Hop til indhold

Hundetræning gennem aftenskole


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

He he, der tager jeg også ud og træner selv nogle gange :blink:

undskyld, spam :genert:

 

what?? Træner du i MBS?:shock: --for jeg synes da ikke, jeg har set sådan en sort stritøre på lørdagsholdet..:???:

 

Men er det ikke rigtigt, at det er en superdejlig plads? :bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
Hvad med alle de løse hunde der er derinde, det er jo en hundepark, tror I ikke de vil distrahere? :hmm:

 

Nej, jeg tror ikke, det vil være noget problem, hvis man tager et af de lidt afsides hjørner. Ifølge Ninjamor er der jo ikke behov for mere plads, end hvad der svarer til et parcelhus, så evt. kan man sætte nogle kegler op med snor imellem, så andre kan se, at her træner vi. Så vil de formentlig ikke vade ind over pladsen. Man kan måske også vælge et tidspunkt uden for "myldretiden". Ellers må man tage en lille forstyrrelse med - på Bellahøj, hvor vi har trænet gennem DKK, er der flere hold, der træner samtidigt, og det hænder også, at der kommer en hund fra et andet hold på besøg, og det sker der ikke noget ved.

 

Hvis det var muligt at få tilladelse til at gøre det i Søndermarken, ville det imo være det absolut bedste sted. Der er trods alt en del træningsmuligheder i mange af forstæderne, men det er der ikke inde i byen, og det er typisk folk her, der ikke har bil, og som måske derfor ikke får trænet.

 

Søndermarken hører under Slots- og Ejendomsstyrelsen, og ifølge deres hjemmeside, er de åbne over for forskellige arrangementer - se:

http://www.ses.dk/19000c/Castle/135000c

Så det er da værd at prøve.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...