Gæst LineAabye Skrevet December 20, 2010 Rapporter Share Skrevet December 20, 2010 Min mor har lige ringet til mig om jeg ikke ville fremlyse en lille D/S gårhund lignende hund. Den er sort og hvid og render rundt ved Bakkelien/grønningen i Billund. Den har rendt rundt i 24 timer nu. Den har halsbånd og hundetegn på, men de kan ikke fange den. Vi prøver på livet løs at få fat i den, og der er blevet lagt hundemad og alverdens gode ting ud til den i håb om at kunne fange den.. Politiet vil ikke gøre noget som helst trodst flere (MANGE MANGE MANGE) henvendelser, det samme med falck og dyrens beskyttelse. Vi får bare beskeden: "hvis du ikke kan fange den hvorfor tror du så vi kan?" og "Ejerne lader den sikkert bare lufte sig selv" Vi synes jo selvfølgelig at det er skide synd for den lille meget kortpelsede hund, som sikkert går rundt og fryser. Håber inderligt at der er nogen der kender til hunden så vi kan få den indfanget og så den kan komme hjem til jul... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 20, 2010 Rapporter Share Besvaret December 20, 2010 Ja for det er jo vildt lovligt at lade hunden lufte sig selv Jeg håber vuffen bliver fanget.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LineAabye Besvaret December 20, 2010 Rapporter Share Besvaret December 20, 2010 Jeg giver efterhånden ikke noget for politiet mere.. Slet ikke i sådanne situationer.. Håber godt nok også at vi finder en ejer til den stakkels lille hund så den kan komme hjem i varmen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts