Hop til indhold

Kursus med etolog Lars Fält


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Gæst Tanten
Ikke endnu.

 

Det skal være et sted hvor eventuelt deltagende hunde må komme med ind.

Må de det i Herning?

 

Typisk DcH indstilling er jo "ingen hund i klubhuset".

 

Jeg søger efter et sted med plads til overnatning for kursisterne også... Eller en billig og god overnatningsmulighed i nærheden

 

Jeg ved ikke om der må være hunde, men generelt syntes jeg at hvis der er et arrangement hvor hundens tilstedeværelse er påkrævet (feks massage), så er det ingen problem.

 

Jeg syntes du skal ringe til dem, som reglen afholdes det årlige kredskursus i Herning, så mon ikke der også er billige overnatningsmuligheder (med hund) i nærheden, eller måske i klubhuset.

 

Jeg vil tror DcH's "typiske" indstilling til ingen hunde i klubhuset bunder i noget praktisk - små/mindre klubhuse og mange medlemmer (hunde) :-)

 

Held og lykke med det - også med emnepåhitningen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Ninjamor
SKAL det være i Jylland??? Jeg mener, når nu du bor her på Sjælland Irene, så må det da være passende at det bliver holdt her... :blink:

 

Nej absolut ikke.

 

Men priserne for kursussteder i Jylland er LANGT billigere end herovre!

Så meget billigere at det kan opveje benzin og bro hvis man er et par stykker i bil fra Sjælland :shock:

 

Find du bare et sted til mig på Sjælland. Jeg har stort set opgivet... :sut:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
biblioteket i Århus har ofte foredrag - de har en stor sal ovenpå til udlejning, ved dog ikke hvad de tager.......

 

men det er måske et forsøg værd :-D

 

Tak.

 

Det har de fleste biblioteker :-)

 

"Problemet" er at finde overnatningssted hvor hunde må være med inde, samt at vi må have hunde med inde til undervisningen.

Link til indlæg
Del på andre sites

http://www.hellerupkirke.dk/?Information:Udlejning_af_sogneg%E5rden

 

Ja, nu ikke for at vi skal gå i kirke istedet for at høre på Lars Fält :mrgreen:

Soglengården i Hellerup kirke er ganske stor og jeg har en ide om at det koster omkring 600,- for at leje den.

 

Det springende punkt er selvfølgelig om der må være hunde og det ved jeg så ikke. Prøv.....:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er ved at bygge et nyt klubhus hos os i DKK. Det bliver omkring 100kvm, men der er meget tvivl om hvornår det er færdigt da det bliver bygget af frivillig arb. kraft, dog er vi kommet ret langt allerede, og taget er ved at blive lagt. Hvor mange mennesker det vil kunne indeholde ved jeg ikke, men mon ikke 22 kunne gå :hmm:

 

Hvis du er interesseret, vil jeg meget gerne forhøre mig om det var muligt at låne/leje lokalerne, når det står færdigt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Vi er ved at bygge et nyt klubhus hos os i DKK. Det bliver omkring 100kvm, men der er meget tvivl om hvornår det er færdigt da det bliver bygget af frivillig arb. kraft, dog er vi kommet ret langt allerede, og taget er ved at blive lagt. Hvor mange mennesker det vil kunne indeholde ved jeg ikke, men mon ikke 22 kunne gå :hmm:

 

Hvis du er interesseret, vil jeg meget gerne forhøre mig om det var muligt at låne/leje lokalerne, når det står færdigt?

 

Ja tak gerne...

 

Der skal dog være overnatningsmulighed i nærheden

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Carina G
Typisk DcH indstilling er jo "ingen hund i klubhuset".

 

Hej Irene

 

Det er vist lidt forskelligt ... jeg har holdt foredrag i flere DcH-foreninger, og har i de tilfælde hvor det har været nødvendigt at bruge egne hunde som demo haft dem med uden problemer :-)

 

Til september skal jeg holde foredrag i Vendsyssel Hundeforening - dette bliver holdt på en skole, og her skal jeg også have den ene af hundene med ind ... måske en skole var et godt bud, der er typisk AV-udstyr, og i mange tilfælde også mulighed for at have hunden med - vi har hos redningshundene nogle skoler, hvor vi får lov til at komme og søge med hundene også...

 

Lyder ellers til at være et spændende kursus :blink:.

 

Hvor meget må undervisninglokale koste, og hvor meget må indkvartering koste pr. person ???

 

/Carina

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Hej Carina

 

Jeg har ikke tidligere set dig herinde. Velkommen til :-)

 

Det er vist lidt forskelligt ... jeg har holdt foredrag i flere DcH-foreninger, og har i de tilfælde hvor det har været nødvendigt at bruge egne hunde som demo haft dem med uden problemer :-)

 

Også OK, men et helt weekendkursus med teoretisk undervisning og kun få optrædender er jeg rimeligt sikker på, jeg ikke "gider" arrangere.

 

 

Lyder ellers til at være et spændende kursus :blink:.

 

Hvor meget må undervisninglokale koste, og hvor meget må indkvartering koste pr. person ???

 

Ikk møj...

 

Jeg har et sted på hånden, hvor jeg kan få undervisningslokale og indkvartering for ca 1000 kr pr. person

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...