en gruppe på Facebook..?? Man har jo før set, at Facebookgrupper faktisk bli'r taget ret seriøst, så tror altså det er en god idé...

 

MVH Korvis

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg skrevet en klage-mail til Vi med hund. Har desværre ikke abonnement, ellers havde jeg opsagt det.

 

Selv om Vi med hund som sådan ikke har noget med selve arrangementet at gøre, så promoverer de det i stor stil - og det er skammeligt!

 

Vi med hund kan ikke stoppe arrangementet, det er jeg godt klar over. Men ved at sende mails, opsige abonnementer m.m. kan man måske få dem at ændre holdning, i det mindste. Det optimale ville jo være at få dem at vende 180°, men det er nok ikke sandsynligt...

 

Skriver nok videre, og får sendt noget til koncertbureauet også, selv om det helt sikkert er totalt meningsløst. Men hellere det end ingenting!

 

Er der nogen der er interesseret i at komme videre med idéen om en gruppe på Facebook..?? Man har jo før set, at Facebookgrupper faktisk bli'r taget ret seriøst, så tror altså det er en god idé...

 

MVH Korvis

 

Støtter gerne op om sådan en Facebook-gruppe, men aner slet ikke hvordan man starter sådan en op... Så det vil jeg lade andre om, men skal nok blive fan, syntes godt om, eller hvordan det nu fungerer :5up: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså.. Så kommer man jo aldrig nogen steder. Jeg har for mange år siden været inde og se en boksekamp, trods det at denne meningsløse "sport" overhovedet ikke tiltaler mig. Velvidende at mange af de tilskuere der overværede showet, senere i livet, ville finde det iorden at bokse folk ned...

Men det var sq da meget skægt alligevel... og der var fadøl :engel:

 

Netop - Det kunne da være "lidt sjovt" at opleve den forskrækkelige mand live...... :engel:

 

....... og fadøl ligger jo altid godt i maven :mrgreen: :blink:

 

:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt forsøge at oprette den, men kan i ikke lige fortælle mig hvad den skal hedde så?

og hvad der skal stå i info om gruppen. Det må ikke være hetz mod Millan, men samtidig skal det være noget info om hvorfor vi er så meget imod hans metoder og noget så folk der ikke er nær så hundeinteresseret også kan få en forståelse for det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja
Jeg kan godt forsøge at oprette den, men kan i ikke lige fortælle mig hvad den skal hedde så?

og hvad der skal stå i info om gruppen. Det må ikke være hetz mod Millan, men samtidig skal det være noget info om hvorfor vi er så meget imod hans metoder og noget så folk der ikke er nær så hundeinteresseret også kan få en forståelse for det.

 

Hmm Hvad med noget i retning af

 

Hundetræning uden vold

 

Eller

 

Hundetræning ja tak, underkuelse nej tak

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt forsøge at oprette den, men kan i ikke lige fortælle mig hvad den skal hedde så?

og hvad der skal stå i info om gruppen. Det må ikke være hetz mod Millan, men samtidig skal det være noget info om hvorfor vi er så meget imod hans metoder og noget så folk der ikke er nær så hundeinteresseret også kan få en forståelse for det.

 

Jeg vil meget gerne være med og hjælpe, men bli'r lige nødt til at køre i byen et par timer eller tre... Går på igen så snart jeg er hjemme igen, og ser hvad der er sket i mellemtiden!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, så bli'r jeg alligevel hjemme en halv time endnu...

 

Tænkte på en ting - vil det være en idé at kontakte BT/EB..?? Når det nu er så oppe i tiden at skrive om bidske hunde, ville det jo være oplagt at de også skriver om dette. For det er vel en ret bred opfattelse at hvis "almindelige hundeejere" går hjem og bruger Millans "metoder" så vil vi få en hel masse angstbidere ud af det..?

 

Tænkte også på at oprette en debat på Vi med hund's egen debatside?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt forsøge at oprette den, men kan i ikke lige fortælle mig hvad den skal hedde så?

og hvad der skal stå i info om gruppen. Det må ikke være hetz mod Millan, men samtidig skal det være noget info om hvorfor vi er så meget imod hans metoder og noget så folk der ikke er nær så hundeinteresseret også kan få en forståelse for det.

 

Først af alt må man vel finde ud af hvad formålet skal være. Er det at helt stoppe showet i maj, at opfordre folk til at boykotte showet, eller noget helt tredie?

 

Nu tænker jeg lige lidt højt:

 

Hele konceptet Cesar Millan handler jo om penge - rigtig mange af slagsen... Af én eller anden grund vil han nu udvide sit område til Skandinavien/Norden. Af ICO Concerts hjemmeside fremgår dog at han kun er booket til København, ikke til Stockholm eller Oslo, som ellers ser ud til at være en "pakke" ICO tilbyder.

 

At ICO arrangerer showet, er på grundlag af at der er et publikum. Hvis publikum ikke er der, vil de heller ikke hyre ham. Bli'r der ikke solgt biletter nok, bli'r showet aflyst.

 

En protestaktion/demonstration vil IMØ ikke gøre noget ved Millan og hans business. Han er nok temmelig kold i røven overfor sådan et lilleputland som DK. Hele Skandinavien/Norden er dog en helt anden sag, så er der pludselig et større marked. Jeg vil tro at dette show er et forsøg på at "få fat i" hele Skandinavien/Norden, ellers vil der ikke være penge nok i det, sådan et show koster alligevel en hel del penge. Sverige og Norge er åbenbart ikke interesserede i at få showet, kun Danmark.

 

Ved ikke hvad man kan konkludere ud fra mine tanker, men mon ikke man i første omgang bare skulle gøre opmærksom på at Millan nu kommer til DK, og at det bør boykottes - for at vise ham (egentlig arrangørerne) at der ikke er interesse for ham og hans idéer her? Og samtidig oplyse evt. interesserede om hvad Millans "metoder" egentlig går ud på? Sådan en slags "advarsels-gruppe"..? Kunne så hedde noget à la "Advarsel - Cesar Millan kommer til Danmark!"..?

 

Well, bare lidt højttænkning herfra... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt forsøge at oprette den, men kan i ikke lige fortælle mig hvad den skal hedde så?

og hvad der skal stå i info om gruppen. Det må ikke være hetz mod Millan, men samtidig skal det være noget info om hvorfor vi er så meget imod hans metoder og noget så folk der ikke er nær så hundeinteresseret også kan få en forståelse for det.

 

Hvad med "Protest mod Cesar Millan's show i Forum den 10. maj 2011"

 

Og så kun koncentrerer sig om at få banket noget protest i gang. Forslag til mails, hvem man kan sende dem til

 

Jeg tror, at vi skal være meget specifikke - også hvis vi senere skal berettige gruppens eksistens og formål overfor arrangør, presse m.v.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...