Hop til indhold

Paradise hotel


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

  • Svar 128
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:banan::banan::banan:

 

årets højdepunkt! jeg elsker paradise hotel usandsynligt højt. jeg har en ph-keychain som jeg stolt går og vifter med i tide og utide :lol: observationer ind til nu:

 

- daghan mener selv, at han er en alfahan. jeg mener, at han er dødbelastende, og jeg tror, at de andre snart opdager det. han tager også for meget sol.

- daghans partner blir den nye amalie, evt. kombineret med anna, hvis nogle kan huske hende, stakkels pige.

- ham med byttekortet ligner finn nørbygaard.

- janni, den gamle, blir årets intellektuelle højdepunkt.

- jeg håber allerede, at jacob vinder.

Link til indlæg
Del på andre sites

jo, paradise-søndage :hjerte:

 

det plejer også at kunne ses fra hjemmesiden - de sidste to sæsoner har det dog kostet penge, men selvfølgelig en mulighed hvis man er helt desperat.

 

Totalt yndligngssøndage :klap:

 

Dem har vi så ikk mere på grund af Sofie. og jeg ser det heller ikke om aftenen, dels fordi jannik ikke gider se det og fordi vi jo skal tidligt op næste morgen.

Til gengæld har jeg optaget det og kan se det i fred og ro om formiddagen :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Totalt yndligngssøndage :klap:

 

Dem har vi så ikk mere på grund af Sofie. og jeg ser det heller ikke om aftenen, dels fordi jannik ikke gider se det og fordi vi jo skal tidligt op næste morgen.

Til gengæld har jeg optaget det og kan se det i fred og ro om formiddagen :klap:

 

Det kræver, at man går hjemme om formiddagen :???:

 

Jeg har aldrig rigtig fulgt med. Sidste år var jeg på barsel og var på et tidspunkt tvangsindlagt til det (baby endelig faldet i søvn på min mave - jeg sad på sofa. Fjernbetjeninger langt væk og kanal på tv3) Efter en søndag eftermiddag med det, så jeg resten af sæsonen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også være arbejdsløs. Bare en dag om ugen. Og så måske indtil kl 10 og efter kl 14 :engel:

 

Be carefull what you wish for :???:

 

jeg blev færdig med skole midt i december og har gået hjemme siden, søger elevplads men de hænger ikke på træerne.

 

det er ikke fordi jeg ikke kan få tiden til at gå, jeg synes virkelig bare der mangler noget udfordring i hverdagen. Så jeg vil godt undvære PH for et job ;-)

 

Men jeg kan sagtens følge dig at en ekstra fridag om ugen er fedt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Be carefull what you wish for :???:

 

jeg blev færdig med skole midt i december og har gået hjemme siden, søger elevplads men de hænger ikke på træerne.

 

det er ikke fordi jeg ikke kan få tiden til at gå, jeg synes virkelig bare der mangler noget udfordring i hverdagen. Så jeg vil godt undvære PH for et job ;-)

 

Men jeg kan sagtens følge dig at en ekstra fridag om ugen er fedt :mrgreen:

 

 

Ja det er jo lige det. Det skal kun være en dag om ugen. Lige pt er jeg også ekstra træt, da mindstebarnet sover elendigt. Jeg går i seng senest 20.30 og er stadig komplet færdig næste dag :oops: Men jeg er så oppe mange gange om natten og bliver vækket helt ml 4-5 :damn: Være på med to børn, aflevere dem, på arbejde, hjem og være på igen indtil jeg vælter omkuld og det hele starter forfra

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

jeg ser det os' :genert:

 

men følger ikke super meget med i det..

og havde det også sådan de første sæsoner, at det var ihvertfald ikke noget jeg gad at se..

men så var der pludselig bekendte med i det norske..

og en knald god sæson, med super fede folk (norsk paradise), i 2009, tror jeg det var.

men nu ser jeg det kun, for at få mig et godt grin :mrgreen:

det er skam meget sjovt.. men gud jeg forstår ikke at folk vil være med i det??

 

og så sheila-marie i den her sæson... som bevist ligger og kigger op på kameraet, når de "hygger" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg ser det os' :genert:

 

men følger ikke super meget med i det..

og havde det også sådan de første sæsoner, at det var ihvertfald ikke noget jeg gad at se..

men så var der pludselig bekendte med i det norske..

og en knald god sæson, med super fede folk (norsk paradise), i 2009, tror jeg det var.

men nu ser jeg det kun, for at få mig et godt grin :mrgreen:

det er skam meget sjovt.. men gud jeg forstår ikke at folk vil være med i det??

 

og så sheila-marie i den her sæson... som bevist ligger og kigger op på kameraet, når de "hygger" :lol:

Neeej hvor dumt :lol: :lol:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Okay? Har du så hørt noget om hvad der ligger bag at han er taget derned? Altså jeg forstår det simpelthen ikke... Men ja jeg vil jo gerne glo på det :engel::oops:

 

 

Tror der var en facebookgruppe for at få ham derned...hehe...men er ik sikker...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...