Hop til indhold

Dårligeste film


Gæst Kahlia
 Share

Recommended Posts

Antichrist..

 

DET var virkelig en bizar film!..

 

havde købt de på tilbud, og skulle se den med en veninde.. og altså, jeg er til underlige film, og hun er vild abstrakt, men vi sad bare og fattede INGENTING. Det var SÅ mærkeligt!..

 

Man sidder bagefter og er total uforløst, og har ikke forstået halvdelen af handlingen?? :confused: :confused:

 

 

Og alligevel vil jeg gerne se den igen, et eller andet sted??

 

Den film sad som en lille torn og borede sig ind ... jeg kunne simpelthen ikke finde ud af den. Alle de mærkelige ting i den som jo måtte betyde bare et-eller-andet. Så ikke nok med at jeg spildte min tid på filmen .. nææææh, jeg skulle da også lige bruge en time på at researche flere forskellige fortolkninger af den. Og alle snakkede om kristendommen og jesus og genopstandelsen og jeg skal komme efter dig. Så det fik jeg heller ikke noget ud af. Total øv-følelse ! :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst n1nna
:skraek: Jeg er SÅ uenig, men det kan jeg godt leve med at være :mrgreen: Jeg synes at den er vildt god!

 

 

 

Ha, hvor er det sjovt, jeg havde de laveste forventninger til den film, nu er det en af mine favoritter :mrgreen:

 

Ja det er utroligt så stor betydning ens tilgang/forventning har! :5up: Måske derfor jeg synes de efterfølgende Twilight-film var lidt bedre end den første?! :hmm: ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
Noooo, 7even har da den fedeste slutning, jeg eelsker den (selvom den er makaber :blink:), og jeg gider heller ikke se film, der gør mig i dårligt humør, men ellers giver jeg dig ret. En slutning kan enten redde en hel film eller ødelægge den. Jeg har for nylig set et par halvdårlige film, hvor en genial slutning alligevel fik mig til at synes at det var da vist egentlig en meget go' film :mrgreen:

 

Spoiler:

Jeg var så skuffet over at den ikke endte med at Somerset (Morgan Freeman) havde snydt psykopaten (og publikum) på en eller anden snedig måde! :fornaermet: Synes ikke han havde fortjent at "vinde" ved både at dræbe familien og blive dræbt selv..! :evil:

 

Men giver dig helt ret i at en slutning i mange tilfælde er super afgørende for hele filmen.. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den film sad som en lille torn og borede sig ind ... jeg kunne simpelthen ikke finde ud af den. Alle de mærkelige ting i den som jo måtte betyde bare et-eller-andet. Så ikke nok med at jeg spildte min tid på filmen .. nææææh, jeg skulle da også lige bruge en time på at researche flere forskellige fortolkninger af den. Og alle snakkede om kristendommen og jesus og genopstandelsen og jeg skal komme efter dig. Så det fik jeg heller ikke noget ud af. Total øv-følelse ! :fornaermet:

 

Nej, vi brugte også rigtig lang tid på google bagefter!..

 

jeg fandt endda et par opgaver om den, som jeg sad og læste igennem.. Dog følte jeg mig stadig ikke klogere? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...