Hop til indhold

DR2, Søndag, 20.30: "Forsøgshunde til salg"


Gæst snevinter
 Share

Recommended Posts

Jeg er en kylling kan ikke tåle at se sådanne udsendelser. Bare jeg ser en reklame fra wspa, så får jeg det dårligt og skynder mig at skifte kanal.

 

Jeg støtter dem med penge.

 

Men syntes det er flot når nogle gør en aktiv indsats for at bedre forholdende for dyr der lider.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er en kylling kan ikke tåle at se sådanne udsendelser. Bare jeg ser en reklame fra wspa, så får jeg det dårligt og skynder mig at skifte kanal.

 

Jeg støtter dem med penge.

 

Men syntes det er flot når nogle gør en aktiv indsats for at bedre forholdende for dyr der lider.

 

Gad vidst om vi kommer fra samme rede :hmm: jeg har det på præcis samme måde :genert::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Jeg er en kylling kan ikke tåle at se sådanne udsendelser. Bare jeg ser en reklame fra wspa, så får jeg det dårligt og skynder mig at skifte kanal.

 

Jeg støtter dem med penge.

 

Men syntes det er flot når nogle gør en aktiv indsats for at bedre forholdende for dyr der lider.

 

 

Jeg synes også det er flot. Det må virke så umuligt på en måde, for der er så mange sager og så mange dyr der lider - og ofte er det svært, hvis ikke umuligt, at bevise hvad der foregår. Det er det, som jeg synes er flot - at der er nogle som bliver ved, og bliver ved, selvom de skal se alle disse lidelser og nogle gange må vende ryggen til et lidende dyr, fordi de ikke kan hjælpe alle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også det er flot. Det må virke så umuligt på en måde, for der er så mange sager og så mange dyr der lider - og ofte er det svært, hvis ikke umuligt, at bevise hvad der foregår. Det er det, som jeg synes er flot - at der er nogle som bliver ved, og bliver ved, selvom de skal se alle disse lidelser og nogle gange må vende ryggen til et lidende dyr, fordi de ikke kan hjælpe alle.

 

:5up:Lige præcis.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også det er flot. Det må virke så umuligt på en måde, for der er så mange sager og så mange dyr der lider - og ofte er det svært, hvis ikke umuligt, at bevise hvad der foregår. Det er det, som jeg synes er flot - at der er nogle som bliver ved, og bliver ved, selvom de skal se alle disse lidelser og nogle gange må vende ryggen til et lidende dyr, fordi de ikke kan hjælpe alle.

 

Det er i hvert fald et helt fantastisk stykke arbejde, han gjorde, ham aktivisten. Jeg har al mulig respekt for, at han kunne tvinge sig til at overvære (og til dels deltage) i de grusomheder i så lang tid, fordi han vidste, at det var den eneste måde at få stedet lukket på. Jeg følte virkelig med ham, da han kunne have reddet den der søde spaniel, som de sagde var bidsk (sjovt nok snappede den, når den blev mishandlet), men ikke gjorde det, fordi det ville have afsløret ham. Det må have været utrolig hårdt. :megaked:

 

Og hvor må det have været frustrerende for ham, at der gik så lang tid, før stedet blev lukket. Efter det, han havde udholdt, og de soleklare videobeviser, han kom ud med, burde myndighederne jo have lukket foretagendet dagen efter! :mad:

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha, ud fra jeres beskrivelse, lyder det virkelig ikke som noget, jeg kunne have holdt mine øjne åbne til :cry:

 

Jeg synes det var slemt nok at se filmen om pelsindustrien i Kina på DB hjemmeside, tror jeg det var. Blev nød til at lukke ned da jeg havde set halvdelen, var fuldstændig ødelagt af det, det var virkelig hårdt... Sad og græd mens jeg så det :megaked:Havde ellers besluttet mig for at se det hele, men magtede det vitterligt ikke...! Virkelig meget :5up: op den aktivist, der har udholdt at være på den kennel i et halvt år, for at opsamle beviser!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...