Hop til indhold

Boris ser fjernsyn.. -Gør din?

Rams
 Share

Recommended Posts

Helt seriøst, så har jeg taget Boris i, at ligge og kigge fjernsyn:lun:

I formiddags var det lidt af en Nik&Jay feat Burhan G musikvideo.

Og for nyligt var det 5-10 min af en håndboldkamp.

Oftest er det når jeg ser noget på animal planet, at han ligger og kigger med i 2-5 min.

den anden dag kiggede en kammerat forundret på det lille kræ og sagde, at han da ikke burde kunne se det, der eri fjernsynet..

Det er bare totalt nuttet når han gør det. Han ligger vendt lige imod fjernsynet og kigger så bare direkte ind i fjernsynet og da han så håndboldkamp, bevægede han også hovedet, som om han fulgte håndboldspillernes bevægelser..:genert::lun:

Dexter har aldrig rigtigt gjort det. Han har kigget lidt mærkeligt på fjernsynet én gang, da der var et ulvehyl deri.

Gør din hund det?

Og kan en hund egenligt se billedet i fjernsynet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Er helt sikker på de kan se billederne i tv'et.

Jeg synes virkelig det er noget af det sjoveste, når Oskar bliver grebet af tv-udsendelserne.

Oskars favorit er helt sikkert også programmer med dyr. Dem kan han følge længe, og nogle gange har jeg haft Animal Planet kørende, mens jeg lavede noget andet. Du ved, sådan for at underholde hunden lidt :engel:

En anden gang har jeg ligget i sengen og set et afsnit af tv-serien Merlin. Det her afsnit var et hvor der var en drage eller noget med. Oskar synes det var sååååå spændende, og fulgte dragen med øjnene. Da dragen så går mod venstre og ud af billedet, så kan man se Oskars lille hoved bevæge sig i samme retning som dragen, og se forvirret ud, for hallo! Dragen gik jo den vej, hvorfor er den så væk?!

Ud over dyr, så er babyer og babylyde også et hit. Oskar ligger som forstenet og kigger på de små underlige skabninger i kassen, alt imens hans lille hoved roterer som kun en mops kan gøre det :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen skal bilde mig ind at hunde ikke kan se fjernsyn, måske kunne de ikke i gamle dage da billederne ikke var så gode, og fjernsynet var lille, men både Luna og Baldur har da set fjernsyn, og også her er det især animal planet der er et hit :mrgreen:

Jeg kan også godt lide at se Animal Planet, og her rejser Luna sig så op i sofaen, sætter sig til rette med front mod fjernsynet, og så sidder hun ellers og kigger :-D

Baldur har jeg en lille film af hvor han følger en løvejagt på fjernsynet, desværre kan jeg ikke gå ind på youtube herude fra arbejdet af, så jeg kan ikke lige vise dig den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe ja, min den store og vores hvalp ser også fjernsyn. Det skal bare helst være noget med dyr eller tegnefilm.

De siger ikke noget, de ligger bare og kigger på skærmen og kan gøre det længe.

Min mands hund ser derimod ikke fjernsyn. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Er helt sikker på de kan se billederne i tv'et.

Jeg synes virkelig det er noget af det sjoveste, når Oskar bliver grebet af tv-udsendelserne.

Oskars favorit er helt sikkert også programmer med dyr. Dem kan han følge længe, og nogle gange har jeg haft Animal Planet kørende, mens jeg lavede noget andet. Du ved, sådan for at underholde hunden lidt :engel:

En anden gang har jeg ligget i sengen og set et afsnit af tv-serien Merlin. Det her afsnit var et hvor der var en drage eller noget med. Oskar synes det var sååååå spændende, og fulgte dragen med øjnene. Da dragen så går mod venstre og ud af billedet, så kan man se Oskars lille hoved bevæge sig i samme retning som dragen, og se forvirret ud, for hallo! Dragen gik jo den vej, hvorfor er den så væk?!

Ud over dyr, så er babyer og babylyde også et hit. Oskar ligger som forstenet og kigger på de små underlige skabninger i kassen, alt imens hans lille hoved roterer som kun en mops kan gøre det :lol:

Årh ja!

Kommer der ikke snart en ny sæson af Merlin?!:klap:

Jeg synes også bare, at det var så sjovt, da Boris kiggede håndboldkamp. For alle i min familie er håndboldgale:roll: undtagen mig, så det skulle da lige passe at jeg også skulle få en håndboldgal hund:roll::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh ja!

Kommer der ikke snart en ny sæson af Merlin?!:klap:

Jeg synes også bare, at det var så sjovt, da Boris kiggede håndboldkamp. For alle i min familie er håndboldgale:roll: undtagen mig, så det skulle da lige passe at jeg også skulle få en håndboldgal hund:roll::mrgreen:

Nej, næste sæson kommer vidst først til 2012 :???::???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nana ser helt klart tv :-D

Men stort set kun når det handler om hunde - hun reagerer på lyde fx. gøen.

Bamse kunne ikke være mere ligeglad - dog reagerer han på gøen eller ulvehylen.

Luna reagerer også på gøen, men det virker ikke helt som om hun forbinder den med fjernsynet, hun løber i hvert fald til tider rundt i huset og leder efter den famøse hund :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna reagerer også på gøen, men det virker ikke helt som om hun forbinder den med fjernsynet, hun løber i hvert fald til tider rundt i huset og leder efter den famøse hund :lol:

Jeg kan slet ikke se hundeprogrammer længere. For ligeså snart en hund i fjernsynet gør, så får Dexter et gøflip og fræser ud til fordøren for at gø af dem 'der tydeligvis' står og gør derude:damn::damn::damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan slet ikke se hundeprogrammer længere. For ligeså snart en hund i fjernsynet gør, så får Dexter et gøflip og fræser ud til fordøren for at gø af dem 'der tydeligvis' står og gør derude:damn::damn::damn:

Æv altså, men min indre film af Dexter fik mig nu alligevel til at grine :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Flipsedyret elsker Victoria Stillwell og så sad klistret til skærmen når hun var på - har overvejet om jeg skulle investere i nogle dvd'er med hende for hans skyld...

men han ser meget fjernsyn, men han er ikke så vild med de dvd'er vi har, til gengæld bliver det til en del tv-kiggeri når vi er ved mine forældre :mrgreen::lun:

Redigeret af potil
Link til indlæg
Del på andre sites

Det samme kan ske her i huset, ligesom en ringklokke kan få hundene til at fare ud til døren, i den tro at nu får vi gæster. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det samme kan ske her i huset, ligesom en ringklokke kan få hundene til at fare ud til døren, i den tro at nu får vi gæster. :lol:

Mine hunde reagerer voldsomt når der er en bestemt slags ringeklokke i TV. Sagen er bare den at vi aldrig har haft ringeklokke... De har faktisk aldrig hørt sådan én IRL, da ingen vi kender har én - meeeget mystisk...! :hmm:

Hverken Daiwa eller Frostie har nogensinde set fjernsyn, men Iso..! Hun ser både fjernsyn og video på computeren. Og er der agiligtyvideos så er hun bare helt på! Jeg har sågar taget hende i at sidde og følge med i video på computeren - via et spejl!!! :shock: Min søsters ene hund, der kommer fra den samme kennel (og samme linier) ser også fjernsyn, som den eneste af hendes hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Alfred11

Jeg tror også på de om ikke andet kan registrere at der er noget der bevæger sig.. Siden Alfred var helt lille har han når fjensynet har været tændt fulgt med i et par min. Nu er han så begyndt med at følge musen (pilen) på skærmen når jeg sidder med min bærbar.. Så hans i forvejen flade snude bliver mast helt ind i skæmen i håb om at fange pilen når den bevæger sig:stupid::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites