Hop til indhold

Så blev det vores tur..


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

  • Svar 200
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja det er helt vildt spændende, hvad han siger!!! :mrgreen: Han er nu fantastisk Oscar, så jeg er da helt sikker på at han nok skal dutte og gøre hende til alletiders bedste lillesøster inden dagen er omme!

 

Jeg googlede lige Ekaterinas, men kunne ikke lige finde noget hunde noget.. Til gengæld faldte jeg over en eller anden sær blog fra en lesbisk nonne, eller noget :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er helt vildt spændende, hvad han siger!!! :mrgreen: Han er nu fantastisk Oscar, så jeg er da helt sikker på at han nok skal dutte og gøre hende til alletiders bedste lillesøster inden dagen er omme!

 

Jeg googlede lige Ekaterinas, men kunne ikke lige finde noget hunde noget.. Til gengæld faldte jeg over en eller anden sær blog fra en lesbisk nonne, eller noget :shock:

 

Jeg har også googlet de navne jeg havde fundet på, og der kom intet... Jo på skovbo (kennelen hedder skoubo's) men ikke de to andre...

 

Jeg har mailadressen til Birte i DKK der har med kennelmærker at gøre, du kan da skrive og høre ang Ekaterinas :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det kan man :blink: Men man må kun lave et vist antal kuld uden at have kennelmærke.

 

Årh, så kunne det være cool hvis Ekaterinas VAR ledigt! Så kunne jeg godt finde på at søge med det samme, for ligesom at sørge for at det blev mit!! :mrgreen:

 

Hvor mange timer/minutter til Svea?

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, så kunne det være cool hvis Ekaterinas VAR ledigt! Så kunne jeg godt finde på at søge med det samme, for ligesom at sørge for at det blev mit!! :mrgreen:

 

Hvor mange timer/minutter til Svea?

 

Det var lidt det der var min plan med de navne jeg havde...

 

Lige nu kiggr jeg på peanut's siden (nuser er jo en beagle). Kunne kalde den Kennel Woodstock efter fuglen deri, men det er nok optaget. Kan ikke komme ind på FCI...

 

Christoffer skulle gerne være hjemme om 1,5 timer :blink: Så kører vi kort tid derefter :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var lidt det der var min plan med de navne jeg havde...

 

Lige nu kiggr jeg på peanut's siden (nuser er jo en beagle). Kunne kalde den Kennel Woodstock efter fuglen deri, men det er nok optaget. Kan ikke komme ind på FCI...

 

Christoffer skulle gerne være hjemme om 1,5 timer :blink: Så kører vi kort tid derefter :)

 

God idé med Peanuts :5up: Woodstock er fedt synes jeg, og passer på en eller anden måde godt til beagle-racen.

 

Jeg har kigget på ting der forbindes med Holland.. Det er ikke det fedeste.. Træsko og tulipaner :rolleyes:

 

Vi må lige gå i tænkeboks..

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi kommet hjem fra besøg hos opdrætter, fuldstændigt mætte af indtryk fra det smukke Sverige og med en smule ømme bagdele efter at have siddet stille i 24 timer i streg indenfor de sidste 36 timer :neutral:

 

Opdrætterne er bare helt vildt gode, og det er hundene også. Søde, bløde, velopdragne og møgforkælende hunde hele bundtet - et hundehold lige efter min næse :blink:

 

2 af tæverne er for små i det - det var allerede tydeligt nu, og den ene af disse virker desuden en smule for forsigtig, så de er blevet valgt fra med det samme.

Tilbage står valget mellem hvid og lyserød - lige pt. har vi sat den hvide - hende med blissen - som 1. valg, men har endnu ikke låst os fast på noget, da der jo som bekendt kan ske meget på 4 uger.

Vi har dog lovet at give endeligt svar inden de fylder 7 uger, da de der skal chippes.

Uanset hvem det bliver så afhenter vi Asta d. 2. august :-D

 

Billeder kommer i morgen jeg er træææt efter den lange køretur og orker ikke billedredigering lige nu :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi kommet hjem fra besøg hos opdrætter, fuldstændigt mætte af indtryk fra det smukke Sverige og med en smule ømme bagdele efter at have siddet stille i 24 timer i streg indenfor de sidste 36 timer :neutral:

 

Opdrætterne er bare helt vildt gode, og det er hundene også. Søde, bløde, velopdragne og møgforkælende hunde hele bundtet - et hundehold lige efter min næse :blink:

 

2 af tæverne er for små i det - det var allerede tydeligt nu, og den ene af disse virker desuden en smule for forsigtig, så de er blevet valgt fra med det samme.

Tilbage står valget mellem hvid og lyserød - lige pt. har vi sat den hvide - hende med blissen - som 1. valg, men har endnu ikke låst os fast på noget, da der jo som bekendt kan ske meget på 4 uger.

Vi har dog lovet at give endeligt svar inden de fylder 7 uger, da de der skal chippes.

Uanset hvem det bliver så afhenter vi Asta d. 2. august :-D

 

Billeder kommer i morgen jeg er træææt efter den lange køretur og orker ikke billedredigering lige nu :-)

 

Ihh, hvor dejligt at høre... Selvom jeg er småfornærmet over at der ikke er billeder endnu :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Småfornærmethen kan vi ikke have.. Her kommer fotos :blink:

 

Tre stabyer.. Reservemor, mor og moster

picture.php?albumid=168&pictureid=1287

 

Mor-hund

picture.php?albumid=168&pictureid=1284

 

Morhund sidder med ved bordet, imens vi får kaffe

picture.php?albumid=168&pictureid=1286

 

Og så lige hvalpebilleder

picture.php?albumid=168&pictureid=1285

 

picture.php?albumid=168&pictureid=1283

 

picture.php?albumid=168&pictureid=1282

 

picture.php?albumid=168&pictureid=1277

 

picture.php?albumid=168&pictureid=1275

 

picture.php?albumid=168&pictureid=1273

 

picture.php?albumid=168&pictureid=1269

 

picture.php?albumid=168&pictureid=1268

 

picture.php?albumid=168&pictureid=1267

 

picture.php?albumid=168&pictureid=1265

 

Denne tæve er ble vet falsk drægtig, og vil mægtigt gerne være sammen med "hendes hvalpe". Den rigtige hvalpemor har heldigvis ikke noget problem med det, så de hjælpes ad i ny og næ.

picture.php?albumid=168&pictureid=1272

 

Denne lilla handhund adopterede hurtigt mig og mit skød. Skulle vi have en han, ville jeg nok have valgt ham, for han havde allerede valgt mig :hjerte:

picture.php?albumid=168&pictureid=1278

 

Og til sidst, de to tæver vi kommer til at vælge imellem..

 

Asta?

picture.php?albumid=168&pictureid=1280

 

Asta?

picture.php?albumid=168&pictureid=1279

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...