Hop til indhold

Plet på halen hos hvid hund?

Recommended Posts

Obelix har i lang tid haft en plet midt på halen, han har ikke altid haft den men den dukkede vel op da han var omkring 6 måneder (han bliver 1 år om lidt), nu er han netop blevet trimmet i fredags og nu fremstår den helt tydeligt igen (den var ret godt skjult da han var langpelset) :hmm:.

Men hvad filen kan det være :confused:... Pletten er på str med en 2 krone, ligner lidt en fedtplet, men pelsen er helt fin at røre ved og huden omkring ser også fin ud. Han er overhovedet ikke generet af det, det er kun mit øje som falder på den konstant ISÆR nu hvor han er trimmet.

Trimmeren sagde han havde en super god og lækker pels og var holdt rigtig flot :-D. Desværre glemte jeg at spørge hende om pletten, det var først da jeg kom hjem mit øje igen blev fanget af den.

Nogle som har oplevet noget lignende :confused:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for dit svar :5up:.

Jeg må prøve at søge lidt rundt, måske der også findes en måde at få bugt med den :hmm:.

jeg er selvfølgelig ikke sikker på, at det er det samme. men konklusionen var vist, at det er helt naturligt og normalt, at pelsen er lidt anderledes lige der. mine forældres (vildtfarvede) terrier, har også sådan nærmest en hvid ring ca. midt på halen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv æv at det ikke lige er noget man kan undgå :???:.

Gad vide hvad man gjorde hvis man skulle udstille :hmm:, der er sådan en plet vel ikke tilladt. Men der findes sikkert nogle smarte produkter som kan camuflere det lidt :rolleyes:.

Det er jo heller ikke fordi det som sådan betyder noget, men derfor irritere den mig altså alligevel :stupid:. Håber det måske bliver mindre tydeligt med alderen :x2:.

Link til indlæg
Del på andre sites