Hop til indhold

Så blev det vores tur..


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Fuldstændigt!!

 

Meen, vi hælder da mere og mere til den hvide som det ser ud lige nu!

 

Måske vi bare skulle tage dem alle :genert: 10 hunde på en gang.. det klarer vi da snildt!

 

jajada .... med et snnuptag :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 200
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er de søde allesammen. Jeg synes også det lyder som en fin idé med at tage alle ti. :mrgreen: Det er bare lige det om opdrætteren går med til det. :mrgreen:

 

Hvor er det ellers kært at hende der er blevet falsk drægtig får lov til at hjælpe til med hvalpene, og moren der sidder med ved bordet er jo helt uimodståelig, det lyder bare som et lækkert sted I har fundet. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaaah billeder!!! :banan:

 

Hvor er Bellis dog køn!! Og hvor ser det ud til at være et godt hundehjem, når de 4benede sådan må sidde med ved kaffebordet :mrgreen:

 

Og de to Asta'er er da skønne :lun:

 

Hanhundeejeren skal stadig have en af dem eller hvordan?

 

Ja hanhunde ejeren skal stadig have en, men hun vil også have opdrætter med på råd, så hun forsøger at fordele hvalpene sådan at alle bliver tilfredse!:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Iiih hvor er der bare laaang tid til 2. august.. :???:

 

Uh hvor har jeg ondt af dig, men siger man ikke, at forventningens glæde er den største :lol:

 

Kan godt forstå du syntes ventetiden er laaang - men lige pludselig.... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen hjem igen. Hvor er de bare søde, men hvor er det egentlig svær med billeder af sorte hundehoveder... Det er svært at se udtryk på billeder, men man kan jo heldigvis i virkeligheden:-D

 

Hvor er det bare dejligt at opdrætterne er søde og at hundene enes så fint om hvalpene:oops:

 

Jeg kan godt forstå du må synes der er forfærdeligt længe til nu, det må være hårdt. Lidt godt at i får travlt med at flytte, så går tiden da med det:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen hjem igen. Hvor er de bare søde, men hvor er det egentlig svær med billeder af sorte hundehoveder... Det er svært at se udtryk på billeder, men man kan jo heldigvis i virkeligheden:-D

 

Hvor er det bare dejligt at opdrætterne er søde og at hundene enes så fint om hvalpene:oops:

 

Jeg kan godt forstå du må synes der er forfærdeligt længe til nu, det må være hårdt. Lidt godt at i får travlt med at flytte, så går tiden da med det:-D

 

Det er virkeligt svært at fotografere sorte hunde.. Og disse er næsten endnu værre, da det hvide ofte forstyrrer og derfor enten bliver overbelyst eller medvirker til at hovederne virker for mørke.

 

Hvis du skruer op for lysstyrken på din skærm, hjælper det :mrgreen:

 

Jeg hååber tiden går hurtigt, og det gør den nok også..! Lige nu virker det bare som for evigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er virkeligt svært at fotografere sorte hunde.. Og disse er næsten endnu værre, da det hvide ofte forstyrrer og derfor enten bliver overbelyst eller medvirker til at hovederne virker for mørke.

 

Hvis du skruer op for lysstyrken på din skærm, hjælper det :mrgreen:

 

Jeg hååber tiden går hurtigt, og det gør den nok også..! Lige nu virker det bare som for evigt!

 

Hvordan gør man det? Som jeg lige kunne finde ud af det, så var jeg på fuld lysstyrke?

 

Det skal nok gå , det med tiden. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan gør man det? Som jeg lige kunne finde ud af det, så var jeg på fuld lysstyrke?

 

Det skal nok gå , det med tiden. :ae:

 

Uha, jeg ved jo ikke liiige hvordan din skærm ser ud og sådan..

 

Men da jeg sad og redigerede billederne, var jeg liiige ved at begynde at lysne dem, da det pludseligt gik op for mig, at skærmen på min bærbare går i strømspare-mode og gør skærmen mørkere, når den ikke sidder til størmforsyningen.

 

Da jeg skruede op for lysstyrken, var langt de fleste billeder faktisk lyse nok, hvorfor jeg lod dem være!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Jeg synes da lige I skulle se billeder af den bette tøs som vores valg faldte på.

 

Den hvide blev det desværre ikke, da hun udviklede sig lidt uheldigt både i toplinie og temperament, når man ser på hvad hun skal bruges til.

 

Valget faldt på den rosa hvalp, så denne lille skønhed kører vi afsted for at hente fredag aften. Lørdag aften skulle vi gerne være hjemme igen, et styks vaps rigere :lun:

 

ekaterina-albums-asta-og-co-picture2050-asta-splatter-ud.jpg

 

ekaterina-albums-asta-og-co-picture2049-asta.jpg

 

ekaterina-albums-asta-og-co-picture2048-asta.jpg

 

ekaterina-albums-asta-og-co-picture2047-asta.jpg

 

ekaterina-albums-asta-og-co-picture2046-asta.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ER hun skøn.. Farverne er rigtig flotte - og meget symmetriske, desuden en ret bedårende hvid halespids ;-)

 

Hvor er det egentlig smart, det med postej på et glas når man tager "udstillingsbillede" - så står hvalpen ihvertfald stille og er ganske tilfreds med at blive fotograferet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ER hun skøn.. Farverne er rigtig flotte - og meget symmetriske, desuden en ret bedårende hvid halespids ;-)

 

Hvor er det egentlig smart, det med postej på et glas når man tager "udstillingsbillede" - så står hvalpen ihvertfald stille og er ganske tilfreds med at blive fotograferet :-D

 

Ja ik!? Jeg er også helt vild med halespidsen, totalt nuttet og sikkert smart da jeg forestiller mig at den kan ses på lang afstand også i høj græs :-D

 

Jeg kan også godt lide deres teknik med at stille hvalpene op. De siger at det tager lidt længere tid at få taget billederne, men så har hvalpene til gengæld en 100% god oplevelse ud af det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja ik!? Jeg er også helt vild med halespidsen, totalt nuttet og sikkert smart da jeg forestiller mig at den kan ses på lang afstand også i høj græs :-D

 

Jeg kan også godt lide deres teknik med at stille hvalpene op. De siger at det tager lidt længere tid at få taget billederne, men så har hvalpene til gengæld en 100% god oplevelse ud af det!

 

Du ved jo at beaglehaler er til at spotte, så det er Asta's hale også tror jeg :)

 

Hun er bedårende!! Jeg glæder mig meget til at lære hende bedre at kende!

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...