Hop til indhold

At hente en boldt.


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

Jeg øvede på et tidspunkt noget dogdancing med min GD. Den del hvor hunden springer op i armene på hundefører undlod jeg dog at træne, at praktiske grunde :slem:

 

Der er faktisk mindst én GD, som er rigtig god til dogdancing :5up:

Honey the Great Dane | drooling, dancing and a few adventures in between…

Link til indlæg
Del på andre sites

Min Grande søger spor uden problemer og elsker det .-) han henter alt hvad vi kaster , og lægger det fint foran os . Han er utroligt dygtig til alt hvad han lærer, og lærer meget hurtigt . Vi har haft Etnologisk institut til at sætte os i gang med den helt rigtige træning ,,og det har været fantastisk ! ejeren hedder nu Tilde , før var det Roger Arbrandes der havde det . Jeg kan stærkt anbefale Tilde , super dygtigt både til adfærd og almindelig træning ! Vi har fået en helt ny hund efter hun er kommet ind i vores liv ;-) kh Eva

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit råd: Glem det!

Grander er bare ikke de store apportører :lol:

 

med den siste nye erfaring så har du måske ret ivert fald vad angår tulle men vad laver du med Vinni laver i ikke et elleranet tulle måske osse kunne have

glæde af at prøve.. en ting som hun er rimlig dygtig til er at ko på komando men det for hun vel næppe brugt hoved af.:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

med den siste nye erfaring så har du måske ret ivert fald vad angår tulle men vad laver du med Vinni laver i ikke et elleranet tulle måske osse kunne have

glæde af at prøve.. en ting som hun er rimlig dygtig til er at ko på komando men det for hun vel næppe brugt hoved af.:hmm:

 

Vinnie elsker klikkertræning og kan mange tricks. Hun kan bl.a. neje, ryste på hovedet, gø, og selvfølgelig sit og dæk. Tricks med poterne har vi undgået, da hun er meget ivrig og før er kommet til at kvæste både mig og min søn ;-)

Men der er jo en million andre tricks man kan lave, og man behøver ikke at bruge klikker.

 

Af lege kan hun godt lide at gribe bamser, som bliver kastet til hende. Men kun en 2 - 3 kast, så gider hun ikke mere. hun kan også godt lide trækkeleg med bamser, men igen kun kort tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlie Brown

At søge efter godbidder var altid et hit hos os - helst med noget udfordring i , altså hvor de var gemt - og gerne under f.eks en skål el.lign som var vendt på hoved.... var ligeså sjovt indenfor som udenfor.

Kniber det lidt med interessen for godbidderne så prøv med kogt svinelever i tern (evt bagefter tørret i ovnen) det er det direkte link til en GD hjerne :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vinnie elsker klikkertræning og kan mange tricks. Hun kan bl.a. neje, ryste på hovedet, gø, og selvfølgelig sit og dæk. Tricks med poterne har vi undgået, da hun er meget ivrig og før er kommet til at kvæste både mig og min søn ;-)

Men der er jo en million andre tricks man kan lave, og man behøver ikke at bruge klikker.

 

 

Jeg får bare de sjoveste billeder i hovedet, af en GD, der kaster ben og poter omkring. Det må virkelig være et syn :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlie Brown
med den siste nye erfaring så har du måske ret ivert fald vad angår tulle men vad laver du med Vinni laver i ikke et elleranet tulle måske osse kunne have

glæde af at prøve.. en ting som hun er rimlig dygtig til er at ko på komando men det for hun vel næppe brugt hoved af.:hmm:

 

Prøv gøre som hende her .... skal i nok få meget sjov og hygge ud af Great Dane Honey - teaching your dog to pick up his toys (clicker training dog tricks) - YouTube

 

Tåååååålmodighed :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...