Hop til indhold

Milo's første dag hos os


Imba
 Share

Recommended Posts

Ai hvor er han altså nuser.

 

Og der kan du se med de fod billeder :blink:

 

Hmm, kan man også få sådan noget blødt noget at ligge på, til mennesker? :mrgreen:

 

Du har helt ret med de fod billeder :mrgreen: Kommer til at tænke på dig og Aslan hver gang jeg får taget et billede med et par fødder i :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun:

 

Flere billeder :ivrig:

 

Hihi :blink: Jeg arbejder på sagen, men har jo ikke så meget tid til at være online lige i den første tid her. - og så har jeg også været (er stadig faktisk :cry:) syg, så det er rigtig surt. Men jeg er ved at overføre billeder fra kameraet til computere, så billederne kommer, det lover jeg :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han dejlig :lun:

 

Tænk at det nu blev allerede :lol:

 

Tænk sådan har jeg det på en måde også- jeg har veeentet og veeeentet og glæææædet mig, og pludselig så er det faktisk nu. Og hvor er han skøn- vi nyder rigtig livet.

 

 

--- og der gik kun en nat før det blev enstemmigt bestemt (af undertegnede, Milo og Imba-mand) at han skulle være sengehund og sove hos os :lun::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Tænk sådan har jeg det på en måde også- jeg har veeentet og veeeentet og glæææædet mig, og pludselig så er det faktisk nu. Og hvor er han skøn- vi nyder rigtig livet.

 

 

--- og der gik kun en nat før det blev enstemmigt bestemt (af undertegnede, Milo og Imba-mand) at han skulle være sengehund og sove hos os :lun::oops:

Så er alt jo godt :lol:

 

Der går ofte ikke længe før hunde, hvis ejere er herinde, ender i sengen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

--- og der gik kun en nat før det blev enstemmigt bestemt (af undertegnede, Milo og Imba-mand) at han skulle være sengehund og sove hos os :lun::oops:

 

Det er det gode ved at have lille hund, den kan ligge på hovedpuden ved siden af en.

Jeg er vokset op med to kleine munster lænder...også senge hunde, og DET savner jeg, men vi skulle have trippel seng hvis der skulle være plads til aslan som stor :roll:

Men du kan jo lige nyde "hund i seng" på mine vegne :blink::blink::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er det gode ved at have lille hund, den kan ligge på hovedpuden ved siden af en.

Jeg er vokset op med to kleine munster lænder...også senge hunde, og DET savner jeg, men vi skulle have trippel seng hvis der skulle være plads til aslan som stor :roll:

Men du kan jo lige nyde "hund i seng" på mine vegne :blink::blink::blink:

 

Det gør jeg så... og i fulde drag. Det er så dejligt og hyggeligt, og meget lettere for ham at komme i kontakt hvis han skal ud. Har bestemt ikke fortrudt det :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes nok jeg har kunnet mærke "hund i seng" vibrationer :blink::blink::blink:

 

:ivrig::ivrig::sove:

 

Hihi godt det virker. Det er næsten lige så godt som god karma :lol:

 

Kan du også mærke en kildren i dine tæer hver gang jeg får taget et billede af Milo med fødder i? :lol::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det gør jeg så... og i fulde drag. Det er så dejligt og hyggeligt, og meget lettere for ham at komme i kontakt hvis han skal ud. Har bestemt ikke fortrudt det :lun:

 

Lige den der synes jeg også har været god med hvalpe :-D

 

At man opdager første piiiv :-D

 

Og ja så er det sååå hyggeligt, min lille Maggiepige som er min sidste hvalp, hun lagde sig imellem min kind og skulder :lun:, eller skråt over mit bryst eller hals, uha det var hyggeligt :lun:

 

Jeg tror at hun synes at det var dejligt at hun endelig kunne komme heeelt tæt på den menneskemor hun havde kendt helt fra mine sange for de små fostre :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher

Årh hvor er han bare stadig helt fantastisk sød :lun::lun:

Han har ikke lavet så meget ballade så I bliver nødt til at sende ham tilbage :blink:

Ej okai, han har fået et helt fantastisk godt hjem hos jer - det kunne vist ikke blive bedre :oops: -- Og er da glad for at han alligevel endte i sengen:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...