Gæst Bam Bam Skrevet December 25, 2010 Rapporter Share Skrevet December 25, 2010 Ja, som overskriften siger. Hvor langt tid synes I man min. skal tage af ferie, når man får hvalp eller omplacerings hund nr. 2 hjem. Jeg går jo med tanker om en hund mere, men jeg er så fandens bundet af hvornår skolerne holder ferie og det kan man jo ikke forlange at div. opdrættere planlægger hvalpe efter eller at man lige finder en voksen hund i ferien;-) Hvis den kommende hvalp er en sommer hvalp og kan flytte hjemmefra i Juli, så kan jeg tage 4 ugers ferie, men på alle andre tidspunkter kan det maks blive mellem 10 og 14 dage.:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Ja jeg tager de der 3-4 ugers ferie, når jeg skal have nr 2.. Ikke nok med at 2 hunde skal sættes sammen, men den lille skal også lære rytmen herhjemme at kende.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Ja jeg tager de der 3-4 ugers ferie, når jeg skal have nr 2.. Ikke nok med at 2 hunde skal sættes sammen, men den lille skal også lære rytmen herhjemme at kende.. Ja lige præcis, der er både alene hjemme træning, og det at vænne hundene til hinanden, og de skal også lære at være alene hjemme sammen. Så jeg vil sige omkring 4 uger. + alt det som små hvalpe skal igennem, uanset om det er nr. 1, 2, ell. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Hmm, vi havde vist omkring 2 ugers ferie da vi fik Motor og det bliver nok i samme stil når vi får en mere. Jeg havde tænkt at de kunne være i hver deres rum eller lignende, hvis det virkede som om der vil gå for meget leg i den når de skulle sove. Måske den ene i et stort bur. Vi kan nok også knibe alene hjemmetiden ned til cirka 4 timer i starten, ved ikke hvor længe dine kommer til at være alene? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Jeg regner med 4 ugers ferie når lille ny kommer hjem til sommer, ligesom jeg havde ved Karla... Jeg er heldigvis på en super fleksibel arbejdsplads, så regner med at jeg nok skal kunne få det til at passe sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Indy og Akita var altid skilt ad via babylåge når de var alene, indtil Indy var ca 1 år gammel. Så de var alene sammen, men ikke sammen, hvis det giver mening. Jeg holdt ikke ferie da jeg fik Indy (nr 2), men tog en uge med meget korte arbejdsdage (2-3-4 timer). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Jeg regner med 4 ugers ferie når lille ny kommer hjem til sommer, ligesom jeg havde ved Karla... Jeg er heldigvis på en super fleksibel arbejdsplads, så regner med at jeg nok skal kunne få det til at passe sammen Uh, er der faste planer for en nummer to? Hvad blev det til? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Jeg regner med at tage min "sommer"ferie, når det er - om så jeg kommer til holde sommerferie på et lidt skævt tidspunkt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Uh, er der faste planer for en nummer to? Hvad blev det til? Ikke fastere end de har været, jeg er stadig i syv sind mht til racevalg, men at der kommer hvalp til sommer er sikkert Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bam Bam Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Jeg havde kun 14 dage da jeg fik Murphy hjem, men en veninde kom hver dag kl 12 i en måned og luftede ham. Måske kan det lade sig gøre igen:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Da vi hentede Zamzam holdt jeg ikke ferie, men pga sære arbejdstider havde vi en nødplan, så han ikke skulle være alene, hvis det var et problem - han var alene hjemme med Petrine, kat og fugl på dag 4 og alt gik godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts