Hop til indhold

Så blev det vores tur..


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Jeg har trukket det lidt, fordi der har været så mange usikre faktorer og havda faktisk bestemt mig for at vente med at annoncere det sådan helt officielt indtil vi havde underskrevet købskontrakten, men nu kan jeg alligevel ikke holde på det længere.. :oops:

 

En af disse skønheder flytter ind hos os om godt 5 uger :lun:

 

Racen er Stabyhoun, og vi skal have en tæve. Vi er 2. vælgere efter faderens ejer og skal vælge imellem farverne rød, rosa, hvid og gul.

 

De bor i Sverige og vi skal besøge dem fredag-lørdag i denne uge.

 

Red.: Nye hvalpefotos på side 12 :blink:

Redigeret af Lykkeliv
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 200
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst snevinter

Neeej, tillykke :mrgreen: :mrgreen:

 

Jamen, hvad går der af folk!!! he he - synes det er en rigtig god nyhed! :vinken: De er super nuttede hele bundtet!

 

 

Hvordan komme de små skønheder til at se ud som voksen? Kender slet ikke den race :confused::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak tak og atter tak allesammen :mrgreen:

 

Jer der ikke kender racen kan kigge her http://www.stabyhoun.dk/ , der står sådan de basale ting.

Tæverne biver 48-50 cm ifølge racestandarden.

 

Ja der er mange der får hvalp lige nu, hvilket har gjort det endnu sværere for mig at holde tæt.

I den anledning kan jeg da lige nævne at min staby skal på hvalpehold med Stjernetossens Svea, og de i øvrigt generelt er forudbestemt til at blive de bedsteste venner :mrgreen:

 

Lige til sidst et foto af mor og far :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak tak og atter tak allesammen :mrgreen:

 

Jer der ikke kender racen kan kigge her http://www.stabyhoun.dk/ , der står sådan de basale ting.

Tæverne biver 48-50 cm ifølge racestandarden.

 

Ja der er mange der får hvalp lige nu, hvilket har gjort det endnu sværere for mig at holde tæt.

I den anledning kan jeg da lige nævne at min staby skal på hvalpehold med Stjernetossens Svea, og de i øvrigt generelt er forudbestemt til at blive de bedsteste venner :mrgreen:

 

Lige til sidst et foto af mor og far :-)

 

Ja nemli'!

Det bliver så godt!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Tak tak og atter tak allesammen :mrgreen:

 

Jer der ikke kender racen kan kigge her http://www.stabyhoun.dk/ , der står sådan de basale ting.

Tæverne biver 48-50 cm ifølge racestandarden.

 

Ja der er mange der får hvalp lige nu, hvilket har gjort det endnu sværere for mig at holde tæt.

I den anledning kan jeg da lige nævne at min staby skal på hvalpehold med Stjernetossens Svea, og de i øvrigt generelt er forudbestemt til at blive de bedsteste venner :mrgreen:

 

Lige til sidst et foto af mor og far :-)

 

de er flotte. er vild med prikkerne på forbenene :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun SKULLE jo have heddet Luna, men nu har oprætter lige skrevet til os. Vi får lov til at bestemme hvad hun skal hedde på stamtavlen, til gengæld ville de betyde meget for hende, hvis vi kunne finde et navn vi også havde tænkt os at bruge til hverdag. Eneste krav - det skal starte med A.

 

Ikke at hun kan bestemme det, men vi har talt om det, og synes godt vi vil efterkomme hendes ønske.

 

Lige pt. er jeg blevet meget varm på Asta :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak tak og atter tak allesammen :mrgreen:

 

Jer der ikke kender racen kan kigge her http://www.stabyhoun.dk/ , der står sådan de basale ting.

Tæverne biver 48-50 cm ifølge racestandarden.

 

Ja der er mange der får hvalp lige nu, hvilket har gjort det endnu sværere for mig at holde tæt.

I den anledning kan jeg da lige nævne at min staby skal på hvalpehold med Stjernetossens Svea, og de i øvrigt generelt er forudbestemt til at blive de bedsteste venner :mrgreen:

 

Lige til sidst et foto af mor og far :-)

 

Årh de ser dejlige ud :lun: Og bliver Dumle-størrelse :lol::lun: og er jagthunde :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

De ser altså dejlige ud :-D

Tillykke igen :blink: Jeg havde godt tænkt at NU var det på tide at det kom herind :-D Det er altså bare så perfekt at Stjernetosse og dig får hvalp på (næsten) samme tid :klap:

 

Hende jeg så tidligere med den hvide blis, er det hende på første billede i dit andet indlæg? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

De ser altså dejlige ud :-D

Tillykke igen :blink: Jeg havde godt tænkt at NU var det på tide at det kom herind :-D Det er altså bare så perfekt at Stjernetosse og dig får hvalp på (næsten) samme tid :klap:

 

Hende jeg så tidligere med den hvide blis, er det hende på første billede i dit andet indlæg? :-)

 

Jeg synes også det er vildt du kunne holde tæt så længe, Ekaterina! :mrgreen::lol:

Vi glæder os alle til at følge hende - og måske endda møde hende :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

De ser altså dejlige ud :-D

Tillykke igen :blink: Jeg havde godt tænkt at NU var det på tide at det kom herind :-D Det er altså bare så perfekt at Stjernetosse og dig får hvalp på (næsten) samme tid :klap:

 

Hende jeg så tidligere med den hvide blis, er det hende på første billede i dit andet indlæg? :-)

 

Hihi, jeg er faktisk stolt af mig selv, over at jeg kunne trække den så længe.. Men jeg ville bare ikke jinxe det :-)

 

Ja det er hende, hun er også på 2. og 3. billeder i 2. indlæg :mrgreen: - hun har det hvide halsbånd!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun SKULLE jo have heddet Luna, men nu har oprætter lige skrevet til os. Vi får lov til at bestemme hvad hun skal hedde på stamtavlen, til gengæld ville de betyde meget for hende, hvis vi kunne finde et navn vi også havde tænkt os at bruge til hverdag. Eneste krav - det skal starte med A.

 

Ikke at hun kan bestemme det, men vi har talt om det, og synes godt vi vil efterkomme hendes ønske.

 

Lige pt. er jeg blevet meget varm på Asta :mrgreen:

 

Asta havde jeg også i tankerne da jeg skulle finde navn til Svea. Det er rigtig sødt... Hmm, men hun hedder jo allerede Luna i min kalender :mrgreen:

 

Jeg skal i hvert fald nok se om jeg kan finde nogle gode navne med A :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...