Hop til indhold

Legetøj til Rottweilere


Gæst Elena
 Share

Recommended Posts

Link bitte, hvis du altså har et...

 

Der er en her (under playball): http://www.parellicollection.com/ :mrgreen:

 

Ellers mødte jeg lige denne her: http://www.zoozity.dk/Heste/produkt-vis.aspx?guid=00003247-0000-0000-0000-000000000000&catguid=00000177-0000-0000-0000-000000000000 måske den kan holde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 67
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst T_Martinsen
Er der danske forhandlere til det?

Ja man kan købe det forskellige steder. Jeg selv køber det dér hvor vi træner, men man kan bl.a købe noget her.

 

www.kenjan.dk

www.dogtraining.dk/shop/index.php

www.dogcity.dk/legetoej-36/

www.sape.dk/default.asp?ID=3&show=vareliste&varegrp=18

 

Ellers kan man søge på jolly pets "sider på dansk" og så kommer der flere frem :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sidder lige og kigger på kærsten og hunden der leger/træner med en suttet håndbold og bliver midet om, at sådan en faktisk er pænt holdbar.

 

Dog ikke som trillebold, da den lige knapt har den helt runde facon mere :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja ja ja ja du er så klog er du :engel:

 

Du bliver jo også mere og mere fornuftig i dine udtalelser ;-)

 

en har i tilgengæld kigget på martinsen sidste link?

Der er mange gode lækre ting i :blink:

 

Kun hurtigt - Jeg lader faktisk somom jeg gør rent lige pt. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Takker !!! Det kunne da være at man så endelig har fundet noget der dur. Pt virker det bedst med den nissehue vi købte til vaps i dag. Den holder faktisk endnu og det er jo efterhånden flere timer :shock::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nissehue?

Uuuuuuuuuh, har i så fået fine billeder, eller smager han bare på den?

 

Både og...men på ham skal huen lægges oven på hovedet...det er helt fjollet...vi kan ikke give ham den ordenligt på, da han hverken har baghoved (eller den går nærmest i et med nakken og halsen) eller pande at trække den ned over, da hans stop er meget fladt. Vi prøvede også med dobbelt klæbende tape inde i huen, men jeg kan rapportere, at det ikke binder på Berner-pels, så jo vi har billeder...af en hund, der har en nissehue liggende over på hovedet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Både og...men på ham skal huen lægges oven på hovedet...det er helt fjollet...vi kan ikke give ham den ordenligt på, da han hverken har baghoved (eller den går nærmest i et med nakken og halsen) eller pande at trække den ned over, da hans stop er meget fladt. Vi prøvede også med dobbelt klæbende tape inde i huen, men jeg kan rapportere, at det ikke binder på Berner-pels, så jo vi har billeder...af en hund, der har en nissehue liggende over på hovedet :mrgreen:

 

Hvad med bare at lade ham holde den i munden - så kan man også se det smukke dyr samtidig med han er julepyntet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Både og...men på ham skal huen lægges oven på hovedet...det er helt fjollet...vi kan ikke give ham den ordenligt på, da han hverken har baghoved (eller den går nærmest i et med nakken og halsen) eller pande at trække den ned over, da hans stop er meget fladt. Vi prøvede også med dobbelt klæbende tape inde i huen, men jeg kan rapportere, at det ikke binder på Berner-pels, så jo vi har billeder...af en hund, der har en nissehue liggende over på hovedet :mrgreen:

 

 

Glemte jeg at skrive at vi klippede aslans op bag i?

 

Sådan at den bedre kunne side på hovedet? :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Aalborgpigen

Det problem har vi slet ikke her i huset.

Vores dreng elsker alt sit legetøj, og da han var oppe til politihundeforeningens 1 års test vand han sådan et bide/pivedyr der ligner en gris, og den er først lige død i år (han er fra 2002).

Han elsker de der tove med knuder, han elsker ben, med frosset leverpostej inden i, og han elsker pivedyr og hans bamse, almindelige tennis bolde er et hit, og de der massive bideringe, desuden er en flad tallerken, med godbider under en rigtig hjernebryder, eller sådan en bold med godbider der triller ud.

I haven har han en almindelig plasticfodbold, samt en læber bold, og så finder alt det andet også sin vej ud i haven..

Han har i øvrigt det hele i en af det der almindelige klodsekasser, og han rydder selv op efter sig når han får besked på det, og han ved selv hvor det skal hentes igen :-P Hvilket bare er super skønt da der ofte er hundelegetøj alle steder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det problem har vi slet ikke her i huset.

Vores dreng elsker alt sit legetøj, og da han var oppe til politihundeforeningens 1 års test vand han sådan et bide/pivedyr der ligner en gris, og den er først lige død i år (han er fra 2002).

Han elsker de der tove med knuder, han elsker ben, med frosset leverpostej inden i, og han elsker pivedyr og hans bamse, almindelige tennis bolde er et hit, og de der massive bideringe, desuden er en flad tallerken, med godbider under en rigtig hjernebryder, eller sådan en bold med godbider der triller ud.

I haven har han en almindelig plasticfodbold, samt en læber bold, og så finder alt det andet også sin vej ud i haven..

Han har i øvrigt det hele i en af det der almindelige klodsekasser, og han rydder selv op efter sig når han får besked på det, og han ved selv hvor det skal hentes igen :-P Hvilket bare er super skønt da der ofte er hundelegetøj alle steder.

 

Øhhh jo, men er det ikke en gravhund du har ? Nu bliver jeg lige lidt forvirret ?!? :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt korrekt :-D

Vi har en af hver

 

Nå, så er jeg med igen (et øjeblik i hvert fald). Nu er det bare grav-bassen vi har læst om (eller skulle jeg sige; jeg har læst om), så jeg fattede minus, meeeeen nu lysner det og tricket kan jeg se, er at tjekke folks profil. Sådan noget magter min hjerne (heller) ikke at udtænke :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...