DaniellaJ Skrevet Januar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2011 Okay mor, nu har jeg siddet nok ned, må jeg rejse mig nu? Mnnh det dufter godt Orv, jeg tror ham Herkules har været her, jeg kan nærmest dufte det! Jeg kan dufte en mus! Det er en mus! Nej okay, det var et blad. Jeg kan godt se jer igennem hækken! Tag jer i agt, i bliver angrebet omlidt. Altid godt med en tandrensning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2011 Han er dejlig :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2011 Hvor er han bare dejlig . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2011 han er suuuuper skøn:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2011 Hvor er i søde :hjerte:. Fik den dummeste og værste "joke" fra en person idag, da jeg var ude med Luxen. - Han vil se godt ud foran min pejs med benene ude til hver side . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Aj, han er altså virkelig en fryd for øjet. Han ser virkelig ud til at nyde sneen. Og sikke en grim grim ækel person der vil have ham som tæppe foran pejsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Aj, han er altså virkelig en fryd for øjet. Han ser virkelig ud til at nyde sneen. Og sikke en grim grim ækel person der vil have ham som tæppe foran pejsen Jaer helt enig, har hørt den 2-3 gange før :damn:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts