Hop til indhold

Dårligeste film


Gæst Kahlia
 Share

Recommended Posts

Sisterhood og the traveling pants - jeg haaaader tøsefilm, og synes generelt den er nederen.. Alligevel har jeg ikke tal på hvor mange gange jeg har set den?? Sys altid de viser den om natten, når jeg ikke kan sove..

 

Hvad er det der får folk til at se film de ikke kan li?

Det er ligesom når jeg sætter en dvd på, og ender med at lave noget helt andet fordi det er en røvkedelig film!.

 

 

Star Wars filmene... UNDSKYLD til samtlige StarsWars fans, men de er simpelthen så røvsyge... :damn:

 

Ligeledes Twilight filmene... Nøj, jeg er blevet høvlet ned, men synes virkelig også at de er dårlige..

 

Nacho Libre med Jack Black. Mærkelig film...

 

Så Storbydrømme på tv2 i søndags, nøj, den var også dårlig...

 

JONNA JEANETT!!! :shock: :shock: :shock: (ledte efter en vred smiley?) det er da vist SIDSTE gang i lang tid at du kommer med i hulen!! Tror nærmest aldrig jeg bager til dig igen.. Fyyyha, kan godt forstå du har holdt stille med den der!!!

Vi andre glæder os til premiere på BD og en dejling lang twi-marathon! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Brokeback Mountain står for mig som den dårligste film stærkt efterfulgt af Titanic med Leonardo, som jeg kan huske - jeg har det med at fortrænge de dårlige film.

 

Derudover har jeg mange genre jeg helt holder mig fra.

 

 

 

Ooorh, jeg elsker Brokeback Mountain!..

 

Normalt er jeg egentlig ikke til tudefilm og ulykkelig kærlighed og alt det gejl, men jeg synes det er så godt spillet og skrevet, at jeg bliver helt knuget indeni og bare STORTUDER i slutningen..

 

*suk* det er bare SÅ sørgeligt!.. Hvorfor kan de ikke bare få lov at være sammen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ooorh, jeg elsker Brokeback Mountain!..

 

Normalt er jeg egentlig ikke til tudefilm og ulykkelig kærlighed og alt det gejl, men jeg synes det er så godt spillet og skrevet, at jeg bliver helt knuget indeni og bare STORTUDER i slutningen..

 

*suk* det er bare SÅ sørgeligt!.. Hvorfor kan de ikke bare få lov at være sammen?

 

Jeg har aldrig nået at se den færdig - jeg har set de første 20 minutter 3 gange og set lidt af midten af filmen..... :oops:

 

Jeg har normalt ikke noget imod ulykkelig kærlighed og tudefilm, men lige præcis den film fanger bare ikke og deres skuespilspræstationer (de er gode) er bare ikke nok til at fange mig :mrgreen:

 

Jeg har heller aldrig set Titanic færdig :oops:

 

Godt der bliver produceret så mange film, så er der noget for enhver smag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har aldrig nået at se den færdig - jeg har set de første 20 minutter 3 gange og set lidt af midten af filmen..... :oops:

 

Jeg har normalt ikke noget imod ulykkelig kærlighed og tudefilm, men lige præcis den film fanger bare ikke og deres skuespilspræstationer (de er gode) er bare ikke nok til at fange mig :mrgreen:

 

Jeg har heller aldrig set Titanic færdig :oops:

 

Godt der bliver produceret så mange film, så er der noget for enhver smag :mrgreen:

 

Det er nu intet under, den er bare så laaang! Og hvis der så bare skete noget... :gab:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

De kedeligste film jeg har spildt en god aften på må være:

 

Perfect Storm

Ringenes Herre (har kun set 1'eren, men følte det var spild af tid, så gad ikke se de andre)

Bænken

Monster

Den med Tom Hanks alene på en ø

 

Der er garantrisset flere, men kan ikke lige komme i tanke om dem nu - de har nemlig ikke gjort indtryk:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror aldrig jeg har følt at jeg har "spildt mit liv" ved at se en film - nogle få har jeg ikkes et færdig, der er jeg simpelthen gået.... :vedikke:

 

Der er dog mange film der har skuffet mig fælt - især bliver jeg vred når de fucker slutninger op :evil:

 

af film med irriterende slutninger der ødelægger resten af filmen kan fx nævnes The horse whisperer og Pearl Habour.

 

Så bliver jeg meget skuffet når man ødelægger et godt oplæg - som fx Harry Potter 3-6 filmene og Twilight filmene.... Det er dog ikke en "øv jeg har spildt mit liv"-fornemmelse - nærmere end "hvor kunne I gøre det I røvhuller"-fornemmelse...

 

Jeg elsker film! Jeg er så heldig at være lidt som en 5-årig mentalt :genert: Så jeg kan blive fuldstændigt opslugt, så jeg ikke sanser andet end historien og lever med i den. Det betyder desværre også, at jeg ikke kan se gysere, da jeg simpelthen bliver så bange, at jeg ikke kan være i mig selv. Er derfor holdt helt op med at se dem, det er simpelthen ikke det værd for mig...

 

Jeg kan se en film igen og igen og igen - og elsker den blot mere fordi jeg ved hvad der sker lige om lidt (igen - 5 år mentalt :mrgreen:)

 

Jeg elsker dramaer - både moderne og periode dramaer. Og så er jeg en total sucker for storfilm med tårene piskende ned af kinderne, som fx Titanic, Australia, Braveheart, Danser med ulve og Pearl Harbour (hvis de dog bare ikke havde fucket slutningen op)...

 

Og jeg må også erkende at elske chick-flicks :mrgreen: der er nu intet som en god romantisk komedie - desværre er der også masser af ringe romantiske komedier, men der er sørme også lavet mange gode: Notting Hill, Bridget Jones, Love Actually, Just like Heaven, Sleepless in Seattle, Pretty woman og mange mange mange flere....

 

Og så har jeg stor respekt for film der kan gøre så dybt indtryk, at jeg kan genskabe følelsen blot ved at høre et klip derfra. Fx filmen Beaches med Bette Midler - jeg begynder at tude blot jeg hører "Wind beneath my wings" :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dragejægerne - lød som en god eventyrfilm - lige noget for mig - men det viste sig så at være en film med noget nær verdens laveste budget, så ALT var dårligt: skuespillerne, replikkerne, plottet og nå ja, dragen som så endelig dukkede op de sidste 5 min. i filmen! Den var dårligere lavet end hunden i "En uendelig historie", og det siger ikke så lidt - og Dragejægerne er så 20-25 nyere, så teknikken burde have gjort det muligt at lave noget bedre, men nej ...

 

Det er desværre ikke den eneste dårlige film, jeg har set, men (heldigvis?) den eneste, jeg kan komme i tanke om lige p.t.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna

Uh der er mange, hvor skal jeg starte.. :hmm:

 

Generelt hader jeg gode film der viser sig at ende dårligt, jeg ser ikke film for at blive i dårligt humør, og en god film med dårlig slutning giver bare en totalt følelse af at være blevet snydt! :???:

Herunder må bl.a. 7even ligge.

 

Og så er der kedelige film.. her kan jeg umiddelbart sige "any given sunday", der er den eneste film jeg nogensinde er faldet i søvn til i en biograf!! :stupid:

 

Sidste emne må være film man har vildt høje forventninger til, som bare ikke kommer i nærheden af disse - her kan bl.a. nævnes "Kick-ass" som er tæt på at være den dårligste film jeg nogensinde har set.. gav virkelig følelsen af at jeg havde mistet de minutter af mit liv som den varede! :roll:

Og sorry til samtlige Twilight-fans herinde, men især den første film er elendig i forhold til bogen - den kommer slet ikke i nærheden af at skabe bogens niveau, bl.a. pga. dårligt skuespil.. de efterfølgende film er så heldigvis blevet bedre, og jeg skal da også ind og se den næste, men jeg synes stadigvæk ikke de når bøgerne..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kahlia
Uh der er mange, hvor skal jeg starte.. :hmm:

 

Generelt hader jeg gode film der viser sig at ende dårligt, jeg ser ikke film for at blive i dårligt humør, og en god film med dårlig slutning giver bare en totalt følelse af at være blevet snydt! :???:

Herunder må bl.a. 7even ligge.

 

Og så er der kedelige film.. her kan jeg umiddelbart sige "any given sunday", der er den eneste film jeg nogensinde er faldet i søvn til i en biograf!! :stupid:

 

Sidste emne må være film man har vildt høje forventninger til, som bare ikke kommer i nærheden af disse - her kan bl.a. nævnes "Kick-ass" som er tæt på at være den dårligste film jeg nogensinde har set.. gav virkelig følelsen af at jeg havde mistet de minutter af mit liv som den varede! :roll:

Og sorry til samtlige Twilight-fans herinde, men især den første film er elendig i forhold til bogen - den kommer slet ikke i nærheden af at skabe bogens niveau, bl.a. pga. dårligt skuespil.. de efterfølgende film er så heldigvis blevet bedre, og jeg skal da også ind og se den næste, men jeg synes stadigvæk ikke de når bøgerne..

 

Effekterne var dårligt lavede... jeg kunne ikke lade være med at grine da han klatre-hoppede op i træerne. Det ser bare for åndssvagt ud. :lol:

 

Jeg kom lige i tanke om Solskin i et pletfrit sind, både min far og jeg sad og stirrede tomt ud i luften bagefter filmen. Den var bare så mærkelig og totalt spild af tid. Og lige siden har jeg ikke kunne døje synet (eller lyden) af Jim Carrey. :hmm:

Øv, den havde jeg ellers lykkeligt glemt. Nu sidder jeg igen med den der helt tomme følelse indeni som filmen efterlod mig med. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
Effekterne var dårligt lavede... jeg kunne ikke lade være med at grine da han klatre-hoppede op i træerne. Det ser bare for åndssvagt ud. :lol:

 

Jeg kom lige i tanke om Solskin i et pletfrit sind, både min far og jeg sad og stirrede tomt ud i luften bagefter filmen. Den var bare så mærkelig og totalt spild af tid. Og lige siden har jeg ikke kunne døje synet (eller lyden) af Jim Carrey. :hmm:

Øv, den havde jeg ellers lykkeligt glemt. Nu sidder jeg igen med den der helt tomme følelse indeni som filmen efterlod mig med. :???:

 

Ja den første grænser jo faktisk til det jeg ville kalde en B-film.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Antichrist..

 

DET var virkelig en bizar film!..

 

havde købt de på tilbud, og skulle se den med en veninde.. og altså, jeg er til underlige film, og hun er vild abstrakt, men vi sad bare og fattede INGENTING. Det var SÅ mærkeligt!..

 

Man sidder bagefter og er total uforløst, og har ikke forstået halvdelen af handlingen?? :confused: :confused:

 

 

Og alligevel vil jeg gerne se den igen, et eller andet sted??

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja elendige film er der nok af... men de værste er vel dem, hvor man bliver skuffet... ligesom de bedste er dem, hvor man bliver positivt overrasket:-D

 

Jeg tror faktisk at Pirates of the caribien 3 må være det mest skuffende jeg har set længe.. Øv altså.. Sorry smukke Johnny - du mistede en fan der.. Gider i hvert fald ikke se 4'eren..!:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kedelig!

 

Forvirrende!

 

Kedelig!

 

Nedern!

 

Rundtosset!

 

oooog...kedelig! :mrgreen:

 

:skraek: Jeg er SÅ uenig, men det kan jeg godt leve med at være :mrgreen: Jeg synes at den er vildt god!

 

Uh der er mange, hvor skal jeg starte.. :hmm:

 

 

 

Sidste emne må være film man har vildt høje forventninger til, som bare ikke kommer i nærheden af disse - her kan bl.a. nævnes "Kick-ass" som er tæt på at være den dårligste film jeg nogensinde har set.. gav virkelig følelsen af at jeg havde mistet de minutter af mit liv som den varede! :roll:

 

Ha, hvor er det sjovt, jeg havde de laveste forventninger til den film, nu er det en af mine favoritter :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Generelt hader jeg gode film der viser sig at ende dårligt, jeg ser ikke film for at blive i dårligt humør, og en god film med dårlig slutning giver bare en totalt følelse af at være blevet snydt! :???:

Herunder må bl.a. 7even ligge.

 

Noooo, 7even har da den fedeste slutning, jeg eelsker den (selvom den er makaber :blink:), og jeg gider heller ikke se film, der gør mig i dårligt humør, men ellers giver jeg dig ret. En slutning kan enten redde en hel film eller ødelægge den. Jeg har for nylig set et par halvdårlige film, hvor en genial slutning alligevel fik mig til at synes at det var da vist egentlig en meget go' film :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...