Hop til indhold

Europaudstillingen i Budapest


Recommended Posts

Ih, hvor alt løser sig lige pludselig!

 

Det der med moderat pres virker altså.

 

Men er bange for, at du har ret når du siger, at du stadig har hvalpe til den tid. For Budapest er første weekend i oktober (my bad, skubbede det lidt længere ud i fremtiden, fordi jeg gerne ville have det til at passe), mens Dortmund er to uger efter. Så du er faktisk undskyldt. http://www.eurodogshow2008.hu/kiallinfo_en.html

Men de giver jo certer i hver klasse:5up:

 

Ved Soltau ikke rocker, men eftersom jeg jo må give op på Berlin, og ikke har været i Blikland lææææænge, så kunne det jo være, at jeg skulle benytte mig af den chance jeg har. Nemlig Soltau. Og hvis du vil have dine kræ ud af huset, ville det jo være oplagt at smide dem i Land Roveren når den hoster sig forbi Midtsjælland.

 

Så kan det være du kan få min med ugen efter...!

 

 

Jeg skal overveje det.... Men synes Budapest er lidt uoverskueligt eftersom jeg ikke har nogen til at passe hvalpe. Var det ikke noget for ham der københavner-vestjyden?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...
Malta.. hm.. Der kan man da godt køre ned med campingvogn og bil :engel: kunne være jeg skulle overtale Rasmus.. Det er ikke så langt og kun en lillebitte færge overfart :pift: Hvis han altså snart glemmer vores Bornholmstur og at vi er fallit :cool:

 

I kunne jo bare finansiere turen med mikrolån fra folkia - kr. 2.000,- udebetalt, der efter 30 dage tilbage betales med kr. 2.450,- :!: Det giver en besked årlig rente på 1.081% :shock: :shock: :shock::skraek:

Link til indlæg
Del på andre sites

I kunne jo bare finansiere turen med mikrolån fra folkia - kr. 2.000,- udebetalt, der efter 30 dage tilbage betales med kr. 2.450,- :!: Det giver en besked årlig rente på 1.081% :shock: :shock: :shock::skraek:
Hold da kæft :skraek: Det kunne være vi skulle begynde at låne penge ud.. Som om man har 2450 om 30 dage hvis man ikke har 2000 nu... Jeg holder lidt lav profil og så glemmer han det sikkert snart :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Malta.. hm.. Der kan man da godt køre ned med campingvogn og bil :engel: kunne være jeg skulle overtale Rasmus.. Det er ikke så langt og kun en lillebitte færge overfart :pift: Hvis han altså snart glemmer vores Bornholmstur og at vi er fallit :cool:

 

 

Det glemmer han da nemt. Stik ham en ny boremaskine eller noget.

 

Malta er jo bare en bette ø. Næsten lige så langt væk som Møn.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det begynder at "lyde" til at man måske seriøst skulle begynde at gå noget mere op i udstillinger :mrgreen: Sikke mange lande I suser rundt i :-D

 

 

Ja, nu må du se at spænde hjelmen. Tænk på alle de ting vi oplever når vi er ude. Kilometervis af motorvej, billige hotelværelser, parkeringspladser og kæmpe haller. Guf for enhver globetrotter :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
EEEEEEEEEEEEEEEEEJ og nu kom jeg til at gå ind på den maltetiske (hedder det mon det) kennel clubs hjemmeside for at se hvem der dømmer.:megaked::megaked::megaked:

 

Det er sådan lidt orange mormorbolsjer over det :mrgreen:

 

Hvor var det du sagde man kunne få det kvik-lån :mrgreen::mrgreen:

 

Hvis det er samme betingelser som lånetypen a9 var så god at finde, så skal jeg nok udlåne på samme betingelser :cool::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da kæft :skraek: Det kunne være vi skulle begynde at låne penge ud.. Som om man har 2450 om 30 dage hvis man ikke har 2000 nu... Jeg holder lidt lav profil og så glemmer han det sikkert snart :mrgreen:

 

Altså Janni, nu bruger du jo din sunde fornuft :roll: Hvorfor nægte dig noget godt :hmm: bare fordi du skal betale en beskeden :blink: rente, og med skattefradrag for renter er du jo nede i en netto rente på sølle 715% p.a :mrgreen:

 

Personligt mener jeg, at den type lån burde forbydes :evil: de ødelægger alt for mange liv (specielt hos unge mennesker), når vedkommende ikke kan betale tilbage og derfor kommer i RKI, og således er økonomisk stavsbundet, pga. en enkelt dumhed :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det glemmer han da nemt. Stik ham en ny boremaskine eller noget.

 

Malta er jo bare en bette ø. Næsten lige så langt væk som Møn.:mrgreen:

Nåja :mrgreen: god idé.. JA der er ikke så langt, og maden er billig og pigerne ser godt ud og render i bikini hele døgnet :mrgreen: Så hvis også han får en boremaskine så må han da glemme det
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...