Hop til indhold

The Twilight Saga


Zaz-zaz
 Share

Recommended Posts

Jeg har læst bog 1 mindst 3 gange og elsker den :lun: bog 2 var okay, bog 3 var jeg så tæt på at smide ud af vinduet :evil: og jeg nægter at læse bog 4 :fornaermet:

 

sjældent er jeg blevet så skuffet over fortsættelserne på så fantastisk en bog :evil:

 

Filmene har jeg ikke helt bestemt mig for om jeg vil se :hmm:

Har ellers bog 4 hvis du vil låne :slem:

 

ELSKER dem! Sys helt klart også de er bedst på engelsk, elsker også filmene, men kun fordi bøgerne er så gode.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ellers bog 4 hvis du vil låne :slem:

 

ELSKER dem! Sys helt klart også de er bedst på engelsk, elsker også filmene, men kun fordi bøgerne er så gode.

 

de er skam læst på engelsk, jeg læser helst den type bøger på originalsproget. Jeg blev bare så skuffet over personernes udvikling (vil ikke sige mere af hensyn til zaz-zaz :blink:)

 

Tak for tilbuddet men jeg har læst et referat af handlingen i 4'eren og det var rigeligt for mig :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

de er skam læst på engelsk, jeg læser helst den type bøger på originalsproget. Jeg blev bare så skuffet over personernes udvikling (vil ikke sige mere af hensyn til zaz-zaz :blink:)

 

Tak for tilbuddet men jeg har læst et referat af handlingen i 4'eren og det var rigeligt for mig :fornaermet:

 

NOOOO, den er SÅ GOD, lokke lokke :engel:

Ville ønske der var en 5'er 6'er osv, kan ikke få nok!

 

Hvis man kan lide sån nogen bøger er der også en serie der hedder Vampire Academy, de er lidt henad det samme, vampyrer og kærlighed :lun:

Dem læser jeg også glædeligt igen og igen :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

de er skam læst på engelsk, jeg læser helst den type bøger på originalsproget. Jeg blev bare så skuffet over personernes udvikling (vil ikke sige mere af hensyn til zaz-zaz :blink:)

 

Tak for tilbuddet men jeg har læst et referat af handlingen i 4'eren og det var rigeligt for mig :fornaermet:

 

Jo... Mere!! Skriv med hvidt... Tossen er ved at dø af nysgerrighed :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo... Mere!! Skriv med hvidt... Tossen er ved at dø af nysgerrighed :genert:

 

HEYYYY, no spoilers ! Please....ikke et ord....tys tys....arghs, og nu er vores bil godt nok kommet fri af sneen ude på vejen (hvad har man ellers en mand til ?), men nu må vi ikke køre ud på den her møg-ø, så jeg får ingen bøger i dag...øøøøøøøøv !!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

HEYYYY, no spoilers ! Please....ikke et ord....tys tys....arghs, og nu er vores bil godt nok kommet fri af sneen ude på vejen (hvad har man ellers en mand til ?), men nu må vi ikke køre ud på den her møg-ø, så jeg får ingen bøger i dag...øøøøøøøøv !!!!

 

jeg tager mig lige sammen og så skriver jeg en pb til tossen :mrgreen:

 

forresten så har jeg altså bog 1-3 liggende på engelsk hvis du vil låne?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tager mig lige sammen og så skriver jeg en pb til tossen :mrgreen:

 

forresten så har jeg altså bog 1-3 liggende på engelsk hvis du vil låne?

 

Tak tak, nu ikke komme for godt i gang med at snakke om handlingen osv. Nej, den slags skal over PB, det har du helt ret i.:-D

 

Og også tak for tilbudet med at låne, men jeg har bestilt over nettet, når nu jeg ikke kan komme ud i virkeligheden, men ellers; tusinde, tusinde tak :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med bøgerne ? Er de pengene værd ?

 

Langt bedre end filmene, og jeg så filmene først :mrgreen:

 

Min far har nu læst nr 1 og 2 (mand på 60 år) og har lige spurgt hvorfor jeg ikke havde nr 3 med :mrgreen:

 

 

Jeg tror der er 2 måder at læse bøgerne på

 

Enten fanger man den romatiske gren

Eller

Man fanger den spændende gren

 

Min far læser IKKE romatik :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...