Hop til indhold

Legetøj til Rottweilere


Gæst Elena
 Share

Recommended Posts

Gæst Elena

Jeg synes det er svært at finde legetøj til vores Rottweilere.

 

Vi har en firkantet aktivitetsterning, der har overlevet. Men alt andet bliver kategorisk tygget i tusind stykker. Massive gummibolde holder dog et par måneder, før de er så små, at vi smider dem ud. Selv kødben er væk på ingen tid.

 

Knuder er jeg efterhånden lidt træt af at rende og samle frynser op fra, men de holder dog et par uger :roll:.

 

Har I andre nogle gode forslag?

 

Jeg har allerede en Kong på indkøbslisten. Jeg håber godt nok at det passer hvad de skriver om den :-).

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 67
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst mulline
Jeg synes det er svært at finde legetøj til vores Rottweilere.

 

Vi har en firkantet aktivitetsterning, der har overlevet. Men alt andet bliver kategorisk tygget i tusind stykker. Massive gummibolde holder dog et par måneder, før de er så små, at vi smider dem ud. Selv kødben er væk på ingen tid.

 

Knuder er jeg efterhånden lidt træt af at rende og samle frynser op fra, men de holder dog et par uger :roll:.

 

Har I andre nogle gode forslag?

 

Jeg har allerede en Kong på indkøbslisten. Jeg håber godt nok at det passer hvad de skriver om den :-).

 

Kender godt problemet, der er heller ikke ret meget hundelegetøj der kan holde i længden, her i huset:(

 

Jeg har prøvet at købe nogle massive ting, men dem gider hundene ikke lege med:-)

 

Håndklæder med knuder på osv. er et stort hit, men som du skriver, giver det en del trævler osv. som skal samles op:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Jeg synes det er svært at finde legetøj til vores Rottweilere.

 

Vi har en firkantet aktivitetsterning, der har overlevet. Men alt andet bliver kategorisk tygget i tusind stykker. Massive gummibolde holder dog et par måneder, før de er så små, at vi smider dem ud. Selv kødben er væk på ingen tid.

 

Knuder er jeg efterhånden lidt træt af at rende og samle frynser op fra, men de holder dog et par uger :roll:.

 

Har I andre nogle gode forslag?

 

Jeg har allerede en Kong på indkøbslisten. Jeg håber godt nok at det passer hvad de skriver om den :-).

 

-Træstamme fra eks birktræ, i forskellige størelser. Gerne så store at der

skal kæmpes for at flytte det.

 

-Gammelt bildæk hængt op i et træ.

 

Kan ikke lige komme på flere. hmmmmmm.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
-Træstamme fra eks birktræ, i forskellige størelser. Gerne så store at der

skal kæmpes for at flytte det.

 

-Gammelt bildæk hængt op i et træ.

 

Kan ikke lige komme på flere. hmmmmmm.

 

Kunne du så ikke lige hænge sådan et dæk op til mine vovser:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Den med dækket i træet tror jeg vi skal prøve, men det er jo til udendørs leg. Det fik jeg ikke lige nævnt, at det var mest til indendørs beskæftigelse jeg havde i tankerne.

 

Og ja tak, vores brændestabel bliver ret ofte flyttet rundt til flere forskellige steder i haven :mrgreen:.

 

Vi har en ordentlig dynge gamle håndklæder, så det tror jeg nu jeg vil prøve. Selv om det giver trævler, så er det vel ikke så slemt som de der knuder. Det er jo nærmest et væld af tråde man har spredt ud over det hele :rolleyes:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Det er ofte en succes :-D

 

Man kan også bare lade et godt stort dæk ligge på jorden ;-), det giver også en del arbejde :-D

 

Det prøver vi så til en start:-D

 

Vi fandt på en strandtur et langt og tungt bræt, så hjælper man da bare hinanden:mrgreen:

mobil billeder 017.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Det prøver vi så til en start:-D

 

Om ikke andet kan det forkorte ventetiden :blink:

 

Vi fandt på en strandtur et langt og tungt bræt, så hjælper man da bare hinanden:mrgreen:

 

Tit er det jo også bedst at løfte i flok :-D Min egen hund mente engang den selv kunne flytte et helt træ der lå væltet ude i en sø :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Om ikke andet kan det forkorte ventetiden :blink:

 

 

Ja Ja så river jeg lige et dæk af mullines Toyota. hehe ( de er helt nye)

 

 

 

Tit er det jo også bedst at løfte i flok :-D Min egen hund mente engang den selv kunne flytte et helt træ der lå væltet ude i en sø :stupid:

 

Sådan en har vi også. Hun ville have et træ med hjem fra stranden. Og da vi var der en uge efter så ledte hun noget efter det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Øj dæk er bare også sagen herhjemme.... altså for Buddy ik! :blink:

 

Og så er det rigtig billigt legetøj. Jeg hentede for et stykke tid siden 5stk helt gratis på et autoværksted. De vil hellere end gerne forære de gamle dæk væk, som alligevel ikke er til andet end skrotten :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline

Sådan et par bildæk kan jo ikke være så svære at finde:mrgreen:godt med en lokal mekaniker:-D

Det er en stor succes, se selv:mrgreen:

[ATTACH]1021[/ATTACH][ATTACH]1022[/ATTACH][ATTACH]1023[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Legetøj fra kong.

Cujo æder også alt, dog har vi fundet 2 stk. han ikek rasere, nu leger vi hellere ikke indenfor, der nusser/hygger vi bare :mrgreen:

 

Men f.eks.

http://dogcity.dk/legetoej-36/kong-legetoej-74/kong-extreme-xxl-sort-1733.html (den er sikkert billgere andre steder, googlet lidt, vi købte vores lokalt)

 

Kong Flyver frisbee

http://loppetjansen.dk/advanced_search_result.php?search_in_description=1&keywords=kong&sort=3a&page=2

 

stortset alt fra kong er stærkt nok.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej da, sagde også stort set :stupid:

De har jo produkter til forskellige hundestørrelser... du skal også altid være på tværs altså...

 

Det der med tværs er jo mit speciale :blink: Men jeg har brugt utallige kroner på Kong til mit kræ......... Og desuden yder Kong heller livstidsgaranti mere, så de har nok også selv indset selv de har begrænsninger :blink:

 

Men ellers vil jeg da gerne give dig ret, det er et meget holdbart produkt. Men det slår ikke et bildæk :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der med tværs er jo mit speciale :blink: Men jeg har brugt utallige kroner på Kong til mit kræ......... Og desuden yder Kong heller livstidsgaranti mere, så de har nok også selv indset selv de har begrænsninger :blink:

 

Men ellers vil jeg da gerne give dig ret, det er et meget holdbart produkt. Men det slår ikke et bildæk :mrgreen:

Jeg har hverken bil eller bildæb, går ind for vaskebræt :mrgreen::mrgreen:

 

Nej vi skal også ha fundet et dæk til haven han kan hygge sig med, men hvis jeg hænger det op vil Cujo og Hjalte nok slås om det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har hverken bil eller bildæb, går ind for vaskebræt :mrgreen::mrgreen:

 

Nej vi skal også ha fundet et dæk til haven han kan hygge sig med, men hvis jeg hænger det op vil Cujo og Hjalte nok slås om det :-)

 

Der er nogle hunde der godt kan dele.

Meget leg med bildæk kan ved nogle hunde give et stort slid på tænderne. Husk at være opmærksom på at du ikke får fat i et dæk med "stålwire" i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er nogle hunde der godt kan dele.

Meget leg med bildæk kan ved nogle hunde give et stort slid på tænderne. Husk at være opmærksom på at du ikke får fat i et dæk med "stålwire" i.

Vores søn og hund kan ikke hitte ud af at dele noget som helst :-) så må de få et hver at hænge i lige straks træet er vokset stort nok :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores søn og hund kan ikke hitte ud af at dele noget som helst :-) så må de få et hver at hænge i lige straks træet er vokset stort nok :roll:

 

Nåååå for satan Selv om du hænger 2 op vil hunden nok lege med det sønnike har fingre i :blink: og måske også omvendt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...