Hop til indhold

Udstillinger, hvor og hvornår?


Gæst Martine
 Share

Recommended Posts

Gæst Martine

Hej i glade GD mennesker :-)

 

Jeg er håbløst forelsket i GD-racen, men ejer ingen. Det har jeg nu tænkt mig at gøre noget ved, men ikke uden at være sikker på, at racen passer til mig og mit hjem. Derfor håber jeg, at i herinde måske kunne fortælle mig, hvor og hvornår der holdes GD udstillinger. Synes kun jeg kan finde noget om udstillinger i Jylland (bor selv på Sjælland) - kan det virkelig passe?!

Ville gerne møde nogle flere af de smukke dyr og menneskene bag til en snak og sådan, inden jeg kaster mig videre ud i projekt-GD :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan se alle DKKs udstillinger her , Så vidt jeg kan se, så afholder grand danois klubber skue i Korsør d. 09.04.

 

Ellers er der også flere udstillinger her i foråret på sjælland, der er åbent for alle racer, men om der er grand danois tilmeldt kan man ikke se før programmet kommer ud...

 

Og så er der International udstilling i Hillerød d7. maj. Der kommer helt sikkert grander

Link til indlæg
Del på andre sites

Og samlet udstillingskalender fra Grand Danois Klubben:

 

http://www.granddanoisklubben.dk/Kalender.html

 

 

Hmmmm, mit link viser sikkert til de samme aktiviteter som Amoccas... Og her mangler endda skuer.

 

Og endnu en tilføjelse: Den svenske kennel klub afholder udstilling i Malmö i marts. Her vil også være mulighed for at se GD. Der plejer at deltage relativt mange danskere på den udstilling.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...