Hop til indhold

Tysons alene-hjemme-træning - og P-P-Peros og andre, der har lyst til at deltage :-)


sonja77
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst PPP-Pero
Jeg har det på samme måde. Jeg tror det kan skabe usikkerhed (som han eventuelt ikke engang viser) at træne hjemmefra. Samtidigt sker der en masse nyt, som han også skal fordøje (jeg mener ikke kun ham, sådan er det jo for alle hunde som kommer ud af deres rutine og et nyt sted hen). Derfor ville jeg tage en pause fra det.

 

Jeg tror jeg bare ville samle tråden op, når jeg kom hjem. Selv når han kommer hjem går der nok lige et par dage før han har fordøjet ferien og er parat til opgaver ;) Jeg tror jeg ville starte fra bunden, med at gå ind og ud af døre - så han lige kan blive mindet om det - men meget hurtigt bygge op til der hvor i var.

 

Men, som sagt, jeg har jo ikke haft de store problemer med vinter, så jeg skal ikke kunne sige hvad er bedst - bare min mening ;)

 

Jeg har det på samme måde... Jeg tror simpelthen det vil være for meget for Pero at blive efterladt et fremmed sted med alle de nye ting han skal forholde sig til... Selvom de fleste ikke lige bemærker det, så er han en meget, meget usikker hund og jeg tør derfor ikke tage nogen chancer.

 

Når jeg kommer hjem vil jeg som du også skriver kun være ude sekunder af gangen. Det er jo så heldigt jeg har forbindelsen via webcam så jeg kan se hvordan han reagerer på at jeg går ud :-D Jeg vil dog ikke vente nogle dage med at starte træningen igen - det bliver fra første dag. Han må aldrig opleve én eneste dag hvor han ikke bliver ladt alene. Så vi starte ligepå, men meget stille :-D Men hold da op, hvor er jeg nervøs for det. 70 % af mig siger at det nok skal gå og 30 % er SÅ bange og tænker "det-går-aldrig-nogensinde" :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Hvor er det bare flot! :5up:

 

Og hvor må det være skønt, at du kan følge med via webcam, så du ved, hvad han laver. Kan godt forstå, at du er bange for at går, hvis han så begynder at gø eller pibe imens, og du så ikke opdagede det! :shock:

 

Tyson er på 1 min. og 10 sekunder, og jeg regner med at nå op på 1 min. og 20 sekunder, inden jeg skal til Grækenland på søndag og en uge frem.

 

Min mor skal så prøve at holde træningen ved lige - jeg er ret spændt på at høre, hvordan det kommer til at gå. Den første dag skal hun slet ikke lade ham være alene, den næste dag eller to - afhængigt af, hvordan han reagerer - skal hun så gå ca. et halvt minut ned i tid (altså til 50 sekunder), og derefter skal hun så gå op på "min" tid og blive der.

 

På den måde skulle jeg kunne fortsætte, hvor vi slap, når jeg kommer hjem. Meen, det afhænger jo af, hvordan Tyson reagerer, og det er jo desværre ikke helt til at forudsige.

 

Tyson er dygtig :mrgreen:

Dejligt at din mor vil holde træningen ved lige :-) OG skønt for dig at få en lille pause fra træningen i sydens sol :cool:

Nu ved jeg godt at Tyson slet slet ikke er ligesom Pero, men umiddelbart lyder det af meget at starte på 50 sekunder? Jeg ville hvert fald være tryggere ved at starte på 5, så 10, så 25, så 40, så 55 sek osv. Sådan at man kommer ret hurtigt op i tid, men at han alligevel lige har nogle korte træningssessioner. Han har vel kun erfaring med dig der går og ved nødvendigvis ikke at din mor kommer igen ligesom dig.

 

Det kan sagtens være at jeg er gal på den.. Men better safe than sorry :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tyson er dygtig :mrgreen:

Dejligt at din mor vil holde træningen ved lige :-) OG skønt for dig at få en lille pause fra træningen i sydens sol :cool:

Nu ved jeg godt at Tyson slet slet ikke er ligesom Pero, men umiddelbart lyder det af meget at starte på 50 sekunder? Jeg ville hvert fald være tryggere ved at starte på 5, så 10, så 25, så 40, så 55 sek osv. Sådan at man kommer ret hurtigt op i tid, men at han alligevel lige har nogle korte træningssessioner. Han har vel kun erfaring med dig der går og ved nødvendigvis ikke at din mor kommer igen ligesom dig.

 

Det kan sagtens være at jeg er gal på den.. Men better safe than sorry :-D

 

Min mor sagde faktisk det samme som dig - hun var bange for at starte på 50 sekunder. :-D Det er adfærdsbehandlerens råd, så det prøver vi at følge. Men det kommer selvfølgelig an på hans reaktion. Hvis han kører helt op, mp hun gå ned i tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om jeg tør fortsætte træningen et nyt sted. Han har jo siden han var helt lille haft det meget hårdt med at vi er i et andet rum end ham. Og her er han jo tryg. Hvis jeg forlod ham et fremmed sted er jeg bange for at jeg ville vække nogle grimme følelser hos ham. Og det må han jo for alt i verden ikke tage med hjem.

 

Vi skal af sted med min familie så vi kommer nok til at træne på den måde at han er adskilt fra min kæreste og jeg, men stadig er sammen med min familie. Og så måske lukke døre mellem os i et par sekunder i løbet af dagen.

 

Vi kommer jo til at være sammen med ham 24 timer i døgnet dernede, men herhjemme er jeg jo også sammen med ham i 22-23 timer i døgnet, så jeg tror ikke det gør en kæmpe forskel.

 

Vi har været på en del weekendture i den her periode hvor vi har trænet alene-hjemme intensivt, og der har han været fuldstændig tilbage i det gamle når vi er kommet hjem igen, så vi har kunnet fortsætte hvor vi slap. Han har efterhånden lært at HVER dag herhjemme starter med hans morgengåtur osv. og så alene-tid. Tror efterhånden det sidder godt fast:mrgreen: Pero holder jo aldrig weekend fra træningen (og kommer nok heller aldrig til det).

 

Du har jo nok ret :5up: - alenehjemme træning et helt nyt sted vil være for meget for Pero, men jeg tror det er fint, at han alligevel bliver trænet i at undvære Jer, men i selskab med andre :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Jeg har det på samme måde... Jeg tror simpelthen det vil være for meget for Pero at blive efterladt et fremmed sted med alle de nye ting han skal forholde sig til... Selvom de fleste ikke lige bemærker det, så er han en meget, meget usikker hund og jeg tør derfor ikke tage nogen chancer.

 

Når jeg kommer hjem vil jeg som du også skriver kun være ude sekunder af gangen. Det er jo så heldigt jeg har forbindelsen via webcam så jeg kan se hvordan han reagerer på at jeg går ud :-D Jeg vil dog ikke vente nogle dage med at starte træningen igen - det bliver fra første dag. Han må aldrig opleve én eneste dag hvor han ikke bliver ladt alene. Så vi starte ligepå, men meget stille :-D Men hold da op, hvor er jeg nervøs for det. 70 % af mig siger at det nok skal gå og 30 % er SÅ bange og tænker "det-går-aldrig-nogensinde" :shock:

 

Jeg tror han kommer godt igennem det. Og du er jo efterhånden god til at læse ham og ved hvis det er for meget. Han er jo lidt sej, så det :cool::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

35 minutter i dag! s020.gif

Og han ligger bare og sover... Hvis han rører på sig er det fordi han lige skal om på ryggen og ligge med bunden i vejret :cool:

Tænk, måske kunne jeg faktisk være væk en hel time uden han ville mærke det?!

 

Den helt store prøvelse for Pero bliver når han vågner lidt og faktisk er udhvilet og så skal lægge sig til at sove videre... Jeg er bange for, at han bliver frustreret og begynder at pive så. Men sådan som han klarer det nu skulle man tro at han bare sover indtil jeg kommer ind og vækker ham :-D

 

Nu håber jeg for alt i verden ikke han har glemt det hele når vi kommer hjem om 2-3 uger!!

 

Waaaaaaaaaaay go go gooooooooooo

 

Det er da helt vildt som i bare kan, og der er sket helt vildt meget på det sidste :blink:

Så er det godbid tid igen, og i må begge gerne få en (ved ikke om du er til frolicer?:-P)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, jeg synes stadig, at Tysons reaktionstid er lidt for lang på 1 minut og 10 sekunder, så jeg vil ikke gå op i tid, og jeg synes heller ikke, at min mor skal gå så langt op, når hun passer ham den næste uges tid. Jeg tror, at jeg vil bede hende starte med 30 sekunder et par dage og så gå op på et minut og bliver der. Så kan jeg starte fra et minut, når jeg kommer hjem, og det er jo også fint, selvom jeg oprindeligt havde håbet på at være oppe på et par minutter, når jeg skulle på ferie. Men den slags tager jo den tid, det tager. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Jeg har det på samme måde... Jeg tror simpelthen det vil være for meget for Pero at blive efterladt et fremmed sted med alle de nye ting han skal forholde sig til... Selvom de fleste ikke lige bemærker det, så er han en meget, meget usikker hund og jeg tør derfor ikke tage nogen chancer.

 

Når jeg kommer hjem vil jeg som du også skriver kun være ude sekunder af gangen. Det er jo så heldigt jeg har forbindelsen via webcam så jeg kan se hvordan han reagerer på at jeg går ud :-D Jeg vil dog ikke vente nogle dage med at starte træningen igen - det bliver fra første dag. Han må aldrig opleve én eneste dag hvor han ikke bliver ladt alene. Så vi starte ligepå, men meget stille :-D Men hold da op, hvor er jeg nervøs for det. 70 % af mig siger at det nok skal gå og 30 % er SÅ bange og tænker "det-går-aldrig-nogensinde" :shock:

 

Jeg har også haft (heldigvis i lidt mindre omfang) de samme problemer, månedsvis med alene-hjemme træning - og lige som vi synes det gik godt, så begyndte han at pive igen. Tror også vi har brugt omkring 6 mdr. på det. Mildest talt lidt anstrengende.

 

Men Elisabeth - her kommer solstrålehistorien...

Vi nåede et nogenlunde stabilt niveau på omkring 6 timer i et par uger - og så skulle vi på ferie i 12 dage. Så vi har selvfølgelig også været meget nervøse for, at han ville have glemt det hele.

 

Men i dag kørte vi den samme gamle morgenrutine - og gik direkte til at han var alene hjemme i 7 minutter uden problemer. Så jeg tror faktisk han godt kan huske al træningen fra før ferien - og så håber vi bare at han også kan huske, at han godt kan være alene i hele 6 timer nu;-)

 

Så jeg tror på at begge hunde i denne tråd kommer tilbage fra ferien klar til at starte hvor i slap. Held og lykke med det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også haft (heldigvis i lidt mindre omfang) de samme problemer, månedsvis med alene-hjemme træning - og lige som vi synes det gik godt, så begyndte han at pive igen. Tror også vi har brugt omkring 6 mdr. på det. Mildest talt lidt anstrengende.

 

Men Elisabeth - her kommer solstrålehistorien...

Vi nåede et nogenlunde stabilt niveau på omkring 6 timer i et par uger - og så skulle vi på ferie i 12 dage. Så vi har selvfølgelig også været meget nervøse for, at han ville have glemt det hele.

 

Men i dag kørte vi den samme gamle morgenrutine - og gik direkte til at han var alene hjemme i 7 minutter uden problemer. Så jeg tror faktisk han godt kan huske al træningen fra før ferien - og så håber vi bare at han også kan huske, at han godt kan være alene i hele 6 timer nu;-)

 

Så jeg tror på at begge hunde i denne tråd kommer tilbage fra ferien klar til at starte hvor i slap. Held og lykke med det.

 

Det er altid så dejligt at høre fra andre, der har haft samme problemer - og skønt med en solstrålehistorie, der kan holde ens mod oppe! :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er nu tilbage fra en uges ferie i Grækenland. Min mor passede jo Tyson imens og skulle egentlig have holdt alene-hjemme-træningen ved lige.

 

Den dag, jeg tog af sted, var vi nået til, at han havde det godt med at være alene i 1 minut og 10 sekunder. Jeg sagde til min mor, at hun skulle prøve at starte på 30 sekunder og så gå op til 1 minut og blive der, evt. med et "stop" på 45 sekunder på vejen - men kun hvis Tyson var ok med det, naturligvis.

 

Den første dag trænede hun det ikke med ham, hvilket hun heller ikke skulle. Da hun næste dag prøvede at gå ind i soveværelset og lukke døren i 30 sekunder, sagde han ikke en lyd. Lige da hun kom ud, virkede han glad, men derefter var han meget trist og indadvendt i lang tid. Hun blev så nervøs, at hun slet ikke trænede alene-hjemme med ham resten af ugen.

 

Han har derfor ikke været alene i en hel uge nu. Jeg har først lige hentet ham i dag ved middagstid, så for lige at give ham et pusterum, starter jeg først træningen op i overmorgen. Men jeg er i tvivl om, hvor lang tid, jeg skal starte på. Jeg prøvede at maile adfærdsbehandleren, men hun holder ferie hele denne uge. Hvis der er nogle, der har et godt bud, må I endelig byde ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er nu tilbage fra en uges ferie i Grækenland. Min mor passede jo Tyson imens og skulle egentlig have holdt alene-hjemme-træningen ved lige.

 

Den dag, jeg tog af sted, var vi nået til, at han havde det godt med at være alene i 1 minut og 10 sekunder. Jeg sagde til min mor, at hun skulle prøve at starte på 30 sekunder og så gå op til 1 minut og blive der, evt. med et "stop" på 45 sekunder på vejen - men kun hvis Tyson var ok med det, naturligvis.

 

Den første dag trænede hun det ikke med ham, hvilket hun heller ikke skulle. Da hun næste dag prøvede at gå ind i soveværelset og lukke døren i 30 sekunder, sagde han ikke en lyd. Lige da hun kom ud, virkede han glad, men derefter var han meget trist og indadvendt i lang tid. Hun blev så nervøs, at hun slet ikke trænede alene-hjemme med ham resten af ugen.

 

Han har derfor ikke været alene i en hel uge nu. Jeg har først lige hentet ham i dag ved middagstid, så for lige at give ham et pusterum, starter jeg først træningen op i overmorgen. Men jeg er i tvivl om, hvor lang tid, jeg skal starte på. Jeg prøvede at maile adfærdsbehandleren, men hun holder ferie hele denne uge. Hvis der er nogle, der har et godt bud, må I endelig byde ind.

 

Jeg vil lige ønske held og lykke, og vi krydser poter og fingre for jer :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er nu tilbage fra en uges ferie i Grækenland. Min mor passede jo Tyson imens og skulle egentlig have holdt alene-hjemme-træningen ved lige.

 

Den dag, jeg tog af sted, var vi nået til, at han havde det godt med at være alene i 1 minut og 10 sekunder. Jeg sagde til min mor, at hun skulle prøve at starte på 30 sekunder og så gå op til 1 minut og blive der, evt. med et "stop" på 45 sekunder på vejen - men kun hvis Tyson var ok med det, naturligvis.

 

Den første dag trænede hun det ikke med ham, hvilket hun heller ikke skulle. Da hun næste dag prøvede at gå ind i soveværelset og lukke døren i 30 sekunder, sagde han ikke en lyd. Lige da hun kom ud, virkede han glad, men derefter var han meget trist og indadvendt i lang tid. Hun blev så nervøs, at hun slet ikke trænede alene-hjemme med ham resten af ugen.

 

Han har derfor ikke været alene i en hel uge nu. Jeg har først lige hentet ham i dag ved middagstid, så for lige at give ham et pusterum, starter jeg først træningen op i overmorgen. Men jeg er i tvivl om, hvor lang tid, jeg skal starte på. Jeg prøvede at maile adfærdsbehandleren, men hun holder ferie hele denne uge. Hvis der er nogle, der har et godt bud, må I endelig byde ind.

 

Hm, hvad med bare at starte tæt på 0 og så øge lidt hurtigere end du plejer? Så du f.eks. øger med 5 sek/10 sek. indtil du når op på det du kunne tidligere - hvis han altså er stille? Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor mange gange om dagen du træner, men det kan da blive til en del gange på en formiddag.

 

Vi gjorde det at vi kun trænede formiddag (og selvfølgelig eftermiddag da vi nåede op på flere timer), og så gav ham ro om eftermiddagen. Den faste rutine tror jeg har hjulpet ham - han ved nu at det er om formiddagen/tidlig eftermiddag at han skal sove.

 

Og så vil jeg bare lige indskyde at vores var alene 6 timer i dag - uden en lyd. Så ferien på 1 1/2 uge (hvor han slet ikke var alene) har ikke påvirket ham. Det ser ikke ud til at han har glemt rutinen med at gå tur, spise og sove om morgenen, så det er helt fantastisk (siger jeg, og så gør han nok i morgen...)

 

Held og lykke med det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hm, hvad med bare at starte tæt på 0 og så øge lidt hurtigere end du plejer? Så du f.eks. øger med 5 sek/10 sek. indtil du når op på det du kunne tidligere - hvis han altså er stille? Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor mange gange om dagen du træner, men det kan da blive til en del gange på en formiddag.

 

Vi gjorde det at vi kun trænede formiddag (og selvfølgelig eftermiddag da vi nåede op på flere timer), og så gav ham ro om eftermiddagen. Den faste rutine tror jeg har hjulpet ham - han ved nu at det er om formiddagen/tidlig eftermiddag at han skal sove.

 

Og så vil jeg bare lige indskyde at vores var alene 6 timer i dag - uden en lyd. Så ferien på 1 1/2 uge (hvor han slet ikke var alene) har ikke påvirket ham. Det ser ikke ud til at han har glemt rutinen med at gå tur, spise og sove om morgenen, så det er helt fantastisk (siger jeg, og så gør han nok i morgen...)

 

Held og lykke med det.

 

Super med jeres seje alene-hund, det er godt gået. :5up:

 

Jeg går normalt ikke op i tidsrummet samme dag, men træner bare samme tidsrum ca. tre gange i løbet af dagen. Men nu har han jo været oppe på 1 min. og 10 sek. for en uges tid siden, så jeg kan jo prøve at starte på 10 sek. og så næste gange samme dag gå op på f.eks. 20 sek. og se, hvordan det går... uhh, krydser fingre for, at han kan huske det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Super med jeres seje alene-hund, det er godt gået. :5up:

 

Jeg går normalt ikke op i tidsrummet samme dag, men træner bare samme tidsrum ca. tre gange i løbet af dagen. Men nu har han jo været oppe på 1 min. og 10 sek. for en uges tid siden, så jeg kan jo prøve at starte på 10 sek. og så næste gange samme dag gå op på f.eks. 20 sek. og se, hvordan det går... uhh, krydser fingre for, at han kan huske det!

 

Har jeg forstået det rigtigt, så du kun går ud af døren 3 gange om dagen? Tror vi gik ud og ind nærmere 20-30 gange om dagen da vi talte sekunder. Måske kunne du prøve det, så kan det være det går hurtigere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Super med jeres seje alene-hund, det er godt gået. :5up:

 

Jeg går normalt ikke op i tidsrummet samme dag, men træner bare samme tidsrum ca. tre gange i løbet af dagen. Men nu har han jo været oppe på 1 min. og 10 sek. for en uges tid siden, så jeg kan jo prøve at starte på 10 sek. og så næste gange samme dag gå op på f.eks. 20 sek. og se, hvordan det går... uhh, krydser fingre for, at han kan huske det!

 

 

Held og lykke - han skal nok klare det :vinken:

 

Havde i en god ferie?

Link til indlæg
Del på andre sites

Har jeg forstået det rigtigt, så du kun går ud af døren 3 gange om dagen? Tror vi gik ud og ind nærmere 20-30 gange om dagen da vi talte sekunder. Måske kunne du prøve det, så kan det være det går hurtigere.

 

Jeg ved ikke, om du har læste hele tråden fra starten (den er jo laaang efterhånden :-)), men jeg har fået en adfærdsbehandler til at lægge en plan for træningen, og det er den jeg følger. I starten gik jeg oftere ind og ud af døren (måske 5-10 gange om dagen), men da jeg havde den første opfølgende telefonkonsultation efter 14 dage, sagde adfærdsbehandleren, at jeg kun skulle gøre det ca. 3 gange om dagen, da der ellers var risiko for, at det bevægede sig over i flooding, hvilket ville give bagslag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke, om du har læste hele tråden fra starten (den er jo laaang efterhånden :-)), men jeg har fået en adfærdsbehandler til at lægge en plan for træningen, og det er den jeg følger. I starten gik jeg oftere ind og ud af døren (måske 5-10 gange om dagen), men da jeg havde den første opfølgende telefonkonsultation efter 14 dage, sagde adfærdsbehandleren, at jeg kun skulle gøre det ca. 3 gange om dagen, da der ellers var risiko for, at det bevægede sig over i flooding, hvilket ville give bagslag.

 

Åh ja, selvfølgelig - jeg har læst at du har adfærdsbehandler på, så det var vist bare en tanketorsk herfra.

 

Held og lykke med det, håber det kommer til at gå godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh ja, selvfølgelig - jeg har læst at du har adfærdsbehandler på, så det var vist bare en tanketorsk herfra.

 

Held og lykke med det, håber det kommer til at gå godt.

 

Tak. :-)

 

I da har vi øvet tre gange (den ene gang bare indendørs) med hhv. 10, 20 og 30 sekunder. Ingen af gangene løftede han så meget som et øjenbryn, så jeg tager nok en gang til lidt senere med 40 sekunder. Hvis alt går vel, burde vi så i morgen nå op på de 1 minut og 10 sekunder vi var ved, før jeg tog på ferie.

 

Han er bare så dygtig, min lille vaps. Dygtiiii :kys:

 

(7, 9, 13 - man skal jo passe på ikke at jinxe det ;-))

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak. :-)

 

I da har vi øvet tre gange (den ene gang bare indendørs) med hhv. 10, 20 og 30 sekunder. Ingen af gangene løftede han så meget som et øjenbryn, så jeg tager nok en gang til lidt senere med 40 sekunder. Hvis alt går vel, burde vi så i morgen nå op på de 1 minut og 10 sekunder vi var ved, før jeg tog på ferie.

 

Han er bare så dygtig, min lille vaps. Dygtiiii :kys:

 

(7, 9, 13 - man skal jo passe på ikke at jinxe det ;-))

 

Tillykke, tillykke, det er jo fantastisk.:klap2:

 

Og ja, jeg er også bange for at blive ramt af nemesis hver gang jeg glæder mig over at det går godt her. Både mandag og tirsdag var han alene i 6 timer uden problemer - i dag kun 20 minutter, da jeg arbejder hjemme.

 

Men han virker efterhånden som om han er ved at være helt tryg når han er alene herhjemme - det manglede da også bare eftersom han fylder 1 år på lørdag;-)

 

Så når denne rutine er ved at være der, så kan det jo være at man kan begynde at forlade ham på alle tider af døgnet uden problemer. Det ville jo være fantastisk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak. :-)

 

I da har vi øvet tre gange (den ene gang bare indendørs) med hhv. 10, 20 og 30 sekunder. Ingen af gangene løftede han så meget som et øjenbryn, så jeg tager nok en gang til lidt senere med 40 sekunder. Hvis alt går vel, burde vi så i morgen nå op på de 1 minut og 10 sekunder vi var ved, før jeg tog på ferie.

 

Han er bare så dygtig, min lille vaps. Dygtiiii :kys:

 

(7, 9, 13 - man skal jo passe på ikke at jinxe det ;-))

 

 

Mmmmm er jeg den eneste der kan smage sejr fra begge deres side?

mmmmm sejr smager muuuuuuuuums :blink:

Og som jeg siger til Aslan; Dyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygtiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mmmmm er jeg den eneste der kan smage sejr fra begge deres side?

mmmmm sejr smager muuuuuuuuums :blink:

Og som jeg siger til Aslan; Dyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygtiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig :mrgreen:

 

Hurra, ja, det går bare så fint! :klap:

 

Vi har øvet nogle gange i dag og er oppe på 1 minut. Dér har han dog en lille reaktionstid, så vi bliver på 1 minut de næste par gange, vi øver. Men det er også helt ok, jeg synes, at det er meget flot, at han så hurtigt kunne komme op på 1 minut, når der er gået over en uge, hvor han slet ikke har øvet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hurra, ja, det går bare så fint! :klap:

 

Vi har øvet nogle gange i dag og er oppe på 1 minut. Dér har han dog en lille reaktionstid, så vi bliver på 1 minut de næste par gange, vi øver. Men det er også helt ok, jeg synes, at det er meget flot, at han så hurtigt kunne komme op på 1 minut, når der er gået over en uge, hvor han slet ikke har øvet!

 

Det er det da bestemt også :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...