tjikson Skrevet Januar 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2011 Skal vi ikke se en masse Hf-hunde der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 jeg vil købe en guldfisk der skal hedde Bjarne, også stiller vi op Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 jeg vil købe en guldfisk der skal hedde Bjarne, også stiller vi op Jeg får helt lyst til at have guldfisk når jeg ser Harry Potter 6 hvor ham Snobbevom fortæller om den dag han fik en bowle hvor der lå et blomsterblad i. Og mens han stod og kiggede på det sank bladet ned i bunden af bowlen og forvandlede sig til en lille fisk. Bladet kom fra en lilje, Harrys mor Lily! Fisken kaldte han Fransis Synes det er sådan en smuk lille historie :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Hvis min hund havde været...... mindre utålmodig og knap så interesseret i andre hunde...... så ville jeg have fået martin til at kører mig ind, men mon ikke der er lang kø sådan et sted? Held og lykke til dem der tager derind :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Gider da ikke være med til sådan en konkurrence. For det første ved jeg da at jeg har Danmarks sødeste kæledyr, så det behøver jeg ikke andre til at fortælle mig,.... for det andet er det åbenbart kun jyder og fynboer de vil have med. .... Måske fordi de ved at konkurrencen ellers ville blive for forudsigelig?. :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Gider da ikke være med til sådan en konkurrence. For det første ved jeg da at jeg har Danmarks sødeste kæledyr, så det behøver jeg ikke andre til at fortælle mig,.... for det andet er det åbenbart kun jyder og fynboer de vil have med. .... Måske fordi de ved at konkurrencen ellers ville blive for forudsigelig?. :slem: Har i sådan en butik på sjælland? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Har i sådan en butik på sjælland? Det regner jeg ikke med, efter hvad der står omkring hvor man kan være med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Jeg får helt lyst til at have guldfisk når jeg ser Harry Potter 6 hvor ham Snobbevom fortæller om den dag han fik en bowle hvor der lå et blomsterblad i. Og mens han stod og kiggede på det sank bladet ned i bunden af bowlen og forvandlede sig til en lille fisk. Bladet kom fra en lilje, Harrys mor Lily! Fisken kaldte han Fransis Synes det er sådan en smuk lille historie :hjerte: Så synejeg du skal ha en guldfisk . MEN PAS PÅ KATTENE! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Så synejeg du skal ha en guldfisk .MEN PAS PÅ KATTENE! EJ TAK! ikke efter at Pushkatten har fået smadret en lampe af glas og en højtelsket hjerneformet Le Creuset sukkerskål TÆNK om han vil ødelagt en hel bowle med fisk og det hele! :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 EJ TAK! ikke efter at Pushkatten har fået smadret en lampe af glas og en højtelsket hjerneformet Le Creuset sukkerskål TÆNK om han vil ødelagt en hel bowle med fisk og det hele! :damn: Det var da en fjollet form Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Det var da en fjollet form hjerTeformede!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 hjerTeformede!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts