Gæst Obelix Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 Obelix har i lang tid haft en plet midt på halen, han har ikke altid haft den men den dukkede vel op da han var omkring 6 måneder (han bliver 1 år om lidt), nu er han netop blevet trimmet i fredags og nu fremstår den helt tydeligt igen (den var ret godt skjult da han var langpelset) :hmm:. Men hvad filen kan det være ... Pletten er på str med en 2 krone, ligner lidt en fedtplet, men pelsen er helt fin at røre ved og huden omkring ser også fin ud. Han er overhovedet ikke generet af det, det er kun mit øje som falder på den konstant ISÆR nu hvor han er trimmet. Trimmeren sagde han havde en super god og lækker pels og var holdt rigtig flot . Desværre glemte jeg at spørge hende om pletten, det var først da jeg kom hjem mit øje igen blev fanget af den. Nogle som har oplevet noget lignende . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Februar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2011 ja, der har været en tråd om noget lignende engang, måske var det amocca? det er noget med, at der sidder en fedtkirtel el.lign. lige midt på halen, som kan gøre, at pelsen der er anderledes ... jeg leder lige efter tråden! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Februar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2011 arj, jeg kan desværre ikke finde et - du kan evt. prøve selv at søge lidt rundt. det er vist ikke amocca så, men hvem så :hmm:jeg mener, at det var en sort, korthåret hund, det handlede om. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Februar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2011 Tak for dit svar :5up:. Jeg må prøve at søge lidt rundt, måske der også findes en måde at få bugt med den :hmm:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Februar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2011 Tak for dit svar :5up:. Jeg må prøve at søge lidt rundt, måske der også findes en måde at få bugt med den :hmm:. jeg er selvfølgelig ikke sikker på, at det er det samme. men konklusionen var vist, at det er helt naturligt og normalt, at pelsen er lidt anderledes lige der. mine forældres (vildtfarvede) terrier, har også sådan nærmest en hvid ring ca. midt på halen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Februar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2011 Jeg må prøve at søge lidt rundt, måske der også findes en måde at få bugt med den :hmm:. Det tror jeg ikke du kan, af den grund Søster lagkage giver. På min sorte hund var hårene helt hvide, men det blev mindre synligt da hun blev voksen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Februar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2011 Det er en kirtel der sidder der. Min mors labradorblanding har på sine gamle dage helt mistet pelsen lige på det sted. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Februar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2011 Æv æv at det ikke lige er noget man kan undgå . Gad vide hvad man gjorde hvis man skulle udstille :hmm:, der er sådan en plet vel ikke tilladt. Men der findes sikkert nogle smarte produkter som kan camuflere det lidt . Det er jo heller ikke fordi det som sådan betyder noget, men derfor irritere den mig altså alligevel :stupid:. Håber det måske bliver mindre tydeligt med alderen . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret Februar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2011 Det er ganske rigtigt noget med en kirtel af en art. Mingus har en sort plet på sin hvide hale Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts