Gæst Dogue1 Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Men måske er det som altid...BTs medarbejdere har ikke en skid styr på hunderacer:vedikke: Sååå.. mon ikke det kunne være en Am-bull, DdB...Eller noget i den størrelse http://www.bt.dk/kendte/johnny-depp-overfaldet-af-brad-pitts-monster-hund Skuespilleren tilbød nemlig for få uger siden venligt at babysitte skuespillerparrets engelske bulldog, Jacques, på 75 kg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Jeg læste den godt og tænkte, ja hvad de dog ikke gør for at lave historier... En Engelsk Bulldog vokser pludselig til dobbelt størrelse, og det at den forsøger (højst sandynlig pga. stress) at humpe Johnny bliver pludselig til at den har overfaldet ham :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Jeg læste den godt og tænkte, ja hvad de dog ikke gør for at lave historier... En Engelsk Bulldog vokser pludselig til dobbelt størrelse, og det at den forsøger (højst sandynlig pga. stress) at humpe Johnny bliver pludselig til at den har overfaldet ham :stupid: Ja det er utroligt:lol:..Jeg er er da sikker på den angreb ham, bed halsen over på Johnny, så han døde og kom i himlen. Hvor han så bestak gud og kom tilbage til jorden og hans nu uskadte krop , for den havde gud jo healet:-D:lol::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Pitt-Jolie split: who gets the bulldog? Jeg googlede det- de har åbenbart en engelsk bulldog- om den vejer 75 kg skal jeg ikke kunne sige (overdrivelse fremmer oftest forståelsen:slem: - den er dog pænt stor- og mullerne vejer jo godt til på de bulldogs :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Pitt-Jolie split: who gets the bulldog? Jeg googlede det- de har åbenbart en engelsk bulldog- om den vejer 75 kg skal jeg ikke kunne sige (overdrivelse fremmer oftest forståelsen:slem: - den er dog pænt stor- og mullerne vejer jo godt til på de bulldogs :hmm: Nu er jeg ikke ekspert i EB, men jeg er ret overbevist om at de ikke vejer i nærheden af 75 kilo... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Nu er jeg ikke ekspert i EB, men jeg er ret overbevist om at de ikke vejer i nærheden af 75 kilo... tja- jeg refererer sådan set også bare at de HAR en bulldog, jeg har noget familie der har en EB, jeg kan ikke huske hvad de sagde den vejede - men jeg kan huske jeg blev meget meget overasket - mit umiddelbare gæt vil nok være max 40 kg - og almindeligvis omkring de 30- men som sagt overdrivelse fremmer forstålelsen- og måske er det bare et såkaldt "slip of the tongue"- at J. depp siger den vejer 75 kg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 (rettet) tja- jeg refererer sådan set også bare at de HAR en bulldog, jeg har noget familie der har en EB, jeg kan ikke huske hvad de sagde den vejede - men jeg kan huske jeg blev meget meget overasket - mit umiddelbare gæt vil nok være max 40 kg - og almindeligvis omkring de 30- men som sagt overdrivelse fremmer forstålelsen- og måske er det bare et såkaldt "slip of the tongue"- at J. depp siger den vejer 75 kg. Ifølge racebeskrivelsen så må de max veje 30 kg Engelsk bulldog - Hunde artikler så ja 75 kg er nok lidt meget Mit bud er at journalisten på bt har glemt at omregne pund til kg :blink: det har de tidligere gjort i en artikel om ham instruktøren Michael Moore der pludselig vejede 350 kg Redigeret Januar 14, 2011 af skipper-odense stavefejl Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Ifølge racebeskrivelsen så må de max veje 30 kg Engelsk bulldog - Hunde artikler så ja 75 kg er nok lidt meget Mit bud er at journalisten på bt har glemt at omregne pund til kg :blink: det har de tidligere gjort i en artikel om ham instruktøren Michael Moore der pludselig vejede 350 kg Men ja, det lyder meget sandsynligt at de har glemt at omregne pund til kilo, og også lidt mere realistisk for en EB Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Men ja, det lyder meget sandsynligt at de har glemt at omregne pund til kilo, og også lidt mere realistisk for en EB Lige hvad jeg skulle til at skrive Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Men ja, det lyder meget sandsynligt at de har glemt at omregne pund til kilo, og også lidt mere realistisk for en EB Den havde jeg også i tankerne, men ved at søge lidt på engelsk fandt jeg en artikel hvor de omtaler at hunden vejer 175 lbs og det er lige knap 80 kilo. Så de har regnet rigtigt om. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 1 pund = 0,45359237 kg 75 lbs = 34.1 kg og den ville nok bare humpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 1 pund = 0,45359237 kg 75 lbs = 34.1 kg og den ville nok bare humpe Hvis det er Amerikanske pund så er 1kg = 2.2046225 lbs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Den havde jeg også i tankerne, men ved at søge lidt på engelsk fandt jeg en artikel hvor de omtaler at hunden vejer 175 lbs og det er lige knap 80 kilo. Så de har regnet rigtigt om. nu googlede jeg også lige :blink: og du har ret jeg fandt også et sted hvor de skriver 175 lb, men der er samtidig billeder af hunden sammen med parrets børn og den ligner absolut ikke en hund der vejer 80 kg :hmm: Angelina Jolie & Brad Pitt?s bulldog attacked Johnny Depp | USA Entertainment News Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 nu googlede jeg også lige :blink: og du har ret jeg fandt også et sted hvor de skriver 175 lb, men der er samtidig billeder af hunden sammen med parrets børn og den ligner absolut ikke en hund der vejer 80 kg :hmm: Angelina Jolie & Brad Pitt?s bulldog attacked Johnny Depp | USA Entertainment News Nej, det gør den altså ikke, det skulle da kun være hvis deres børn er forvoksede kæmper og det er derfor at hunden kommer til at se så lille ud :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Nej, det gør den altså ikke, det skulle da kun være hvis deres børn er forvoksede kæmper og det er derfor at hunden kommer til at se så lille ud :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Vi kunne sige at jeg tog på besøg ved Brad Pitt - på hundeforums vegne Så skal jeg nok veje både Jack og Brad :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 nu googlede jeg også lige :blink: og du har ret jeg fandt også et sted hvor de skriver 175 lb, men der er samtidig billeder af hunden sammen med parrets børn og den ligner absolut ikke en hund der vejer 80 kg :hmm: Angelina Jolie & Brad Pitt?s bulldog attacked Johnny Depp | USA Entertainment News Nej, selv om den lille ser ud til at være lidt for tyk så vejer den ikke de der 175 lbs. Johnny Depp har åbenbart ikke den store fornemmelse af hvad ting vejer. Gad nok vide hvor meget hans købmand har kunnet snyde ham for gennem tiderne. Men vi kan alle blive snydt.. For mange år siden havde vi et uheld med en støbemaskine, og der løb noget flydende aluminium ud på gulvet. Det blev en stor kage, der så lidt sjov ud. Den skulle så bæres i skrotcontaineren, og aluminuim vejer jo ikke så meget men den var stor. Vi var tre til det, og så foreslår en at vi gætter på hvad den vejer, og den der ligger længst fra resultatet giver wienerbrød. Galant som han var lod han os andre gætte først, og placerede siden sit gæt mellem de to værdier vi havde nævnt. På den måde ville han aldrig kunne tabe det væddemål uanset hvad vægten endte med at vise. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Måske er Johnny i virkeligheden blevet angrebet af en Pit(t)...Tænker at det lille skravl ikke vejer meget over 75kg... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Måske er Johnny i virkeligheden blevet angrebet af en Pit(t)...Tænker at det lille skravl ikke vejer meget over 75kg... Ja, så stemmer vægten vist lidt bedre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Det kan også være at den faktisk vejer 75 kg... er der ikke noget med at alting vejer mere derovre? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stitch Besvaret Januar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2011 Hahahahahaha! Nu er gennemsnitsvægten på en engelsk bulldog i Danmark 24-25 kg, og vil skyde på den der lille fedberg vejer små 30 kg. Godt så. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Calico Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Hahahahahaha! Nu er gennemsnitsvægten på en engelsk bulldog i Danmark 24-25 kg, og vil skyde på den der lille fedberg vejer små 30 kg. Godt så. Jeg tror avisen har taget fejl af vægtenheden, da englænderne vejer alt i pound og et pound er = 453,6 g, dvs at 75 pound ca. er 34 kg og det passer da bedre med billedet... synes jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg tror avisen har taget fejl af vægtenheden, da englænderne vejer alt i pound og et pound er = 453,6 g, dvs at 75 pound ca. er 34 kg og det passer da bedre med billedet... synes jeg Jaah. Men nu er det jo i USA og det amerikanske pund vil sige 1 kg er 2.2 USpund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Calico Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Jaah. Men nu er det jo i USA og det amerikanske pund vil sige 1 kg er 2.2 USpund dvs at 75 USpund er = 75/2,2 og det er ca. 34 kg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 dvs at 75 USpund er = 75/2,2 og det er ca. 34 kg Ja:-D Men nu vejede hunden 175lbs ifølge the sun.. så det er 79,5 kg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts