Gæst WinnieM Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 (rettet) Hej til dig fra mig! Jeg er allerede 44 år og har 2 stooore dejlige sønner! Oprindeligt er jeg skolefotograf og har haft m heste at gøre det meste af mit liv. Tidligere også haft hund og kat. I 2002 gik alt galt: Skilsmisse, mistede mit job - hestene - ridecentret og mit hjem. Derefter flyttede jeg til Nord England, hvor jeg fik arbejde som ridelærer, som var en skøn tid, hvor batteriet blev ladet godt op - og godt for det fordi: I 2004 fik jeg uhelbredelig lymfekræft, men heldigt nok fik en helt ny type kemokur slået den så meget tilbage, at den stadig d.d. ligger i bero. :banan: Dog gav den enormt hårde og ret ukendte kemo rigtig mange bivirkninger, men dem prøver jeg at leve med. Jeg er lykkelig og taknemmelig over, jeg er i live! En ny chance - et nyt liv: Jeg laver nu det, JEG allermest har lyst til (stille og roligt i samarbejde med bivirkningerne - og UDEN mand!) Nemlig at være kreativ! Jeg lærte mig selv at male fra 2005 (har ikke haft råd til at tage på kurser og jeg savnede dyrene så forfærdeligt) og derefter har jeg nydt at designe - og jeg simpelthen eeelsker BLING BLING, hvor jeg arbejder med materialer til hundehalsbånd, hestepandebånd osv. Så forsvinder smerterne for en stund, dog skal jeg passe på ikke at være i gang for længe ad gangen, for så går det galt. Jeg har stille og roligt over laaang tid bygget disse projekter op: wmgalleri.dk og wmroset.dk Hvorfor er jeg så her - nu hvor jeg ikke har hund længere: 1. Jeg vil gerne lære selve hundeverdenen lidt bedre at kende 2. Jeg går hen og får brug for lidt hjælp mht. et rigtig godt hundefoto, som jeg må låne at male efter, da jeg skal på udstilling i april, hvor jeg jo gerne skal have et maleri-eksempel med af en hund. 3. Og vil se om annoncerings mulighederne herinde måske kunne være en god idé i fremtiden - jeg ved det ikke Nøj en smøre, jeg fik skrevet ned - tusind tak til dig, der gad følge med så langt! :hjerte: Kh og fortsat rigtig god weekend! Winnie PS. Kunne ikke lige finde ud af, hvordan profil billedet kan komme med... Redigeret Januar 9, 2011 af WinnieM grammatik fejl. Og for at finde ud af, hvordan jeg får profilbilledet på.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Uhyggelig livshistorie, men dejligt at du stadig står oprejst :klap: Velkommen til! Hvordan skal billedet se ud? Synes selvfølgelig at min hund er den smukkeste i hele verden, så du er altid velkommen til at låne hendes foto! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Velkommen til!.. Du virker da som noget af en figther Jeg har rigtig mange billeder af Bassehunden (og hun er altid til rådighed), men knap så mange her, men hvis det har interesse, kan jeg smide et link til et andet forum eller FB hvor jeg har væsentligt flere billeder af hende.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst WinnieM Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Tusind tak for hilsner! (ja hvad man ikke lige dør af - det bliver man stærk af, siger man) Kattemaleri har jeg klar og tænkte om hundemaleriet skulle være lidt i samme stil som det... 2 katte Eksempler: ...........hmmm nej, jeg kan ikke lægge fotoet ind, så må I se dem i mit album. Kh Winnie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Hold da op!! Det er godt nok nogle flotte malerier! Laver du dem på bestilling? Hvor i landet hører du hjemme, og hvad står sådan et billede i?.. De er godt nok flotte, det er selvlært på blot 5 år? Respekt for det.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Velkommen til Hold da op det er nogle smukke malerier, sig til hvis du vil bruge en broholmer :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst WinnieM Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Tusind tak, Jeg har prøvet at kigge lidt rundt i reglerne herinde, og jeg kan pt. ikke rigtig læse, om jeg må svare på spørgsmålene eller om der er nogen anti "reklame-regler"... så jeg tør faktisk ikke svare Ellers kan jeg kun henvise til min hjemmeside. Kh Winnie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BellaDiva Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Velkommen til! Må sige at du slår mig som et inspirerende menneske. Flot kæmpet! - Og smukke billeder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Velkommen til - og rigtig flotte malerier :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Ih nogle flotte malerier! Har haft det svært med malerier af dyr, fordi det ofte er malet så man skal tro det er et fotografi - synes godt man må se at det er et maleri, med lidt grovere penselstrøg.. Er vild med dine! Især kattebillederne! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst WinnieM Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Ih nogle flotte malerier! Har haft det svært med malerier af dyr, fordi det ofte er malet så man skal tro det er et fotografi - synes godt man må se at det er et maleri, med lidt grovere penselstrøg.. Er vild med dine! Især kattebillederne! Tweesa: takker og Ja det kan du have ret i, jeg kan også bedst li' at man ka SE, at det er et maleri. (men det er meget forskelligt, hvad folk kan li' - og heldigvis har hver maler sin egen stil) kh Winnie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anders46fils Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Velkommen til Har fulgt processen med maleriet til Andreas på hestenettet... Du er bare superdygtig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst WinnieM Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Takker for velkomsten!:hjerte: Ja det Helgstrand maleri var noget af projekt, men det endte heldigvis godt, han blev super glad og henrykt over det. (har dog endnu ikke fået et foto af ham ved siden af maleriet, som han lovede... han er jo osse en travl mand) Kh Winnie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Takker for velkomsten!:hjerte: Ja det Helgstrand maleri var noget af projekt, men det endte heldigvis godt, han blev super glad og henrykt over det. (har dog endnu ikke fået et foto af ham ved siden af maleriet, som han lovede... han er jo osse en travl mand) Kh Winnie Dt er da ellers lang tid siden du blev færdig med det :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst WinnieM Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Dt er da ellers lang tid siden du blev færdig med det :hmm: Ja, det har du ret i. Jeg rykkede lidt diskret for fotoet i efteråret, hvor han beklagede at have glemt det - og skulle nok sørge for det............................. Jeg prøver lige at sende ham en lille nytårshilsen her i januar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 velkommen :hjerte: og sikke nogle fantastiske, og følsomme, malerier :5up: det er virkelig flot efter 5 år, hvis du skulle få råd og lyst til kurser kender jeg flere dygtige udøvende kunstnere der holder sommerkurser osv. :blink: send mig evt. en pm hvis du bliver interesseret engang... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst WinnieM Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 velkommen :hjerte: og sikke nogle fantastiske, og følsomme, malerier :5up: det er virkelig flot efter 5 år, hvis du skulle få råd og lyst til kurser kender jeg flere dygtige udøvende kunstnere der holder sommerkurser osv. :blink: send mig evt. en pm hvis du bliver interesseret engang... Tusind tak fra mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Det er godt nok nogle MEGET flotte billeder :5up:! ... og velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst WinnieM Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Det er godt nok nogle MEGET flotte billeder :5up:! ... og velkommen til . Tusind tak - dejligt m lidt opmuntring! Jeg har lige haft en måneds tid, hvor lysten til at male var nærmest nul punktet, da det var så mørkt i vejret og pgra. travlhed op til jul. Men idag skinner solen og dagene bliver længere, så nu skulle det gerne vende tilbage igen. Kh Winnie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Hej, Velkommen til, du er virkelig god til at male;-). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts