Hop til indhold

Til alle jer der er enige med mig...


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Så vil jeg da ikke se det, så kan jeg jo kun kigge på hans tænder en hel film. Ikke fedt!

 

Og hvad er der galt med Bellas hår? :lol:

 

a'men det irritere mig bare HELT vildt! :???: Hver gang kameraet skifter vinkel så er hendes hår anderledes. Så har hun midterskilning og pænt fladt og gladt hår og i det næste har hun sideskilning og hendes hår ligner en paryk :damn: Blir sindssyg af at fokusere på det!

 

Det er ligesom i den første film, altså Twilight! Hvor Bella ligger på hospitalet. Da hun er ved at vågne og kameraet skiftevis zoomer ud og ind på hende. Når de zoomer ind er slangen der sidder i næsen helt oppe ved hendes øjne og i det næste sidder de langt nede på kinden :damn: Ret tydeligt faktisk!

Link til indlæg
Del på andre sites

a'men det irritere mig bare HELT vildt! :???: Hver gang kameraet skifter vinkel så er hendes hår anderledes. Så har hun midterskilning og pænt fladt og gladt hår og i det næste har hun sideskilning og hendes hår ligner en paryk :damn: Blir sindssyg af at fokusere på det!

 

Det er ligesom i den første film, altså Twilight! Hvor Bella ligger på hospitalet. Da hun er ved at vågne og kameraet skiftevis zoomer ud og ind på hende. Når de zoomer ind er slangen der sidder i næsen helt oppe ved hendes øjne og i det næste sidder de langt nede på kinden :damn: Ret tydeligt faktisk!

 

Ork ja det er meget tydeligt... Slangen... Håret er vist kun paryk i eclipse mener jeg...

Link til indlæg
Del på andre sites

a'men det irritere mig bare HELT vildt! :???: Hver gang kameraet skifter vinkel så er hendes hår anderledes. Så har hun midterskilning og pænt fladt og gladt hår og i det næste har hun sideskilning og hendes hår ligner en paryk :damn: Blir sindssyg af at fokusere på det!

 

Det er ligesom i den første film, altså Twilight! Hvor Bella ligger på hospitalet. Da hun er ved at vågne og kameraet skiftevis zoomer ud og ind på hende. Når de zoomer ind er slangen der sidder i næsen helt oppe ved hendes øjne og i det næste sidder de langt nede på kinden :damn: Ret tydeligt faktisk!

Har overhovedet ikke lagt mærke til det :genert:
Link til indlæg
Del på andre sites

Ork ja det er meget tydeligt... Slangen... Håret er vist kun paryk i eclipse mener jeg...

 

Har overhovedet ikke lagt mærke til det :genert:

 

Jamn prøv lige og se forskel på de to billeder her:

 

På det første har hun helt naturligt og smukt glat hår og det næste ligner det SÅ meget en mega paryk der får hende hoved til at se enormt ud :genert: og det er sådan hele vejen igennem Eclipse! Ikke engang i en ny scene, men i den samme scene!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja
Ej det er da slet ikke underligt....

 

Hvis du lægger mærke til det er der 2 fortænder, til venstre for de 2 fortænder er der 1 hugtand (hjørnetand), til højre er der 1 fortand mere og så kommer den anden sides hugtand

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamn prøv lige og se forskel på de to billeder her:

 

På det første har hun helt naturligt og smukt glat hår og det næste ligner det SÅ meget en mega paryk der får hende hoved til at se enormt ud :genert: og det er sådan hele vejen igennem Eclipse! Ikke engang i en ny scene, men i den samme scene!

 

I Eclipse har hun paryk på... Hun klippede sit hår til Runaways...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamn prøv lige og se forskel på de to billeder her:

 

På det første har hun helt naturligt og smukt glat hår og det næste ligner det SÅ meget en mega paryk der får hende hoved til at se enormt ud :genert: og det er sådan hele vejen igennem Eclipse! Ikke engang i en ny scene, men i den samme scene!

Synes ikke det ligner en paryk :vedikke: Men kan da godt se, at det er lidt underligt at have glat hår det ene øjeblik og krøllet hår det næste :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du lægger mærke til det er der 2 fortænder, til venstre for de 2 fortænder er der 1 hugtand (hjørnetand), til højre er der 1 fortand mere og så kommer den anden sides hugtand

 

 

Ej det passer ikke... Der er 2 store fortænder og på hver side af dem en lille fortand og så kommer hjørnetænderne ved siden af dem. Det er altså helt normalt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne ikke lige overskue at citere så mange, så....

 

Jeg ser ikke Twilight. Eller jo, har set den to gange. Synes den er kedelig. Men Remember me så jeg. Og nøøøøøj hvor var den god! :mrgreen: <--den har også tre fortænder :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

I Eclipse har hun paryk på... Hun klippede sit hår til Runaways...

 

Det VED jeg godt! Men begge billeder ER altså fra samme film!

 

Det er i ECLIPSE at hendes hår ændrer sig fra scene til scene! og i samme scene!

 

Ved godt hun har paryk på! Men i det ene øjeblik LIGNER hendes hår en paryk og i det næste ser det naturligt ud i SAMME film! :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det VED jeg godt! Men begge billeder ER altså fra samme film!

 

Det er i ECLIPSE at hendes hår ændrer sig fra scene til scene! og i samme scene!

 

Ved godt hun har paryk på! Men i det ene øjeblik LIGNER hendes hår en paryk og i det næste ser det naturligt ud i SAMME film! :vedikke:

 

Nååååh det var det du mente... Jamen ja, det er ikke så skide heldigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...