Hop til indhold

Dexter-sæsonafslutning(spoiler alert)


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather
Pfft....det var sgi da dig der startede det hele...nå :fornaermet:

 

Men så gider jeg da overhovedet ikke sige noget om at en af episoderne i sæson 5 var lige ved at give mig hjertestop...:drille:

 

 

Glæder mig allerede...:-D

 

opdagede lige at tv3 puls sender sæson 3...undrer mig at de ikke har passet det af så man på den kanal er ved sæson 4? Sådan at man evt. havde en chance for at være up to date når sæson 5 starter..:-D...altså bare for dem der ikke har set sæson 4...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jaja, men nu kan de jo ikke sørge for at hele verden er opdateret, vel ;-)

Jeg synes de første par afsnit af sæson 5 var sådan liiiidt langsomme i det, men huhej, så skal jeg da lige love for at vi kom op i omdrejninger igen..:shock: og nogle ganske nye slags omdrejninger, vel at mærke...:klap:

 

 

Men de kan godt sørge for at tv3-seere er opdateret, ja de kan....:mrgreen:...de må bare lave en marathon...:banan:

 

Jeg glæder mig helt vildt...kom til at læse en smule på wikipedia, men stoppede før jeg nåede til nogen spoilere....:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Jamen, jeg har jo tilbudt, men må ikke for hundefar'en....:cry:

 

Så skulle han ikke skrive det i overskriften :lol: Kan du ikke spoile til mig i en pb? Jeg har ikke fulgt med i lidt tid (primært pga små børn) Sådan bare en halv sæson 3, sæson 4 og så begynder jeg at se med på sæson 5 igen? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Ja, og bemærk venligst at jeg havde respekt nok for dig til ikke at turde. :genert:

 

Det havde Tweesa så ikke...:lol:

 

Jeg havde dog allerede sladret til Missing på en pb. :engel:

 

Nemlig! I know all :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Det var bare en mega WHAAAT sæson afslutning :confused:

 

 

altså set i bakspejlet kan jeg godt se at alternativet nok ville være at Rita og Dexter blev skilt i næste sæson...

 

Men havde ik lige regnet med at han skulle komme hjem og finde Harrison i en blodpøl...

 

Og så er Arthur da godt nok alligevel den figur i serien der har været mest ubehagelig hidtil...føj han blev bare klammere og klammere i løbet af sæsonen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...