Hop til indhold

Så blev det vores tur..


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

  • Svar 200
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Endnu engang tusind tak for alle tillykkerne allesammen :-D

 

Det er bare helt vildt urealistisk at der ikke er mere en 5 uger før vi har hvalp. Åha, jeg er spændt, men også nervøs og totalt præstations-angst agtig, for om jeg nu kan gøre det hele rigtigt og godt nok og og og..

 

Men det skal nu nok gå alt sammen. Vi har fundet en rigtig god opdrætter og lækre forældre og alting. Stella er trodsalt endt med at være ret fornuftig, så mon ikke det kan gå godt 2. gang også :-)

 

For lige at svare på de forskellige spørgsmål, så er der 4 tæver i alt, men da vi er 2. vælgere vil vi have 3 at vælge imellem.

 

Hvorfor Stabyhoun.

Well, vi havde kig på racen dengang vi begyndte at overveje hund nummer 2, og jeg blev totalt solgt da jeg nogle måneder senere fik en tæve på et hvalpehold jeg havde.

Jeg søgte efter en mellemstor hund, der er blid, børnevenlig og god at træne. En race hvis temperament kunne passe med Stellas, som kan følge med i en travl hverdag og som har lyst til at arbejde - det være sig med lydighed, spor, som redningshund eller hvad ved jeg, men som samtidigt ikke ville løbe på væggene efter en doven lørdag i sofaen.

 

Det er drømmen at denne tæve skal være starten på mit hobbyopdræt, som jeg dog stadig ikke har fundet navnet til :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Jamen så må du i gang med rettepennen, for nu skal hun helt officielt hedde Asta :-D:mrgreen:

 

Har lige smidt en mail afsted til opdrætter, så nu er det ret irreversibelt!

 

 

juhuuuu!!! :mrgreen: .... Asta er bare sødt..er vi mange der synes :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke med den kommende hvalp, Asta :banan:

 

Hvor er der da egentlig ret mange som skal have hvalp i denne sommer - jeg vil osse ha' en lille hvalp :lun::genert:og så siger jeg lige til mig selv: der er ikke penge til at købe en lille hvalp, der er ikke tid til en hvalp og det er ikke nogen god idé pt, selvom pengene og tiden var der!!

 

Så må jeg kigge billeder af alle jer andres hvalpe :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...