Hop til indhold

Så blev det vores tur..


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Vi er nødt til at introducere hende for Kamphundenmeddårligttemperament og Femi-hunden :-D:lol::mrgreen:

(eller måske bare en undskyldning for at nusse hvalpeører :blink:)

 

Jeg er sikker på at både kamp- og femihunde bliver meget vellidte :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 200
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Mange tak allesammen :-) vi er også ret begejstrede!

 

 

 

Ja, har lige set det nu. Ikke så ofte jeg kommer i den ende af forum :-)

Er I så for alvor på udkig efter hund no. 2 nu?

 

Jo, der er vi nok. Vil gerne have en rolig internathund, tror en hvalp vil stresse Groa. Vi har Pia med på råd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes da lige I skulle se billeder af den bette tøs som vores valg faldte på.

 

Den hvide blev det desværre ikke, da hun udviklede sig lidt uheldigt både i toplinie og temperament, når man ser på hvad hun skal bruges til.

 

Valget faldt på den rosa hvalp, så denne lille skønhed kører vi afsted for at hente fredag aften. Lørdag aften skulle vi gerne være hjemme igen, et styks vaps rigere :lun:

 

Bedårende :lun:

 

Hende glæder Jacki og jeg mig til at møde :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

det bliver rigtig spændende... skal i sejle hjem med hende, eller bliver der over broen???

 

Vi tar den over broen!

 

Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg synes det må være mest skånsomt for hende, at hun blot skal forholde sig til at sidde i bilen med os, fremfor at skulle slæbes frem og tilbage mellem bil og færge og hilses på af 100 forskellige mennesker der synes hun er nuttet :-) .. for det synes ALLE jo selvfølgeligt hun er :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi tar den over broen!

 

Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg synes det må være mest skånsomt for hende, at hun blot skal forholde sig til at sidde i bilen med os, fremfor at skulle slæbes frem og tilbage mellem bil og færge og hilses på af 100 forskellige mennesker der synes hun er nuttet :-) .. for det synes ALLE jo selvfølgeligt hun er :mrgreen:

 

Tag broen!! Jeg hentede Dolph med færgen, og der var så meget vind at jeg fik det helt skidt..

Har aldrig prøvet så megen vippen - selvom Dolph tog det fint fint, så var det ikke særlig behageligt ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Vi tar den over broen!

 

Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg synes det må være mest skånsomt for hende, at hun blot skal forholde sig til at sidde i bilen med os, fremfor at skulle slæbes frem og tilbage mellem bil og færge og hilses på af 100 forskellige mennesker der synes hun er nuttet :-) .. for det synes ALLE jo selvfølgeligt hun er :mrgreen:

 

Vi tog også broen! Hvor langt skal I op i Sverige? Jeg tror sammenlagt vores tur tog 4 timer - men det var også i sydsverige.

 

Jeg tror godt nok også det må være forvirrende for en lille ny hvalp at komme ind på en kaotisk færge. Og man har heller ikke mulighed for en lille tissetur hvis der var noget der tydede på at den lille skulle ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi tog også broen! Hvor langt skal I op i Sverige? Jeg tror sammenlagt vores tur tog 4 timer - men det var også i sydsverige.

 

Jeg tror godt nok også det må være forvirrende for en lille ny hvalp at komme ind på en kaotisk færge. Og man har heller ikke mulighed for en lille tissetur hvis der var noget der tydede på at den lille skulle ud.

 

Vi skal laangt op, op forbi Uppsala. Turen tager mellem 10 og 12 timer :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Vi skal laangt op, op forbi Uppsala. Turen tager mellem 10 og 12 timer :???:

 

Hold da op, det er godt nok en lang tur!!

Jeg krydser fingre for at Asta er lige så nem som Pero var. Han lå på ryggen i sin taske og boblede fra start til slut :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op, det er godt nok en lang tur!!

Jeg krydser fingre for at Asta er lige så nem som Pero var. Han lå på ryggen i sin taske og boblede fra start til slut :-)

 

Ja det er en rigtigt lang tur, både for os og også for en lille hundevaps..

 

Tak skal du have, jeg håber også hun tager det lige så flot :-) Vi har bedt opdrætter at øve bil-kørsel lidt ekstra med hende, også hvor hun skal køre alene.

Det har hun taget flot, men det er jo ikke ensbetydende med at der sker det samme når hun er sammen med to fremmede.

 

Håber jeg kan få sovet i bilen, når jeg ikke skal køre. Ellers bliver det altså hurtigt nogle MEGET sure 24 timer..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville også vælge at køre. Desuden skal hunde i et af færgens bure på overfarten.:( Har ringet og spurgt om hunden må være i egen transportkasse, men nope, det må de ikke.

Håber turen går godt, og husk det koster en halv bondegård at køre for stærkt i Sverige.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...