Hop til indhold

Aktivitet hos Maxizoo i Århus / Tilst


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg sad lige og surfede hunde-udstyr :oops: som man jo gør når man får sin hvalp om 6 laaaaaaaange uger :lol:

 

Og faldt over en aktivitet hos Maxi-zoo i Tilst (ude ved Bilka / Toys R us).

 

Torsdag d 3. juli afholder de aktivitetsaften om mental aktivering og Nina Ottesens produkter kl 17-18. Man må gerne tage sin hund med så den kan prøve produkterne :-) Og man kan få 20% rabat på alle Nina Ottesens produkter hvis man køber dem denne aften...

 

Så til dem fra Århus-området kunne det måske være en mulighed... Og til dem uden bil (eller stedsans hehe) så kan jeg fortælle at bus nr 14 kører til døren :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst daytime

Ihhh hvor lyder det spændende.... men :cry:

Desværre kan jeg så sige, at Århus bybusser ikke medtager hunde... eller rettere ikke min hund.. men vist nok hunde der kan komme i tasker. Det kunne jeg så lige lufte min utilfredshed over. Bor man i Århus og har hund... skal man åbenbart investere i en bil *SUK* (kigge fortvivlet på bankkontoen).

;-)

MEN de blå busser tager hunde med.. så jeg kører da til Randers, skifter til bus til Viborg, og kan så komme med en tredie bus til Århus, der holder ved Bilka GGGGGGGGG

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Var der nogen der tog til det? og var det godt?

 

Vi var i Pet Store den anden dag og så nogle Nina Ottesens hunde"spil" manden var vildt begejstret :-D Hvilket er fantastisk, for jeg havde funderet lidt over hvordan jeg skulle forklare ham at min hund ikke kunne leve videre uden legetøj til 400 kr :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Var der nogen der tog til det? og var det godt?

 

Vi var i Pet Store den anden dag og så nogle Nina Ottesens hunde"spil" manden var vildt begejstret :-D Hvilket er fantastisk, for jeg havde funderet lidt over hvordan jeg skulle forklare ham at min hund ikke kunne leve videre uden legetøj til 400 kr :mrgreen:

 

Jeg havde glemt datoen :genert: så var ikke derude :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...